MK III - ADY 2.0 praca na wolnych ciagle brak rozwiazania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

MK III - ADY 2.0 praca na wolnych ciagle brak rozwiazania

Post autor: jizu » ndz gru 25, 2005 21:55

gdy pracuje na wolnych jest efekt jakby przerywal co jakis czas
jeden cylinder, obroty stoja w miejscu tylko jest takie szarpniecie
na ssaniu gdy jest zimny nie ma tego , tylko gdy jest cieply
jest ten problem , wymienilem :swiece,kopulke,palec,przewody wysokiego
napiecia i tylko troszeczke pomoglo - Pomozcie co dalej robic


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » ndz gru 25, 2005 22:09

jizu pisze:gdy pracuje na wolnych jest efekt jakby przerywal co jakis czas
jeden cylinder, obroty stoja w miejscu tylko jest takie szarpniecie
na ssaniu gdy jest zimny nie ma tego , tylko gdy jest cieply
jest ten problem , wymienilem :swiece,kopulke,palec,przewody wysokiego
napiecia i tylko troszeczke pomoglo - Pomozcie co dalej robic

Też to miałem... Kumpel w Passacie również... Minął miesiąc i szlag nam obu trafił cewkę zapłonową...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » ndz gru 25, 2005 22:16

a to juz cos - myslisz ze to cewka ?

[ Dodano: Nie Gru 25, 2005 21:16 ]
czy po wymianie cewki wszystko ustalo ?


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » ndz gru 25, 2005 22:25

Tak... W moim przypadku to była cewka... Napierw objawiało się to nierówna pracą silnika na wolnych jakby jeden cylinder przerywał... Potem zaczał się dławić podczas jazdy przy gwałtownym przyspieszanie a w końcu cewka całkiem zdechła i musiałem furkę spychać z ronda :jezor: ...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » ndz gru 25, 2005 22:32

a czy mozna to jakos sprawdzic u mnie
bo nie chcialbym kupowac cewki gdy to nie to
narazie wszystkie objawy jak u mnie oprocz dlawienia sie - wchodzi na
obroty b.dobrze ale na wolnych trzyma obroty ale tak jak u ciebie
jakby ktorys cilinder nie palil
ile dales za cewke ?
pozdr


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 25, 2005 22:35

Można przecież podmienić na chwilę dla sprawdzenia na każdym szrocie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości