problem ze sprzęgłem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

WajP 110 ps
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
Lokalizacja: Tarnów

problem ze sprzęgłem

Post autor: WajP 110 ps » śr mar 18, 2009 19:16

panowie problem jest taki że czasami przy przyspieszeniu ślizga sprzęgło... wyciągałem sprzęgło i ktoś wcześniej toczył docisk...nie mam pojęcia po co... wymieniłem docisk a tarcza jest ok. dalej to samo. czego wina może tego być??
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 22:07 przez WajP 110 ps, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr mar 18, 2009 19:55

wrzuć fotkę docisku, bo z opisu trudno sobie nawet wyobrazić w jaki sposób był toczony....

A elementy przed złożeniem zostały porządnie odtłuszczone?

Na skrzyni w okolicach wałka nie było widać śladów oleju?


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

WajP 110 ps
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: WajP 110 ps » śr mar 18, 2009 20:10

[quote="czyzaczek"]wrzuć fotkę docisku, bo z opisu trudno sobie nawet wyobrazić w jaki sposób był toczony..

docisk już wyżuciłem także foto nie dam rady zrobić...

stoczony był z czołagdzie tarcza siada.

oleju tam nie był widać... ale dziwne jest to że czasami jest ok a czasami ślizga... to sie nie dzije cały czas.... przypaliłem sprzęgło raz jak paliłem gume na dwujce i rozebrałem to wszystko i zminiłem ten docisk. troche jest lepiej. może ta tarcza sie przypaliła i dla tego tak jest? nie przyglądałem sie jej dobrze zwrociłem tylko uwage na grubość.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » śr mar 18, 2009 20:17

Mogą być te objawy od przypalonej tarczy..... Jak miałeś skrzynie wybebeszoną to trzeba było komplet zmienić....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 01:44

WajP 110 ps pisze:wymieniłem docisk a tarcza jest ok
3a było odżałować tą stówkę na tarcze i kupić.



arwam

Post autor: arwam » czw mar 19, 2009 11:36

ale i tak jest coś nie tak skoro już na dwójce się ślizga.
mi na dwójce się jeszcze nigdy nieślizneło choć na trójce czasem tak a czasem zrywa trakcję



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw mar 19, 2009 12:01

arwam pisze:ale i tak jest coś nie tak skoro już na dwójce się ślizga.
mi na dwójce się jeszcze nigdy nieślizneło choć na trójce czasem tak a czasem zrywa trakcję
No do tego właśnie pijemy Arwam.... Skoro było coś kombinowane z dociskiem, to wypadało zmienić komplet....
Ja wiem, że to kasa, ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

arwam

Post autor: arwam » czw mar 19, 2009 12:14

czyzaczek pisze:
arwam pisze:ale i tak jest coś nie tak skoro już na dwójce się ślizga.
mi na dwójce się jeszcze nigdy nieślizneło choć na trójce czasem tak a czasem zrywa trakcję
No do tego właśnie pijemy Arwam.... Skoro było coś kombinowane z dociskiem, to wypadało zmienić komplet....
Ja wiem, że to kasa, ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 14:20

czyzaczek pisze:ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
dokładnie raz a konkretnie !
arwam pisze:wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:
heh a myślisz coś w tym temacie ? by to usprawnić ?? :D



WajP 110 ps
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: WajP 110 ps » czw mar 19, 2009 15:05

ok zminie jeszcze tarcze. dzięki za podpowiedz.



arwam

Post autor: arwam » czw mar 19, 2009 23:27

To_mas pisze:
czyzaczek pisze:ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
dokładnie raz a konkretnie !
arwam pisze:wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:
heh a myślisz coś w tym temacie ? by to usprawnić ?? :D
To_mas pisze:
czyzaczek pisze:ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
dokładnie raz a konkretnie !
arwam pisze:wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:
heh a myślisz coś w tym temacie ? by to usprawnić ?? :D
chcę dołożyć drugą sprężynę do docisku ale coś mi się wydaje że i tak będzie kiepsko
jeszcze dzisiaj jak odkręcałem wał korbowy bo zmieniam na TDI to wszystkie jak jedna się leciutko odkręcały więc chyba się wydłużyły albo gwint puszcza zobaczymy jak jutro będę zakręcał



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości