problem z dymieniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt mar 17, 2009 21:30

elica1 pisze:A 2-dwa dni przed usterka wymieniali uszczelke pod klawiatura (otwierajac dostep do całego silnika)To smiem twierdzic ze to oni go uszkodzili
w zasadzie po takim zabiegu nie powinno sie nic złego stać dla silnika, chyba ze coś zostawili pod pokrywą.

może po prostu zbieg okoliczności i silnik sie posypał w tym czasie, może się co kolwiek stać, pękł tłok czy pierścienie, a nawet mogło polecieć turbo i walnęło olejem i korby pogięło.
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 21:31 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 17, 2009 21:33

elica1 pisze:Jutro ide do rzecznika.Zobaczymy co z tego bedzie.Bo napewno nie zaplace takich pieniedzy za naprawe.
Jestem z Tobą :okej: .
A nad tym szlifem,to ja bym się mocno zastanowił... :-k



elica1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt lis 25, 2008 13:33
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: elica1 » śr mar 18, 2009 20:15

Witam!

Robie całkowity szlif na bloku i wymianiam wszystko w silniku.

Tylko ze mam problem poniewaz Pilnie kupie GŁOWICE do 1.6 TD

Po szlifie i wymianie wszystkiego dostane gwarancje na 100 tys km

Jesli ktos ma taka glowice to prosze dac znac

Pozdr.

MAM PYTANIE czy glowica z MK1 1,6 D bedzie pasowala do mojego MK2 1,6 TD

Licze na odpowiedz

Pozdr.
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 20:43 przez elica1, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » śr mar 18, 2009 22:50

jeśli masz auto po roku 1987 to musisz sukać głowicy czy to od diesla czy turbo diesla ale równierz po 87'
po szlifie cylindrów i załorzeniu nowych tłoków naprawczych które teraz niestety nie są sezonowane tylko odrazu po obrubce na półkę sklepową trafiają są najczęściej wadliwe i "puchną"
w skrajnych wypadkach może dojść do zatarcia silnika



elica1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt lis 25, 2008 13:33
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: elica1 » śr mar 18, 2009 23:01

Witam.Tak wiem ze moze tak byc i zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem wymiana na Inny silnik.Ale zwracajac uwage jesli ktos mi daje 100% gwarancje na 100 tys km.Dlatego sie zastanawiam.A na uzywke ide dostane?:)Napewno mniej niz polowe.:)Chyba ze dalej zrobie generalke.



arwam

Post autor: arwam » śr mar 18, 2009 23:29

elica1 pisze:Witam.Tak wiem ze moze tak byc i zastanawiam sie nad innym rozwiazaniem wymiana na Inny silnik.Ale zwracajac uwage jesli ktos mi daje 100% gwarancje na 100 tys km.Dlatego sie zastanawiam.A na uzywke ide dostane?:)Napewno mniej niz polowe.:)Chyba ze dalej zrobie generalke.
ale jaka to gwarancja będzie jeśli nie potrafią zrobić nawet prostych czynności obsługowych co skończyło się uszkodzeniem silnika?
ja już nawet za grosz zaufania do takich mechaników bym nie miał i bym do innego warsztatu odstawił bo im to już nawet bym kapcia nie dał załatać w kole swojego pojazdu



elica1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt lis 25, 2008 13:33
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: elica1 » śr mar 18, 2009 23:33

Czesc!!

Akuratnie to z silnikiem nie robie u mechanikow gdzie wczesniej robilam.Samochod jest w ich zakladzie.A szlify i cała reszte robie w zakladzie gdzie kazdy mi polecal.No ale teraz mam problem z ta głowica.Dlatego jestem w .-ce:)

Jutro dam znac co wymyslilam moze kupie silnik uzywke 1,9 TD :)

Dam znac jutro.

Pozdr.

I zycze milej nocy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 18, 2009 23:46

elica1 pisze:Akuratnie to z silnikiem nie robie u mechanikow gdzie wczesniej robilam.Samochod jest w ich zakladzie.A szlify i cała reszte robie w zakladzie gdzie kazdy mi polecal
Szlif szlifem,o.k Tylko,że mi to się od razu na myśl nasuwa takie pytanie:jak oni to później poskładają?



arwam

Post autor: arwam » śr mar 18, 2009 23:51

Michaś_1977 pisze:
elica1 pisze:Akuratnie to z silnikiem nie robie u mechanikow gdzie wczesniej robilam.Samochod jest w ich zakladzie.A szlify i cała reszte robie w zakladzie gdzie kazdy mi polecal
Szlif szlifem,o.k Tylko,że mi to się od razu na myśl nasuwa takie pytanie:jak oni to później poskładają?
dokładnie i co za części włożą bo jak jakie ś najtańsze to gwarancja będzie do bramy.

[ Dodano: 18 Mar 2009 22:56 ]
elica1 pisze:Czesc!!

Akuratnie to z silnikiem nie robie u mechanikow gdzie wczesniej robilam.Samochod jest w ich zakladzie.A szlify i cała reszte robie w zakladzie gdzie kazdy mi polecal.No ale teraz mam problem z ta głowica.Dlatego jestem w .-ce:)

Jutro dam znac co wymyslilam moze kupie silnik uzywke 1,9 TD :)

Dam znac jutro.

Pozdr.

I zycze milej nocy
podjedź od tego zakładu i zrób fotki głowicy w jakim stanie jest i od razu będziemy wiedzieli jak jest może coś się na stanie znajdzie.
a co siędziało że powiedzieli że głowica jest uszkodzona bo może się okazać że to są tylko pęknięcia między zaworowe i wtedy się okaże że Cię znowu chcieli naciąnąć.
nie ubywało płunu chłodzącego lub olej się nie dostawał do płynu lub na odwrót?

ja równierz życzę miłej nocy słodkich snów:
najlepiej takich :kwiat: :bigok:
Pozdrawiam Arek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 173 gości