Problem z silnikiem 1,8 AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Problem z silnikiem 1,8 AAM

Post autor: fasterfast » ndz gru 25, 2005 21:08

witam wszystkich i zycze Zdrowych i Wesolych Swiat Bozego Narodzenia


chcialem podzielic sie z Kolegami problemem jaki mam z moim silniczkiem:

samochod Vento 92, 1,8 , 75KM, gaz (lovato+sterownik bingo)

kiedy tylko kupilem swoje vento zalozylem w nim gaz, silnik chodzil na benzynie i na gazie rowniutko nie trzeslo nim wskazowka od obtotomierza nawet nie drgnela - kolega podkusil mnie zebym zrobil remont glowicy - zeby bylo taniej to zalozylem glowice od sirocco ktora dopiero co byla po remoncie a ktora kupilem za polowe tego co wydalbym na remont mojej starej, zeby dodac jeszcze mocy zalozylem ostrzejszy walek z krzywkami wiekszymi o okolo 1,5 milimetra - po skreceniu tego wszystkiego i odpaleniu okazalo sie ze jest troche niechalo - samochod dostal kopa, lepiej przyspiesza, ogolnie jest zywszy ale... od chwili tego remontu moge zapomniec o spokojnej pracy silnika na benzynie wskazowka obrotomierza nawet niedrgnie jednak z czestotliwoscia powiedzmy co 2-3 sek silnikiem zatrzesie, po przelaczeniu na gaz takze trzesie + bujanie wskazowka obrotomierza.
strasznie mnie to wku...wia, w miedzyczasie padl mi krokowy, wymienilem caly wtrysk - to samo dalej nim co pare chwil zatrzesie - zmienilem z powrotem glowice na stara i stary walek - to samo!!!

krotko mowiac nie wiem co moze byc grane - nie cierpie jak mi samochodem trzesie dostaje juz nerwicy zaden mechanik nie potrafi mi pomoc, bawili sie zaplonem, przestawiali go i nic nie udaje sie zlikwidowac trzesienia, poradzcie cos w was jedyna nadzieja

grzesiek



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz gru 25, 2005 23:25

Niejestem specem od tuningu silników ale wiem że jak zaczynasz grzebać przy głowicy czyli planowanie itp to potem silnik nierówno pracuje na wolnych .Po takich zabiegach trzeba bardzo dokładnie wszystko poustawiać czyli rozrzad, zapłon sprawdzić, potem wyregulować skład mieszanki czyli ogólnie od podstaw a i tak możesz się tego niepozbyć.Czyli podrasowałeś maszynę więc się musisz pogodzić z pewnymi mankamentami.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2005 23:34

No to dość poważna zmiana w silniku. Po czymś takim to trzeba by do jakiegoś Chojnackiego jechać żeby to dostroił.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » ndz gru 25, 2005 23:56

Paweł Marek pisze:No to dość poważna zmiana w silniku. Po czymś takim to trzeba by do jakiegoś Chojnackiego jechać żeby to dostroił.
niby powazna zamiana ale po powrocie do starej glowicy i walka powinno byc ok a tu bez zmian



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2005 23:59

Fakt. Nie doczytałem. Ale co z ta starą głowicą, czemu wymieniałeś?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » pn gru 26, 2005 10:28

Paweł Marek pisze:Fakt. Nie doczytałem. Ale co z ta starą głowicą, czemu wymieniałeś?
wymienialem bo ta od sirocco byla juz po remoncie i gosc ktory ja sprzedawal chcial polowe tego ile wyniosloby mnie wyremontowanie mojejm starej



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn gru 26, 2005 11:00

Ale czemu remontować chiałeś starą???



fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » pn gru 26, 2005 14:05

Tomasz Żaguń pisze:Ale czemu remontować chiałeś starą???
chcialem ja odswiezyc - przebieg

mozliwe zeby instalacja gazowa cos zwalila w elektryce?



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn gru 26, 2005 14:09

fasterfast pisze:chcialem ja odswiezyc - przebieg

eee, to jaki ten przebieg miales?



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pn gru 26, 2005 14:34

TO JEZELI WSZYSTKO BYŁO OK TO PO CO BYLO JA WOGÓLE RUSZAC ????????????????
CZASAMI TAK JEST JAK MA SIE DOBRZE A CHCE JESZCZE LEPIEJ


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » pn gru 26, 2005 19:24

SToRM pisze:
fasterfast pisze:chcialem ja odswiezyc - przebieg

eee, to jaki ten przebieg miales?
przebieg 490 tys

teraz zaluje ze to ruszalem ale musi byc jakas przyczyna



Awatar użytkownika
boberro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
Kontakt:

Post autor: boberro » pn gru 26, 2005 19:28

O ja pitole 490tysia no troche jest, ja mam w swojej białej strzale 180 tys i wydaje mi sie to dużo. RESPECT.


"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » ndz sty 01, 2006 18:19

boberro pisze:O ja pitole 490tysia no troche jest, ja mam w swojej białej strzale 180 tys i wydaje mi sie to dużo. RESPECT.

a moze powinienem wlozyc swiece od wersji 90 konnej?



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » ndz sty 01, 2006 21:01

boberro pisze:O ja pitole 490tysia no troche jest, ja mam w swojej białej strzale 180 tys i wydaje mi sie to dużo. RESPECT.
widocznie AAM-y sa nie do zajezdzenia :) btw ja mam teraz 166 tys



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości