tak:)Baryla pisze:ale czy po podłączeniu licznika i manetek będzie on chodził? Tzn będzie można przełączać funkcje?
[MK2] Instalacja MFA
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Dokładnie taka sama wtyczka jest. Powinna być gdzies pod akumulatorem w podłużnicy.Baryla pisze:Możliwe że od temp zew jest wiązka zwinięta z taką wtyczką jak od korka płynu hamulcowego?
tylko że fabrycznie tych wiązek nie było jak nie miałeś MFA. Trzeba wszystko dokładać.
Baryla pisze:czujnika temp oleju?
W podstawce filtra oleju obok czujnika ciśnienia jest taki mały koreczek na imbus. Jesgo wykrecasz i wkręcasz czujnik temp.
Trzeba nieco odświeżyć temat.
Jeśli mi pomożecie to opiszę jak podłączyć MFA do MKII.
Mam zegar MFA na 2 wtyki i manetkę MFA.
Manetka ma kolory kabli jak w tej poradzie: http://www.vwgolf.pl/?page_id=117
Tylko u mnie kable są w takiej kolejności: 1.biały, 2.czerwony, 3.czarny, , 4.niebieski. Tak ma być???????
Więc tak:
1.gdzie podłączyć wężyk od licznika w silniku RP
2.proszę o fotkę gdzie ma być czujnik temp.oleju i czujnik temp.zewnętrznej.
I rozumiem, że kable mam podłączyć dokładnie jak w tej poradzie co podałem link powyżej?
W poradzie kable są podane w innej kolejności niż u mnie. Na to nie patrzyć i podłączyć tak jak jest napisane?
Jeśli mi pomożecie to opiszę jak podłączyć MFA do MKII.
Mam zegar MFA na 2 wtyki i manetkę MFA.
Manetka ma kolory kabli jak w tej poradzie: http://www.vwgolf.pl/?page_id=117
Tylko u mnie kable są w takiej kolejności: 1.biały, 2.czerwony, 3.czarny, , 4.niebieski. Tak ma być???????
Więc tak:
1.gdzie podłączyć wężyk od licznika w silniku RP
2.proszę o fotkę gdzie ma być czujnik temp.oleju i czujnik temp.zewnętrznej.
I rozumiem, że kable mam podłączyć dokładnie jak w tej poradzie co podałem link powyżej?
W poradzie kable są podane w innej kolejności niż u mnie. Na to nie patrzyć i podłączyć tak jak jest napisane?
W RP fabrycznie pod zaworek podciśnienia na wężu do serwa (ma dwa wyprowadzenia)Xabingo pisze:Więc tak:
1.gdzie podłączyć wężyk od licznika w silniku RP
było już nie raz w tym wątku gdzie, temperatura zewnętrzna pod spodem podłużnicy, pod akumulatorem, a temperatura oleju w podstawie filtra oleju poz 1:2.proszę o fotkę gdzie ma być czujnik temp.oleju i czujnik temp.zewnętrznej.
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 17:34 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
kolejne pytania mam
Czy wężyk musi być oryginalny? Może być jakiś na metry o w miarę grubej ściance żeby się nie zaciskał?
W którym miejscu podpinamy go przy silniku?
Przy tym zgrubieniu czy na tym króćcu bardziej po lewej?
http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscf1054us2.jpg
Czy wężyk musi być oryginalny? Może być jakiś na metry o w miarę grubej ściance żeby się nie zaciskał?
W którym miejscu podpinamy go przy silniku?
Przy tym zgrubieniu czy na tym króćcu bardziej po lewej?
http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscf1054us2.jpg
takBaryla pisze:Zamiast "4" wkręcamy czujnik, zgadza się?
Moze świetnie nadają się zbrojone wężyki ciśnienia z castoramy.Czy wężyk musi być oryginalny? Może być jakiś na metry o w miarę grubej ściance żeby się nie zaciskał?
W którym miejscu podpinamy go przy silniku?
Przy tym zgrubieniu czy na tym króćcu bardziej po lewej?
a który króciec to nie ma znaczenia.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
mam nadzieje że już ostatnie pytanie bo dziś biorę się za montaż. W pinout zegaró na 1 wtyk wyczytałem takie coś:
To oznacza że jeżeli oryginalnie nie miałem mfa to w wtyczce będą wolne miejsca? Trzeba będzie załatwić drugą wtyczkę i przekładać piny z niej? Jeżeli tak to czy pasuje ta starego typu?
ygd pisze:1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
ygd pisze:17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
ygd pisze:19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
To oznacza że jeżeli oryginalnie nie miałem mfa to w wtyczce będą wolne miejsca? Trzeba będzie załatwić drugą wtyczkę i przekładać piny z niej? Jeżeli tak to czy pasuje ta starego typu?
czy podłączając zegary mfa nie chcąc używać mfa potrzebna jest nowa wiązka do zegarów żeby dobrze działały
tzn mam teraz zegary na 1 wtyk bez mfa i zakładam zegary mfa i nie działają mi poprawnie. czy to przyczyna wiązki?
tzn mam teraz zegary na 1 wtyk bez mfa i zakładam zegary mfa i nie działają mi poprawnie. czy to przyczyna wiązki?
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
to w końcu jak jest z tymi licznikami. bo w tamtym golfi jak zmieniałam zwykły licznik na taki z obrokiem i mfa nie podłączając mfa działał poprawnie, ale tamten był na 2 wtyki czy przy 1 wtyczce może być inaczej?
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
dm414, ja ze swoim walczyłem ponad tydzień. W końcu wymiękłem, znajomy mi poradził faceta który lubi grzebać przy starszych vw. Pojechałem do niego, podłączył licznik, zrobiła się choinka i mówi od razu zła wiązka. Ja się pytam jak, wytłumaczył mi że są wiązki od licznika z komputerem i bez. Po wymianie wiązki wszystko ok jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości