Brak mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Brak mocy
Witam
Mam problem z moim Golfem4 1.9tdi 110km a mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty i kolega doradził mi abym zdioł wtyczke z przepływomierza i spróbował sie przejechac i tak zrobiłem ale poprawy niebyło wogóle zadnej i byłem pozniej nawet u znajomego i wpioł vaga i pokazało na przepływomierz lecz niejestem pewnien czy to zeczywiscie przepływomierz poniewaz po zdjęciu wtyczki niema poprawy a na dodatek dawniej było słychac taki charakterystyczny gwizd turba a teraz niesłychac tego i strasznie mulasty! czy zeczywiscie to przepływka???prosze o pomoc i z góry dziękuje
Mam problem z moim Golfem4 1.9tdi 110km a mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty i kolega doradził mi abym zdioł wtyczke z przepływomierza i spróbował sie przejechac i tak zrobiłem ale poprawy niebyło wogóle zadnej i byłem pozniej nawet u znajomego i wpioł vaga i pokazało na przepływomierz lecz niejestem pewnien czy to zeczywiscie przepływomierz poniewaz po zdjęciu wtyczki niema poprawy a na dodatek dawniej było słychac taki charakterystyczny gwizd turba a teraz niesłychac tego i strasznie mulasty! czy zeczywiscie to przepływka???prosze o pomoc i z góry dziękuje
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Z tego co opisujesz może być to przepływomierz. A w jaki sposób był sprawdzony VAGiem???
A z wtyczką to jest to metoda na sprawdzenie. Po d jednym warunkiem, że przepływomierz podaje niższe odczyty niż tryb awaryjny .... Przy odpiętej wtyczce komputer przyjmuje wartość 550 mg/H czyli jeżeli przepływomierz podaje 350 to będzie czuć poprawę, ale jak przepływomierz podaje 580 przy zadanej 850 to poprawy nie będzie czuć.....
Pozdrawiam.
[ Dodano: 17 Mar 2009 19:50 ]
A kopci ostro twój Golfer?????
A z wtyczką to jest to metoda na sprawdzenie. Po d jednym warunkiem, że przepływomierz podaje niższe odczyty niż tryb awaryjny .... Przy odpiętej wtyczce komputer przyjmuje wartość 550 mg/H czyli jeżeli przepływomierz podaje 350 to będzie czuć poprawę, ale jak przepływomierz podaje 580 przy zadanej 850 to poprawy nie będzie czuć.....
Pozdrawiam.
[ Dodano: 17 Mar 2009 19:50 ]
A kopci ostro twój Golfer?????
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
- Lokalizacja: Czaszyn
- Kontakt:
a jak wymieni i bedzie tak samo? a ok 600zł juz nie bedzie bo zamieniki to się nie opłaca kupować tylko orginał.italiano_83 pisze:Wymień przepływomierz I będzie dobrze!!
kiedy ostatnio wymieniałeś filter powietrza, paliwa i świece? ewentualnie mogła paść pompa paliwowa. Jak jedziesz autem powiedzmy na 2tys obrotów i jak depniesz gaz do końca to auto powoli przyspiesza czy szarpie przerywa a obroty stoją w miejscu?lukaszmacher pisze:Mam problem z moim Golfem4 1.9tdi 110km a mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
No wiesz ja się opieram na przesłankach z tekstu mianowicie:andrzej gti pisze:a jak wymieni i bedzie tak samo? a ok 600zł juz nie bedzie bo zamieniki to się nie opłaca kupować tylko orginał.
lukaszmacher pisze:byłem pozniej nawet u znajomego i wpioł vaga i pokazało na przepływomierz
A także na skromnym doświadczeniu jakie posiadam, bo miałem identyczne zachowanie się autka, jak moja przeplywka klękła -lukaszmacher pisze:a teraz niesłychac tego i strasznie mulasty
Faktem jest, że jest to niewiele informacji, ale biorąc za pewnik, że ktoś kto mu robił kontrole vagiem, zna się na tym programie diagnozującym, to chyba bez podstaw tej przeplywki by nie wskazał???.lukaszmacher pisze:mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty
Masz oczywiście racje że 600zł drogą nie chodzi, choć ja za swój przepływomierz zapłaciłem 106euro"BOSCH" i jak na razie działa dobrze. Raz jeszcze jeśli kolega coś pisze, to dlaczego ja mam poddawać w wątpliwość jego opis?? Biorę to za pewnik!! (prawda).
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
a czyli bład mogł sie zrobic jak jezdziłem z wypiętą wtyczką???a to ze niesłychac tego gwizdu co dawnie to moze byc jednak przepływka???dodam ze przedchwilka kolega który sprzedaje w sklepie przywiuzł mi przepływomierz za 250 zł i po załozeniu róznicy niebyło!!!a jesli to beda zapieczone łopatki w turbinie???pokazałby to wag???
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
- Lokalizacja: Czaszyn
- Kontakt:
lukaszmacher pisze:a czyli bład mogł sie zrobic jak jezdziłem z wypiętą wtyczką???a to ze niesłychac tego gwizdu co dawnie to moze byc jednak przepływka???dodam ze przedchwilka kolega który sprzedaje w sklepie przywiuzł mi przepływomierz za 250 zł i po załozeniu róznicy niebyło!!!a jesli to beda zapieczone łopatki w turbinie???pokazałby to wag???
Jak jezdziłeś z odpięta przepływka to dlatego mugł wyskoczyć błąd na vagu ja też tak kiedyś miałem, przepływka za 250zl to zamienik który o mógł nie działać prawidłowo, a turbine mągą ci sprawdzić w jakimś większym warsztacie, a filtry kiedy były wymienione??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Ullaaa się kociołek zrobił, "a miało być tak pięknie wywiady miały być, wizyty w zakładach pracy" :green_fuck:
Ja się poddaje, mechanicy co nie potrafią określić przyczyny awarii, przepływomierze za 250zł I fakt wypięcia przepływomierza przed diagnozą vagiem, na który zwrócił mi uwagę kolega damcio151, (i tu pytanie czy kolega powiedział o tym mechanikowi, i czy mechanik pytał czy coś kolega już sam próbował z tym robić). Bo jak by wiedział, że przepływomierz był odpięty, to by skasował błąd, zrobił małą jazdę i by wiedział co jest pięć. A tak wszyscy sobie gdybają
Powodzenia.
Ja się poddaje, mechanicy co nie potrafią określić przyczyny awarii, przepływomierze za 250zł I fakt wypięcia przepływomierza przed diagnozą vagiem, na który zwrócił mi uwagę kolega damcio151, (i tu pytanie czy kolega powiedział o tym mechanikowi, i czy mechanik pytał czy coś kolega już sam próbował z tym robić). Bo jak by wiedział, że przepływomierz był odpięty, to by skasował błąd, zrobił małą jazdę i by wiedział co jest pięć. A tak wszyscy sobie gdybają
Powodzenia.
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 200 gości