koledzy jak rozruszać sztange od westgate

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

koledzy jak rozruszać sztange od westgate

Post autor: woojas25 » śr mar 18, 2009 21:49

zauważyłem żę ta sztanga mi nie chodzi , zapodałem nanią cisnienie i ani nie drgnie(auto nie łapie notfaula tylko nie ma takiego zrywau jak kiedyś)i terz mam pytanko czy da rade jakoś rozruszać te klapke bez wykrecnia czegokolwiek turbiny rury itp da sie to zrobić na aucie , i wogole jaki powinna miec skok ta sztanga ?i czy jak ją bede próbował rozruszac to trzeba ciśnieniem działać? czy bedzie sie nią dało rady ruszac
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 22:08 przez woojas25, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 01:34

moze by wypadało wyczyścić całe turbo ?? a nie tylko próbować rozruszać tą sztangę?? a WD40 nie daje nic ??



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw mar 19, 2009 09:55

na razie nie chce czyscic całej turbiny , tylko samą klapke rozruszać , i czy jest to możliwe bez rozbieranie turbo i wyciagania



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 19, 2009 13:38

To_mas, a co w 1Z jest do czyszczenia w turbo??

woojas25, duzo WD40 i mloteczkiem w jedna strone a cisnieniem z kompresora w druga, jednak i tak dobrze by bylo turbo zdjac bo bys widzial jak chodzi klapka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 19, 2009 13:57

woojas25, tej sztangi palcami nie ruszysz. Ja tam od spodu wkladalem srubokret i robilem dzwignie to moze drneglo o 0,5cm-1cm max (a raczej to ciegno sie ruszalo a nie sztanga).
Jesli w logach w grupie 11 masz za male cisnienie doladowania a w duty cycle wartosci rzedu 30-40% to na dziendobry przedmuchaj n75 i wymien niebieski przewod idacy od n75 do gruchy waste gatu bo jest zawalony olejem. U mnie pomoglo skutecznie :bigok:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 14:10

Adamm pisze:To_mas, a co w 1Z jest do czyszczenia w turbo??
nie pomyślałem ze on ma 1Z i nie doczytałem ze chodzi o WG :panna: sorki mój błąd (ale profil mógłby uzupełnić)
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 14:11 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw mar 19, 2009 14:32

n75 mam wymieniałem ze 2 lata temu , a ta klapa mi nie chodzi wogóle ale notfaula nie łapie i podejrzxewam ze bedzie uchylona



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 19, 2009 14:51

woojas25, diagnostyke vagiem robiles?

jakie masz doladowanie przy obciazeniu?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw mar 19, 2009 15:03

kumpel mi robił , ale mnie przy tym nie było mówił ze turbina troche mało dmucha od niskich obrotów , a wczoraj sprawdzałem wszystkie węzyki i połecznia do turbo , ogólnie auto dobrze chodzi tylko troche z niskich słabo bierze



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 15:11

woojas25, ale mozesz przecyzyjniej ?? bo zniskich tzn z jakich obrotów to źle idzie a z jakich byś chciał by szło lepiej ? bo skoro masz 1Z to mi sie wydaje ze troche za dużo wymagasz :P



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw mar 19, 2009 15:22

tzn moje odczucie jest takie ze wczesniej mi zabeirał fajnie tak od 1800 rmp , a teraz to tak ok 2100 rpm i jak wsadziłem reke i namacałem tę sztange od gruchy :grin: i gazowałem auto to nic sie z nią nie działo , może przewrazliwiony jestenm tzn żona gazowała a wogole jak dmuchałem w węzyk od gruchy ciśnieniem ze 2 bary to tez ani drgneła
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 15:24 przez woojas25, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 19, 2009 15:31

Podeslij logi dynamiczne bo tak to mozemy sobie mowic o odczuciach.
Moj 1Z tez cos slabo ciagnie ostatnio... 125KM to jednak nie to :mrgreen:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw mar 19, 2009 15:44

logów narazie nie dam rady zrobic bo mi komp padł , a to co mi kupmel sprawdzał to było robione taki jakims małym skanerem, rozruszam te sztange i dam znac czy sie poprawiło



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 19, 2009 18:01

woojas25 pisze:gazowałem auto to nic sie z nią nie działo
i prawidlowo, czego sie spodziewales ze bedzie latac? :panna:

na postoju to sobie mozesz gazowac do woli a turbo nawet nie napompuje zadanego cisnienia, nie mowiac o uchylaniu sztangi



ja bym zaczal od logow a nie ruszania sztanga bo przyczyn slabego zbierania moze byc pare


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości