opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
cylinder oczywiscie ze odboje i oslony seryjne nie podejda do gwintu bo nie weszlyby pod sprezyne.. w mts akurat te elementy sa w zestawie a nie wszystkie firmy to maja przekonalem sie...
co do poliuretanów troche nie na temat ale zolte polecane sa raczej do sportu stricto do auta ktorym sie smiga na co dzien polecane sa czerwone
co do poliuretanów troche nie na temat ale zolte polecane sa raczej do sportu stricto do auta ktorym sie smiga na co dzien polecane sa czerwone
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
cezary3, no to czekam na foty i wrażenia z jazdy bo nie ukrywam ze jak będzie dobrze to pójdę w twoje ślady
wiem ze pogoda nie sprzyja ale zwróć uwagę czy drążek stabilizatora nie stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.
wiem ze pogoda nie sprzyja ale zwróć uwagę czy drążek stabilizatora nie stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 16:19 przez beetle, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
co do drażka to wg kolegów z warsztatu GTI mechanika w gdyni (wszystcy z 3city wiedzą o kogo chodzi) problem pojawia się przy schodzniu ponizej 60mm
wrazenia :
kit jak najbardziej polecam bo jest wart wydania tej jak na zestawy skromnej ceny.....jak juz pisałem na innym forum wg mnie jest dość miekki na pewno miekszy niż FK i wypada z nim gorzej na wysokich predkosciach bo auto zdecydowanie bardziej sie "dynda" ale w miescie jest wygodnie
pierwsze wrazenie to w porównaniu z mk4 zdecydowanie trzeba bardziej uwazać na różne fanty wystające ponad powierzchnie drogi ..porównałbym to do wrażeń z mk4 opuszczonego o -50 (subiektywne odczucie nie każcie mi tłumaczyć)
gdyby porównać do serii ze springami -30 np weiteca to na tym kicie jest zdecydowanie bardziej progresywnie, ale niestety auto "nie idzie jak po szynach " powiedziałbym że daje taką namiastetke sportowego zawieszenia adekwatną w 100% do ceny
suma sumarum warto kupić w zestawie z dobrym silikonowym sprayem do tulei które po założeniu kitu poprostu odżyły zaczeły mówić prawie że ludzkim głosem mimo że to nie gwiazdka pozdr
tu są foty : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2576743#2576743
wrazenia :
kit jak najbardziej polecam bo jest wart wydania tej jak na zestawy skromnej ceny.....jak juz pisałem na innym forum wg mnie jest dość miekki na pewno miekszy niż FK i wypada z nim gorzej na wysokich predkosciach bo auto zdecydowanie bardziej sie "dynda" ale w miescie jest wygodnie
pierwsze wrazenie to w porównaniu z mk4 zdecydowanie trzeba bardziej uwazać na różne fanty wystające ponad powierzchnie drogi ..porównałbym to do wrażeń z mk4 opuszczonego o -50 (subiektywne odczucie nie każcie mi tłumaczyć)
gdyby porównać do serii ze springami -30 np weiteca to na tym kicie jest zdecydowanie bardziej progresywnie, ale niestety auto "nie idzie jak po szynach " powiedziałbym że daje taką namiastetke sportowego zawieszenia adekwatną w 100% do ceny
suma sumarum warto kupić w zestawie z dobrym silikonowym sprayem do tulei które po założeniu kitu poprostu odżyły zaczeły mówić prawie że ludzkim głosem mimo że to nie gwiazdka pozdr
tu są foty : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2576743#2576743
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One
Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One
zależy o co ci chodzi, lepsze to twardsze czy lepsze to komfortowe?????
Firma mniej więcej z jednej pólki cenowej, więc pewnie właściwości jezdne podobne, choć pewnie inni bedą pisać różnie.
Ja mam gwint MTS i narazie przejechałem z 2 tysiące km, amorki całe.
Pozdrawiam.
Firma mniej więcej z jednej pólki cenowej, więc pewnie właściwości jezdne podobne, choć pewnie inni bedą pisać różnie.
Ja mam gwint MTS i narazie przejechałem z 2 tysiące km, amorki całe.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 15:49 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
TA twardszy niz MTS z opinii uzytkowników... reszte poczytaj na forum bo bylo tego troche...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Trochę za dużo tych milimetrów. Już przy -40mm zaczyna pukać i obcierać. Wiem, bo przerabiałem ten temat.cezary3 pisze:co do drażka to wg kolegów z warsztatu GTI mechanika w gdyni (wszystcy z 3city wiedzą o kogo chodzi) problem pojawia się przy schodzniu ponizej 60mm
Kolega Beetle ma rację, że
beetle pisze:drążek stabilizatora (...) stuka bo czytałem ze przy obniżeniu ~35-40 mm należy go zmienić.
A tutaj masz trochę info na ten temat, bo w poprzednim Golfie miałem ten problem i zmieniałem stabilizator http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30
http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kolego posiadam gwint MTS od MAPETa i jest lepszy 100 razy od gwintu TA Technix ponieważ nie jest aż tak twardy jak inne i zrobiłem już na nim 8tys km i jeździ się na nim superprzemojek pisze:a ja prosiłbym o małe porównanko, które amory lepsze, firmy MTS-Technik czy TA-Technix?
jeśli w złym temacie piszę to przepraszam
mts nie jest betonem to napewno jezdizlem na tym w kilku autach i tak pisza ludzie
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
tak sobie czytam ten temat bo przymierzam sie do zakupu jakiegos zawiasu do Fabii RS i mam takie pytanko:
po przegladnieciu allegro oraz strony Mapet'a zauwazylem rozbieznosci pomiedzy cenami tego samego produktu, mianowicie chodzi mi o komplet amorków MTS, ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet
wft?
ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?
po przegladnieciu allegro oraz strony Mapet'a zauwazylem rozbieznosci pomiedzy cenami tego samego produktu, mianowicie chodzi mi o komplet amorków MTS, ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet
wft?
ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 16:59 przez fosa!, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Fabia/64406
pokaz mi taka roznice bo az nie wierze...fosa! pisze:ktore na allegro u venoma kosztuja 469,00 zł za komplet a u Mapet'a 779,00 zł a komplet
[ Dodano: Czw Mar 19, 2009 4:02 pm ]
ktos by musial jezdzic na tym i na tym i ci odpowiedziec bo jak inaczejfosa! pisze:ps: czy twardosc gwintu MTS mozna porownac z eibach kit pro + B6 ? ktory twardszy ?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
http://moto.allegro.pl/item574384451_am ... d_mts.html
http://www.mapet-tuning.com/sklep/skoda ... p-951.html
http://www.mapet-tuning.com/sklep/skoda ... p-951.html
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Fabia/64406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości