Problem z nową pompa wtryskowa...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kufcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:04
Lokalizacja: zachpom

Problem z nową pompa wtryskowa...

Post autor: kufcio » czw mar 19, 2009 00:45

Witam
mam klopot z nowiutka pompa wtryskowa do silnika AEF VW.
Po zatarciu starej pompy kupilem nowa, niestety nowa pompa jest bez tzw immobilisera, jedyne co ja rozni od starej to taki jakis plastik przykrecony pod spodem.
Zeby nie tracic gwarancji postanowilem zamontowac ja taka jaka dostalem w sklepie.

Niestety auto nie odpala, paliwo niby dostała bo sie pojawia w przewodach wysokiego cisnienia, jednak podczas krecenia stacyjka paliwo nie "sika" w rytm kreconego silnika.. jednak gdy sie popusic nakretke przewodu po zakreceniu wyraznie uchodzi cisnienie.

Moje pytanie:

Czy zna sie ktos na tym na tyle zeby okreslic czy w przypadku takiej zmiany pompy powinienem przelozyc ten "immobiliser" ?
Bo kostki podlaczeniowe sa identyczne.
Czy w przypadu powiedzmy zadzialania zabezpieczenia immo pojawilo by sie wogóle paliwo w przewodach wysokiego cisnienia?

A moze poprostu nie odpowietrzylem tej pompy odpowiednio..?

Sprawa jest do rozwiazania ale wolalbym nie rozkrecac nowej pompy...

Dzieki za sugestie.
PS to najzwyklejsza pompa diesela z katalogu VW 028 130 081D



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » czw mar 19, 2009 11:23

Podłącz na krótko plus od akumulatora na zaworek odcinający i spróbuj odpalać.



kufcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:04
Lokalizacja: zachpom

Post autor: kufcio » czw mar 19, 2009 13:10

dlatego napisalem post bo zeby sie do niego dostac trzeba po pierwsze odkrecic pompe, po drugie odkrecic taka masywna gruba blache zasłaniajacą ten magiczny zaworek..

Moze mi ktos powiedziec do czego sluza po jednej i drugiej stronie takie jakies czujniki na kllucz 24 z bezposrednim kabelkiem do kostki? Jakies czujniki? czy kolejne zawroki?
Auto nie ma CPU to taki typowy mechaniczny diesel..
pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości