[mk3] Ściąganie wskazówek zegarów!
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- mareksilver
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pt lip 20, 2007 21:53
- Lokalizacja: ->SPS
- Kontakt:
To co Wy tu wyprawiacie jest naprawde super.Czytam ten temat juz kilka razy i coraz wiecej jestem na : Ja to chce!!!
[ Dodano: 17 Lut 2009 21:34 ]
Pytanie , jak odroznic jakiej firmy mam licznik w moim Golfie III rok 05.94? Na liczniku od zewnatrz nic nie pisze.
[ Dodano: 17 Lut 2009 21:34 ]
Pytanie , jak odroznic jakiej firmy mam licznik w moim Golfie III rok 05.94? Na liczniku od zewnatrz nic nie pisze.
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 22:33 przez 1Anton, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]Twoja droga-Twoj cel [/b]
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php]GALERIA[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/4d2d30ef499b32880db01.jpg[/img][/b]
[b][url=http://www.youtube.com/watch?v=x4mU8ZqMZPU&feature=player_embedded]WOLNY JAK PTAK !!!![/url][/b]
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php]GALERIA[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/4d2d30ef499b32880db01.jpg[/img][/b]
[b][url=http://www.youtube.com/watch?v=x4mU8ZqMZPU&feature=player_embedded]WOLNY JAK PTAK !!!![/url][/b]
- Bedzio Mk3
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
rydzu, widzę że ty tu jesteś specu konkretny więc to ciebie zapytam.
Mam takie zegary:
Z tyłu można wyczytać że to motometer i coś takiego:
Frontrahmen - ABS
Scheibe - PMMA
Blende - ABS
Lichtschachte - ABS
I jak to jest wreszcie z tymi zegarami, bo na początku pisałeś pamiętam, że w Motometer na widelca się nie ściągnie bo można uszkodzić zegary, ktoś potem wrzucił takie własnie (chyba te same) zegary i napisałeś że to są te prostsze i ja się wreszcie pogubiłem co i jak z tymi rodzajami zegarów
Więc żeby niczego nie uwalić wolę się zapytać ciebie w jaki sposób zdjąć wskazówki.
edit: przeczytałem jeszcze raz dokładnie temat i ściągnę wskazówki metodą na kręcenie. Nie wiem tylko czy nie uwalilem wskazówki od temperatury, bo opuściłem ją poniżej bolca i trochę na siłę pociągnąłem, no ale nic zobaczy się w praniu
Mam takie zegary:
Z tyłu można wyczytać że to motometer i coś takiego:
Frontrahmen - ABS
Scheibe - PMMA
Blende - ABS
Lichtschachte - ABS
I jak to jest wreszcie z tymi zegarami, bo na początku pisałeś pamiętam, że w Motometer na widelca się nie ściągnie bo można uszkodzić zegary, ktoś potem wrzucił takie własnie (chyba te same) zegary i napisałeś że to są te prostsze i ja się wreszcie pogubiłem co i jak z tymi rodzajami zegarów
Więc żeby niczego nie uwalić wolę się zapytać ciebie w jaki sposób zdjąć wskazówki.
edit: przeczytałem jeszcze raz dokładnie temat i ściągnę wskazówki metodą na kręcenie. Nie wiem tylko czy nie uwalilem wskazówki od temperatury, bo opuściłem ją poniżej bolca i trochę na siłę pociągnąłem, no ale nic zobaczy się w praniu
Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2009 22:14 przez cementowy_jas, łącznie zmieniany 1 raz.
Najprościej określić jak mamy montowane wskazówki:
1. Duże tarcze (prędkościomierz obrotomierz) tutaj "na kręcenie" jest bezpieczniej niż "na widelec"
2. Małe tarcze (temperatura i paliwo)
- jeśli wskazówka nie ma punktu max, czyli można nią kręcić w kółko to metoda na kręcenie
- jeśli wskazówka ma punkt max na wskaźniku i po wychyleniu do tego punktu sama powraca do punktu spoczynkowego należy sprawdzić czy jest montowana na metalowej iglicy czy na plastikowym asymetrycznym słupku.
Przy słupku asymetrycznym ściągnięcie "na widelec" jest O.K.
1. Duże tarcze (prędkościomierz obrotomierz) tutaj "na kręcenie" jest bezpieczniej niż "na widelec"
2. Małe tarcze (temperatura i paliwo)
- jeśli wskazówka nie ma punktu max, czyli można nią kręcić w kółko to metoda na kręcenie
- jeśli wskazówka ma punkt max na wskaźniku i po wychyleniu do tego punktu sama powraca do punktu spoczynkowego należy sprawdzić czy jest montowana na metalowej iglicy czy na plastikowym asymetrycznym słupku.
