1Z cel ok.150-160kM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt mar 17, 2009 21:41

mariachi, jakbym mial takie warunki jak Ty to tez bym sobie przymierzal :grin:
Ponoc turbiny niedzielone z kolektorem blokuje lapa bodajze od skrzyni biegow


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » wt mar 17, 2009 21:52

mariachi pisze:właśnie, wszyscy szukają AWX -a
cos mi sie zdaje ze gruszka od turbiny bedzie zawadzac o łape silnika albo poduszke sprawdz i podziel sie efektem bo mam tez turbine arl ale niechce mi sie rozbierac i sprawdzacz czy faktycznie nie pasuje :)

[ Dodano: 17 Mar 2009 21:05 ]
zabba88, Wszystk o tu opisałęm o modyfikacji 1Zeta

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155369



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 17, 2009 23:17

do mnie do dwójki średnio pasowało niedzielone turbo, przeszkadzała właśnie łapa. musiał być dzielony kolektor


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 18, 2009 00:17

Nowy n75, ale mozna zrobic rzezbe wykorzystujac do tego zaworek od EGRu.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 18, 2009 00:52

Twoj n75 na cisnieniu ma 3 krocce, n75 na podcisnienie ma tych kroccow 4.
krzys-jeruzal, uzyl zaworka od egru i starego n75 jako "nowego" n75 ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr mar 18, 2009 02:10

Oczywiscie N75 bedzie pasowal do sterowania turbo pod warunkiem ze dziala prawidlowo :P


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr mar 18, 2009 08:36

Dario84 pisze:Oczywiscie N75 bedzie pasowal do sterowania turbo pod warunkiem ze dziala prawidlowo
Działał poprawnie 3 miesiące :) pózniej padł niewiem dlaczego.
Teraz siedzi nowy.
kazdzy "N75" z kwadratową wtyczką podepniesz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr mar 18, 2009 08:43

Z polokragla wtyczka tez, trzeba miec tylko wtyczke do przelutowania :).


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr mar 18, 2009 09:09

Dario84 pisze:Z polokragla wtyczka tez, trzeba miec tylko wtyczke do przelutowania .
niektórym moze sprawic to za duzo problemu bo wielu osobom zaduzo problemu robi poszukanie info na forum którego jest pełno ....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 18, 2009 10:23

mozna rzeczywiście zrobić taki myk ze w 1Z zaworek N18 od EGR mozna w sofcie przerobić na sterowanie turbiną VNT

zaworki podciśnieniowe N18 i N75 maja bardzo podobną ch-tykę

zaworek ciśnieniowy N75 z 1Z wtedy ląduje w koszu :)

jest w dziel FAQ opis jak wyczyscic zaworek pierburga - podobno pomaga



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr mar 18, 2009 19:18

zabba88 pisze:A powiedzcie mi orientacyjny koszt takie zaworku 4 kroccowego? Bo jak ma to przerabiac i ma pasc zaniedlugo to sram taki biznes:)
a na głupie Allegro to nieda sie wejsc i poszukac zaworka sterującego turbiną...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości