1Z coś piszczy po odpaleniu na zimnym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
1Z coś piszczy po odpaleniu na zimnym silniku
po wymianie rozrządu mam najechane jakieś 20t.km. wymieniany był cały rozrząd + rolka napinająca pasek alternatora... Od jakiegoś czasu słyszę takie popiskiwanie odrazu po odpaleniu silnika. Zjawisko ma miejsce tylko jak jest zimno i trwa do kilku minut po odpaleniu, na rozgrzanym silniku cisza i jak jest powyżej 5stC też cisza. O co tu może chodzić?
Z góry dzięki za rady i pomoc _ POZDROOO!
Z góry dzięki za rady i pomoc _ POZDROOO!
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
standard
wymień kółko pasowe alternatora na to ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym ... poprawa jest spora, ogólnie dźwięk silnika się poprawia , słychać tylko diesla u mnie pomogło , ale nie do końca, ponieważ po odpaleniu jeszcze świerka ale dosłownie przez 1 min , wcześniej musiałem przejechać około 5 km
wymień kółko pasowe alternatora na to ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym ... poprawa jest spora, ogólnie dźwięk silnika się poprawia , słychać tylko diesla u mnie pomogło , ale nie do końca, ponieważ po odpaleniu jeszcze świerka ale dosłownie przez 1 min , wcześniej musiałem przejechać około 5 km
Polecam te linki , miałem to samo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225838
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224022
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212210
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210956
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191485
Stawiam na koło pasowe wału z tłumikiem drgań
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225838
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224022
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212210
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210956
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191485
Stawiam na koło pasowe wału z tłumikiem drgań
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 21:21 przez marrcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Hej
No właśnie jestem po konsultacji z moim mechanikiem od silnika... On podobnie jak kolega wyżej obstawia, że to koło na wale - ten tłumik. Mówi, że trzeba posłuchać, ale takie objawy w tym silniku wskazują raczej na to koło...
Ktoś wie jakie to są koszty ? Ile wymiana tego, jakie koło kupić - jaki koszt itd....
Pozdrooo
No właśnie jestem po konsultacji z moim mechanikiem od silnika... On podobnie jak kolega wyżej obstawia, że to koło na wale - ten tłumik. Mówi, że trzeba posłuchać, ale takie objawy w tym silniku wskazują raczej na to koło...
Ktoś wie jakie to są koszty ? Ile wymiana tego, jakie koło kupić - jaki koszt itd....
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Re: Re
Najlepiej kupić koło m-ko Corteco, monowane od 2000r w VW, jest poprawione i bardziej wytrzymalsze i ma przeciwwagi w przciwieństwie do wcześniejszych modeli , ja w focie kupiłem za 450zł, nie polecam używki- inne sa tez w takim stanie. W 2003r takie koło kosztowało 1300złRazal pisze:Hej
No właśnie jestem po konsultacji z moim mechanikiem od silnika... On podobnie jak kolega wyżej obstawia, że to koło na wale - ten tłumik. Mówi, że trzeba posłuchać, ale takie objawy w tym silniku wskazują raczej na to koło...
Ktoś wie jakie to są koszty ? Ile wymiana tego, jakie koło kupić - jaki koszt itd....
Pozdrooo
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
No koło widzę można kupić już za ok.200zł - przynajmniej na Allegro.pl.
Może ktoś to robił już / wymieniał. Jak wygląda wymiana tego? To jest konieczna ingerencja w rozrząd, czy to koło ma coś wspólnego z kółkiem na wale korbowym? Trzeba ściągać rozrząd, żeby to wymienić?
Może ktoś to robił już / wymieniał. Jak wygląda wymiana tego? To jest konieczna ingerencja w rozrząd, czy to koło ma coś wspólnego z kółkiem na wale korbowym? Trzeba ściągać rozrząd, żeby to wymienić?
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Zgadzam się , 30min roboty , koszt u mechanika jaki zapłaciłem to 40zł. Natomiast koło kupiłem Febi za 199zł na allegro.pl bo komus zostało nowe po sprzedazy autaszatanek pisze: Nie trzeba nic robić z rozrządem, to koło jest przykręcane do koła zębatego od rozrządu na wale, zdejmujesz pasek wielorowkowy i odkręcasz 4 śruby na imbus, centralnej śruby nie ruszasz.
u mnie było to samo też nie mogłem dojść, myślałem ,że to koło, póżniej kupiłem pasek i sprzęgiełko alternatora bo nie miałem go zamontowanego, ale dobrze, że nie pasowało sprzęgiełko (są dwa rodzaje), to zostało mi w kieszeni 130zł, a wymiana paska pomogła i jest git, a było tak samo, polecam pasek CONTITECH ,jest wydaje mi się bardzo miękki 35zł i problem z głowy, napinacz założyłem FEBI
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
adriano1499 :green_fuck: WIDZĘ, ŻE JUŻ GO TU NIE MA! DOBRA ROBOTA... DZIĘKI!
Dzięki chłopaki za pomoc - punkciki poleciały - w tygodniu kupuję koło i jadę wymieniać bo mnie poranny świerszczu wkurza...
Dzięki chłopaki za pomoc - punkciki poleciały - w tygodniu kupuję koło i jadę wymieniać bo mnie poranny świerszczu wkurza...
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 21:40 przez Razal, łącznie zmieniany 3 razy.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Razal, a sprawdzałeś to koło tymi kreskami ?
Koniecznie odpisz jak efekty , ale bedzie
Koniecznie odpisz jak efekty , ale bedzie
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 21:50 przez marrcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości