Witam
Mam taki dziwny problem związany chyba z pompą vacum. Więc po kolei;
1. hamulec po 3-4 krotnym wciśnięciu traci wspomaganie ( tak było od kupna)
2. po włączeniu AC po chwili słychać jak turbina przyspiesza i obroty wzrastają do 1000- 1100 (myslałem że to przez obciążenie ale teraz już nie jestem pewny)
i najlepsze
3. podnosze obroty do 1700-2300, lewą nogą wciskam kilka razy hampel, a tu obroty nagle spadają do 1100?!?!?!? i jak hampel będzie wciśnięty to się nie podniosą nawet jak dam do dechy gazu!! a jak puszcze hampel to po 1-2sek wracają do poprzedniego stanu.
Co to może być????
Zmierzyłem podciśnienie, jest ok 0,8atm (3-4 wciśnięcia ham. spada do 0 i powoli rośnie)
Sprawdziłem zaworki, wężyki, vag- żadnych błedów, to samo przy odpiętej instalacji podciśnieniowej sterowania turbo i EGR. Co może mieć wpływ że auto po straceniu podciśnienia traci kontrole nad sterowaniem pompy?
Ma ktoś jakies pomysły??
Pozdrawiam grinio
dziwny problem z vacum??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
hmm tak sobie myślę, że mógłbyś sprawdzić czujnik światła stop pod pedałem hamulca.. czy przypadkiem nie ma jakiegoś zwarcia, przebicia.. czy nie dostała się w te okolice woda i czy jakoś to nie wpływa na potencjometr pedału gazu..grinio pisze:3. podnosze obroty do 1700-2300, lewą nogą wciskam kilka razy hampel, a tu obroty nagle spadają do 1100?!?!?!? i jak hampel będzie wciśnięty to się nie podniosą nawet jak dam do dechy gazu!! a jak puszcze hampel to po 1-2sek wracają do poprzedniego stanu.
Co to może być????
wtedy wyjaśniłoby się mniej więcej czemu auto nie reaguje na ruch pedału gazu przy wciśniętym hamulcu
odepnij czujnik stopu i będzie dobrze, ale dla sprawdzenia co jest, diesel tak ma, że jezeli stop jest wcisnity tak się dzięje, u mnie nie odbijał pedał hamulca, czyli czsami świeciły się swiatła jak zatrzymałem pojazd i odczuwałem brak mocy , jakby brakowało mu paliwa, u ciebie powinno być tak samo, póżniej obroty schodzą powoli, posłuchaj czy nie ma jakiegoś syczenie w pobliżu serwa, zaworu zwrotnego, no i wspaniałe wężyki...........powodzenia
Witam
Dzięki za zainteresowanie. Spróbuje dzisiaj z tym czujnikiem stopu choć nie przypuszczam żeby to on robił problemy ponieważ nie za każdym razem się tak dzieje , wyraźnie wtedy jak zejdzie podciśnienie z układu ( słychać wyraźnie jak klapa od klimy opada po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca) aha zauważyłem również że jak spadną obroty ( sytuacja z pierwszego postu) i nie ma reakcji na wciskanie gazu to wystarczy ze odpuszcze gaz i dodam go ponownie to silnik zaczyna się zbierać tylko strasznie mulasto i po chwili już jest wszystko ok.
Pozdrawiam
Dzięki za zainteresowanie. Spróbuje dzisiaj z tym czujnikiem stopu choć nie przypuszczam żeby to on robił problemy ponieważ nie za każdym razem się tak dzieje , wyraźnie wtedy jak zejdzie podciśnienie z układu ( słychać wyraźnie jak klapa od klimy opada po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca) aha zauważyłem również że jak spadną obroty ( sytuacja z pierwszego postu) i nie ma reakcji na wciskanie gazu to wystarczy ze odpuszcze gaz i dodam go ponownie to silnik zaczyna się zbierać tylko strasznie mulasto i po chwili już jest wszystko ok.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 186 gości