Turbina do silnika benzynowego 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Turbina do silnika benzynowego 1.6

Post autor: PAPAYOS » wt mar 17, 2009 22:22

Witam.

Panowie mam pytanie i prośbę o rozwianie wszelkich moich wątpliwości...

Zacznę od tego czy da się wogule zamontować turbinkę do silnika 1,6 AEE. Czy wogule jest jakikolwiek sens robienia tego?

Jeśli tak to znowu inne pytania... Jak rozwiązać sprawę ze smarowaniem wałka turbiny. Od jakiego modelu auta najlepiej zamontować? Czy trzeba ją w jakiś sposób adoptować w sterowniku, i czy montaż nie wpłynie na kulturę pracy silnika na biegu jałowym i na reszcie zakresu obrotów? Na powyższe pytania nie odpowiadajcie jeśli nie da się jej zamontować?

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 23:47 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt mar 17, 2009 23:43

Proponuję kupiś silnik 1,8T razem z wiązkami i sterownikiem.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr mar 18, 2009 08:46

A co ze skrzynią biegów?


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » śr mar 18, 2009 10:46

no stary, sam silnik to nawet nie połowa części na swap. tego silnika 1.6 nie opłaca się uturbiać, za duzo roboty i hajsu.

Jeżeli chodzi o swap na 1.8T od audi to jak najbardziej ok, ale do wymiany oprócz silnika idzie skrzynia biegów, półosie, elektryka, hamulce, zegary, chłodnica i tak dalej i tak dalej...
Jednym słowem duzo gratów trzeba przełozyć żeby było dobrze.
Oczywiście mógłbyś wrzucić sam silnik i skrzynie z elektryką ale gwarantuje, że półośki strzelą przy pierwszym wciśnięciu pedała gazu do dechy....

Jeżeli już taka operacja to kup kompletny swap, np na allegro widziałem swap od leona cupry (150KM) kosztował 5999pln lub z golfa 2 (silnik KR czyli 1.8 149KM DOHC) ok 2400pln

Nigdy nie masz też pewności że wszystkie części będą sprawne jeżeli nie są zamontowane.
Pozdrawiam!
:smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
roboform550
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
Lokalizacja: prawie Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 » śr mar 18, 2009 11:08

Ja bym proponował sprzedać golfa i kupić takiego z 1.8t


-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)

Instalacje LPG :dol:
http://www.dar-gaz.net

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » śr mar 18, 2009 11:10

No wiadomo, seria zawsze bedzie najlepsza, ale jeżeli ktoś lubi rzezbic... :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 531 gości