Przy słupku asymetrycznym ściągnięcie "na widelec" jest O.K.
zrobiłem zrobiłem zrobiłem dzięki wielkie, teraz myślę jak się dobrać do wyświetlaczy by ich nie rozwalić, ale gdzieś tu na forum pewnie jest napisane, bo chcę zmienić podświetlenie
Podświetlenie to z góry zmieniam na niebieskie - diod walcowych nie kupiłem, tylko kupiłem takie jakby kwadratowe, owal ze ściętym pod kątem prostym łebkiem
EDIT: Jeszcze jedno pytanie - nie mogę wyjąć podpórek po wskazówki z samych tarcz, a inaczej nie zeskanuję ich bo nie ma takiej opcji. Wie ktoś jak ludzkim sposobem to zdjąć?
Podświetlenie to z góry zmieniam na niebieskie - diod walcowych nie kupiłem, tylko kupiłem takie jakby kwadratowe, owal ze ściętym pod kątem prostym łebkiem
EDIT: Jeszcze jedno pytanie - nie mogę wyjąć podpórek po wskazówki z samych tarcz, a inaczej nie zeskanuję ich bo nie ma takiej opcji. Wie ktoś jak ludzkim sposobem to zdjąć?
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 15:51 przez cementowy_jas, łącznie zmieniany 1 raz.
- VW GOLF III 1.8
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 22:47
- Lokalizacja: ok.warszawy
- Kontakt:
[quote="rydzu"]Najprościej określić jak mamy montowane wskazówki:
1. Duże tarcze (prędkościomierz obrotomierz) tutaj "na kręcenie" jest bezpieczniej niż "na widelec"
witam
wymienilem tarcze zegarow w swoim golfiku na biale + do tego niebieskie podswietlenie ladnie wszystko wyglada ale mam problem:( zdejmowalem wskazowki od (prędkościomierz obrotomierz) tak jak bylo napisane na krecenie i teraz nie dziala obrotomierz:( i mam pytanie czy je trzeba jakos wkleic?? czy co prosze o odp
[ Dodano: 17 Mar 2009 22:12 ]
cementowy_jas, cementowy_jas,
witam
wymienilem tarcze zegarow w swoim golfiku na biale + do tego niebieskie podswietlenie ladnie wszystko wyglada ale mam problem:( zdejmowalem wskazowki od (prędkościomierz obrotomierz) tak jak bylo napisane na krecenie i teraz nie dziala obrotomierz:( i mam pytanie czy je trzeba jakos wkleic?? czy co prosze o odp
1. Duże tarcze (prędkościomierz obrotomierz) tutaj "na kręcenie" jest bezpieczniej niż "na widelec"
witam
wymienilem tarcze zegarow w swoim golfiku na biale + do tego niebieskie podswietlenie ladnie wszystko wyglada ale mam problem:( zdejmowalem wskazowki od (prędkościomierz obrotomierz) tak jak bylo napisane na krecenie i teraz nie dziala obrotomierz:( i mam pytanie czy je trzeba jakos wkleic?? czy co prosze o odp
[ Dodano: 17 Mar 2009 22:12 ]
cementowy_jas, cementowy_jas,
witam
wymienilem tarcze zegarow w swoim golfiku na biale + do tego niebieskie podswietlenie ladnie wszystko wyglada ale mam problem:( zdejmowalem wskazowki od (prędkościomierz obrotomierz) tak jak bylo napisane na krecenie i teraz nie dziala obrotomierz:( i mam pytanie czy je trzeba jakos wkleic?? czy co prosze o odp
cementowy_jas, z tego co piszesz wnioskuję że masz metalowe słupki. One są pod tarczą rozklepane, więc żeby wyciągnąć musisz od spodu delikatnie zeszlifować i potem wybić go bardzo małym szpikulcem.
VW GOLF III 1.8, nic nie trzeba wklejać, przypadkiem nie pociągnąłeś za wcześnie i nie wyszła ci wskazówka ze zwojem na iglicy?
Obrotomierz wcale nie chodzi, czy się np. zacina?Zobacz czy jak dasz wskazówkę do góry to sama opada, licznik masz ze słupkami czy bez?
VW GOLF III 1.8, nic nie trzeba wklejać, przypadkiem nie pociągnąłeś za wcześnie i nie wyszła ci wskazówka ze zwojem na iglicy?
Obrotomierz wcale nie chodzi, czy się np. zacina?Zobacz czy jak dasz wskazówkę do góry to sama opada, licznik masz ze słupkami czy bez?
rydzu, a później jakby chcieć je wstawiać, to na klej? Bo innego pomysłu nie mam
VW GOLF III 1.8, tak jak rydzu napisał sprawdź czy jak ją pokręcisz na większe obroty to sama spadnie. Jeśli kleiłeś nowe tarcze na stare to może po prostu nie podkleiłeś dokładnie przy wskazówce, nowe tarcze delikatnie się "wybuliły" i przytrzymują wskazówkę
VW GOLF III 1.8, tak jak rydzu napisał sprawdź czy jak ją pokręcisz na większe obroty to sama spadnie. Jeśli kleiłeś nowe tarcze na stare to może po prostu nie podkleiłeś dokładnie przy wskazówce, nowe tarcze delikatnie się "wybuliły" i przytrzymują wskazówkę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości