Problemy z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kerto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw mar 19, 2009 20:37
Lokalizacja: polska

Problemy z odpalaniem

Post autor: kerto » czw mar 19, 2009 20:57

Witam!
Mam problem z golfem II 1.3 benzyna na wtrysku
Bardzo ciężko odpala. Trzeba wcisnąć gaz i dosyć długo kręcić rozrusznikiem, kopci białym dymem, a gdy się zagrzał silnik zaświeciła kontrolka ciśnienia oleju. Dusi go i nierówno chodzi. Chyba dostało się paliwo do oleju. Niektórzy mówią, że uszkodziły się pierścienie albo panewki i powiedziano mi ostatnio, że możliwe, że komputer podaje za dużo paliwa i dlatego przedostaje się do oleju. Radzono mi zeby wymienić olej i zobaczyć jak się bedzie zachowywał lub sprawdzić na komputerze jak podaje paliwo.
Przewody wysokiego napięcia, kopułka, świece wymienione.
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 21:15 przez kerto, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw mar 19, 2009 23:01

Coś takiego spodkało mnie w ABF gdy kąt wtrysku był za późny, pojawiał się biały dym i benzyna w oleju. Podjedź na komputer koszt ok 30zł i od razu będziesz wiedział co jest nie tak. Gdy w oleju jest benzyna, jego właściwości znacznie spadają więc faktycznie może to być powodem zaświecania się kontrolki. Panewki też powodują mrużenie/zapalenie się kontrolki przy wyższych obrotach, czasem też metaliczne stukanie, jednak w tym wypadku zaczął bym zaczął bym od ustawienia wtrysku i wymiany oleju. By wykluczyć panewki można przy tej okazji zdjąć miskę i sprawdzić w jakim są stanie - będziesz spokojniejszy.
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 23:05 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt mar 20, 2009 00:14

kerto pisze:sprawdzić na komputerze jak podaje paliwo.
W 1,3 NZ nie ma diagnostyki przez komputer niestety.
kerto pisze:Chyba dostało się paliwo do oleju
Czy przybywa oleju i czy jest rzadki i czuć benzyną?
kerto pisze:uszkodziły się pierścienie
Niewykluczone, trzeba pojechac do mechanika i zmierzyć ciśnienie sprężania bez i z próbą olejową.



Awatar użytkownika
tomek0o7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pn maja 01, 2006 00:03
Lokalizacja: NEL \ BI \ DW

Post autor: tomek0o7 » pt mar 20, 2009 02:10

Jeżeli zapala sie kontrolka ciśnienia oleju to sprawdz sprezanie na kazdym cylindrze i zobaczy czy plynu chlodniczego nie ubywa. Wszytskiemu moze byc też winna uszczelka pod głowicą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości