koledzy jak rozruszać sztange od westgate
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
koledzy jak rozruszać sztange od westgate
zauważyłem żę ta sztanga mi nie chodzi , zapodałem nanią cisnienie i ani nie drgnie(auto nie łapie notfaula tylko nie ma takiego zrywau jak kiedyś)i terz mam pytanko czy da rade jakoś rozruszać te klapke bez wykrecnia czegokolwiek turbiny rury itp da sie to zrobić na aucie , i wogole jaki powinna miec skok ta sztanga ?i czy jak ją bede próbował rozruszac to trzeba ciśnieniem działać? czy bedzie sie nią dało rady ruszac
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 22:08 przez woojas25, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
To_mas, a co w 1Z jest do czyszczenia w turbo??
woojas25, duzo WD40 i mloteczkiem w jedna strone a cisnieniem z kompresora w druga, jednak i tak dobrze by bylo turbo zdjac bo bys widzial jak chodzi klapka
woojas25, duzo WD40 i mloteczkiem w jedna strone a cisnieniem z kompresora w druga, jednak i tak dobrze by bylo turbo zdjac bo bys widzial jak chodzi klapka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
woojas25, tej sztangi palcami nie ruszysz. Ja tam od spodu wkladalem srubokret i robilem dzwignie to moze drneglo o 0,5cm-1cm max (a raczej to ciegno sie ruszalo a nie sztanga).
Jesli w logach w grupie 11 masz za male cisnienie doladowania a w duty cycle wartosci rzedu 30-40% to na dziendobry przedmuchaj n75 i wymien niebieski przewod idacy od n75 do gruchy waste gatu bo jest zawalony olejem. U mnie pomoglo skutecznie
Jesli w logach w grupie 11 masz za male cisnienie doladowania a w duty cycle wartosci rzedu 30-40% to na dziendobry przedmuchaj n75 i wymien niebieski przewod idacy od n75 do gruchy waste gatu bo jest zawalony olejem. U mnie pomoglo skutecznie

VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
nie pomyślałem ze on ma 1Z i nie doczytałem ze chodzi o WGAdamm pisze:To_mas, a co w 1Z jest do czyszczenia w turbo??

Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 14:11 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
tzn moje odczucie jest takie ze wczesniej mi zabeirał fajnie tak od 1800 rmp , a teraz to tak ok 2100 rpm i jak wsadziłem reke i namacałem tę sztange od gruchy
i gazowałem auto to nic sie z nią nie działo , może przewrazliwiony jestenm tzn żona gazowała a wogole jak dmuchałem w węzyk od gruchy ciśnieniem ze 2 bary to tez ani drgneła

Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 15:24 przez woojas25, łącznie zmieniany 2 razy.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
i prawidlowo, czego sie spodziewales ze bedzie latac?woojas25 pisze:gazowałem auto to nic sie z nią nie działo

na postoju to sobie mozesz gazowac do woli a turbo nawet nie napompuje zadanego cisnienia, nie mowiac o uchylaniu sztangi
ja bym zaczal od logow a nie ruszania sztanga bo przyczyn slabego zbierania moze byc pare
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości