problem z xenonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

problem z xenonem

Post autor: pusty » śr mar 18, 2009 00:18

Nie mogę wyregulować ręcznie prawej lampy, pewnie regulator ręczny się rozprół. A drugi problem objawia się gdy włącze światła i po chwili prawa lampa samoczynnie obniża się w dół i jest duża różnica między światłami.
Miał ktoś może z tym jakiś problem????



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr mar 18, 2009 00:21

masz fabryczne ksenony z systemem samopoziomowania?


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » śr mar 18, 2009 00:39

mariusz75 pisze:masz fabryczne ksenony z systemem samopoziomowania?
dokładnie tak jak piszesz, poziomują się a po chwili prawa lampa obniża swoje światło do dołu....


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr mar 18, 2009 01:03

REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH. Wypośrodkowanie silników ustalających.


Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się
elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się
przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może
pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę
regulacji reflektora.

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:

► Pojazd musi stać na równym podłożu

► Hamulec ręczny musi być zwolniony

► Zapłon musi być włączony

► Światła wyłączone

► Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "001"

[Idź!]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej
do ręcznej regulacji reflektora.


Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 01:06 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » śr mar 18, 2009 01:08

ale tąoperacje wykonuje się za pomoca kompa (vag'a)??


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr mar 18, 2009 18:19

tak, VAG-iem


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » wt mar 31, 2009 00:17

rozebrałem przód auta i wyjąłem lampe. Jak się okazało śruba wewnętrzna lampy regulująca mechanicznie poziom światła, jest uszkodzona nie reaguje na kręcenie z zewnątrz, czy można to jakoś naprawić????? Odblask jest bezwładny.
z góry wielkie dzięki.....


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: silent killer » czw gru 17, 2009 20:09

pusty pisze:rozebrałem przód auta i wyjąłem lampe. Jak się okazało śruba wewnętrzna lampy regulująca mechanicznie poziom światła, jest uszkodzona nie reaguje na kręcenie z zewnątrz, czy można to jakoś naprawić????? Odblask jest bezwładny.
z góry wielkie dzięki.....
http://www.xenony.pl/ - oni sie takimi rzeczami zajmują. Twoja usterka jest typowa dla golfa IV (u siebie to samo miałem)


TDI The Devil Inside
TDI POWER

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 507 gości