obroty skaczą i spadają

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

obroty skaczą i spadają

Post autor: pori55555 » czw mar 19, 2009 13:24

witam szanownych kolegów i prosze o pomoc a mianowicie obroty w moim mk3 silnik abs czasami skoczą do 1200 i tak stoją a czasami potrfią spadac tak az auto gaśnie dzieje sie tak gdy np jade zatrzymam sie na krzyzówce mam 800 a na nastepnej krzyzowce mam juz 1200 czasami jak wycofuje to prafie gaśnie. czy to silniczek krokowy ???
czy cos innego prosze o pomoc i z góry dziekuje :pub:



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » czw mar 19, 2009 14:36

U mnie obroty skakały do 1800rpm a po przeczyszczeniu krokowca jest gitara. Podejrzewam że to to! :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » czw mar 19, 2009 15:05

Silnik ABS czyli monowtrysk? Ja mam ADZ ale to niewielka różnica i u mnie takie objawy były jak miałem uszkodzoną podstawę gumowo metalową zespołu monowtrysku. Łapał lewe powietrze i obroty szalały. Sprawdź czy monowtrysk się nie kiwa za bardzo. Koszt wymiany ok 50 zł a roboty na 15 min.
Obroty



Awatar użytkownika
barnaba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt mar 11, 2008 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: barnaba » czw mar 19, 2009 15:19

przerabiałem to dwa razy :grin: raz był to krokowy (pomogło wyczyszczenie), raz łapał lewe powietrze



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » czw mar 19, 2009 15:51

no mógł sie znów zasyfic, niestety one maja to do siebie :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

suczi85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 07, 2007 19:47
Lokalizacja: nowy sacz
Kontakt:

Post autor: suczi85 » czw mar 19, 2009 18:20

witam. ja tez mialem dawniej taki problem tez silnik ABS. strasznie falowały obroty i czesto sie wieszaly, raz 1300 raz 1600 obr a czasami nawet gasl. pomogla wymiana czujnika temperatury tego na plastikowym krućcu z przodu glowicy. on jest chyba odpowiedzialny za obroty silnika w zaleznosci od jego temperatury. po wymianie wszystko wrocilo do normy i smigam na nim do dzis, a kupilem za niecale 15 zl pozdrawiam



Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: pori55555 » czw mar 19, 2009 20:40

a wiec chciałbym podziekowac za kazdy post oraz dodac jeszcze kilka wskazówek ktore mi sie przypomniały otóz pare dni temu gdy wyjezdzałem z parkingu na wstecznym auto zgasło i długo musiałem go krecic zanim odpalił i smierdziało w kabinie benzyną
a dzisiaj zauwazyłem ze gdy stoje na luzie i dodam gazu to bardzo wolno schodzi z obrotów :grrr: HELP

[ Dodano: 20 Mar 2009 18:33 ]
czy ktoś może jeszcze potwierdzić diagnoze kolegów oraz mam pytanie czy aby wyczyscic krokowca trzeba zdejmowac wtrysk i jak go wyczyscic oraz ile zajmuje czasu cała ta operacja thnx.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 312 gości