brak ssania GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

brak ssania GTD

Post autor: bvw08 » śr mar 18, 2009 17:44

Witam koledzy mam taki problem w moim SB'ku nie mam ssania tz czy cięgno mam wyciągni ete czy wcisnięte niema różnicy w pracy silnika, linka jest dobra obroty dalej sa na tym samym poziomie, co jest winne i jak to naprawic??


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr mar 18, 2009 18:02

linka przy pompie jest na zacisku, który mógł puścić, radził bym to najpierw sprawdzić.
Po prostu śruba od zaciskania linki mogła się odkręcić.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr mar 18, 2009 20:26

Sprawdzałeś, czy cięgno z tyłu pompy wtryskowej po wsunięciu czy tez wysunięciu przepustnicy w kokpicie zmienia położenie ??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 01:42

jak sprawdzisz to co koledzy piszą to podaj tu numer pompy wtryskowej
bo nie które poprostu zmieniały tylko kąt wtrysku i NIE podnosiły obrotów :P



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw mar 19, 2009 11:51

jak sprawdzisz to co koledzy piszą to podaj tu numer pompy wtryskowej
bo nie które poprostu zmieniały tylko kąt wtrysku i NIE podnosiły obrotów :P
No właśnie, kolega nie napisał czy stało to mu się z dnia na dzień, czy też zawsze tak miał ;)



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw mar 19, 2009 20:35

muszę posprawdzać te nr. pompy gdzie one są?? linka jest dobra i zmienia się położenie z tyłu pompy tylko efektu brak a stało się to z dnia na dzień wcześniej na wyciągniętym ssaniu obroty sie podnośiły tak na ucho o ok 100 obr i inaczej pracował


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw mar 19, 2009 22:33

No to nawaliło coś w pompie, powiem ci, że jeszcze z tym się nie spotkałem i chyba bez pompiarza się nie obejdzie ;) no ale mogę się mylić...

A numerów pompy szukaj od czoła pompy stojąc przodem do silnika, szukaj numerów boschowskich, 9 cyfr w 3 blokach po 3 cyfry...



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » pt mar 20, 2009 01:03

Siemka, u mnie też to nie działa i z tego co pamiętam nigdy nie działało. A jaki jest u was efekt przy wyciągniętm, lepjej pali czy tylko że mniej go trzęsie? Zastanawiam się czy w tym miejscu nie zrobić otwierania maski. Co wy na to? :hehe:
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 01:05 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt mar 20, 2009 01:30

wojtek0231, jeśli od zawsze to mozesz mieć właśnie pompe która zmienia tylko kąt wtrysku a nie podnosi obrotów
podaj numer pompy



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » pt mar 20, 2009 14:53

To_mas pisze:wojtek0231, jeśli od zawsze to mozesz mieć właśnie pompe która zmienia tylko kąt wtrysku a nie podnosi obrotów
podaj numer pompy
numer pompy to: 0 460 494 138



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt mar 20, 2009 15:57

wojtek0231, innego tam nie ma ??
jeden z tych 2 moze ?
068 130 081 - podnosi obroty
068 130 107 - nie podnosi obrotów



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt mar 20, 2009 17:26

ta pompa nie podnosi obrotów i jest z silnika JR/CY
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 17:27 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » pt mar 20, 2009 18:20

To_mas pisze:wojtek0231, innego tam nie ma ??
jeden z tych 2 moze ?
068 130 081 - podnosi obroty
068 130 107 - nie podnosi obrotów
Obrazek

[ Dodano: 20 Mar 2009 17:31 ]
vision pisze:ta pompa nie podnosi obrotów i jest z silnika JR/CY
Dziś odpaliłem na wyciągniętym i przez chwile jak by na trzech garach chodził



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob mar 21, 2009 17:50

a u mnie na pompie już niema nr jedynie wiem że jest ori z Sb i 9mm a myslałem tak żeby sobie poregulować trochę nią z tyłu są 2 śrubki regulacyjne za co odpowiadają? i dodatkowo jest taka srubka na spręzynce połaczona z cięgnem od tego ssania gdybym pokręcił tam trochę zanim udam się do pompiarza?? bo planuje u niego sprawdzenie i ewentualną wymiane koncówek wtryskiwaczy + spr$awdzenie kąta wtrysku aha i zna ktoś dobrego i polecanego z okolic zabrza, rudy śl w obrębie ok 30km ?


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości