Tarcze i klocki hamucowe z 1.8 do 1.9 TDi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Tarcze i klocki hamucowe z 1.8 do 1.9 TDi
tak ja w temacie. czy tarcze i kocki hamulcowe z Golfa III 1.8 podejda bez problemu do Golfa 1.9 TDi? Czy moze roznia sie ksztaltem i wymiarami?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
greg pisze:Średnica i grubość ta sama chyba że w jednym z nich masz wentylowane, ale to w mocniejszych wersjach
Zgadzam sie, jezeli w obu autach sa bebny z tylu (co oznacza ze przod jest na tarczach niewentylowanych) to klocki beda pasowac (zacisk VW II) Jezeli zas z tylu sa tarcze w obu pojazdach to znaczy ze z przodku sa tarcze wentylowane - ale tu juz trzeba zapoznac sie czy zaciski sa te same (wystepowaly zaciski VW i Lucasa) - wtedy mozna zamieniac

Zalezy jakie tarcze i jakie klocki - w mocniejszych 1.8 90PS były pewnie juz zaciski Girling/Lucas 256mm, w słabszych 75ps były VWII - i tarcze 239mm te ostatnie są chyba tylko niewentylowane (jarzma razem ze zwrotnicą) w zaciskach 256mm mogą być wentylowane i nie - kwestia wymiany jarzma. Ja przekładałem do swojego z niewentylowanych na wentylowane.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wiec dzis sprawdzilem jak sprawa sie ma i mam zaciski lucasa, tarcza niewentylowana,
i jeszcze pytanko, zeby zdjac tarcze nalezy odkrecic tylko wkret trzymajacy tarcze (strzalka czerwona) czy ta nakretke (strzalka zielona) tez??

jesli tylko ta srubke to czeka mnie rozwiercanie bo ani drgnie ;/
i jeszcze pytanko, zeby zdjac tarcze nalezy odkrecic tylko wkret trzymajacy tarcze (strzalka czerwona) czy ta nakretke (strzalka zielona) tez??

jesli tylko ta srubke to czeka mnie rozwiercanie bo ani drgnie ;/
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
no znam "mechanika" który te śrubki wyrzucił stwierdzając że wystarczy że raz się z nimi męczył. Nakrętka - kolor zielony NIE POTRZEBA ODKRĘCAĆ. Odkręć zacisk - tak jakbyś zmieniał klocki a następnie tą śrubkę ustalającą zaznaczoną kolorem czerwonymCorvax pisze:musisz odkrecić wkręt - spróbuj pobijakiem i obowiazkowo nowa srubka
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hmmm to zapowiada sie ciekawie
bo bede musial ja rozwiercac :/
mam tylko nadzieje ze jak rozwierce lepek to tarcza zejdzie a reszte wykrece kombinerkami lub w podobny sposob
bo bede musial ja rozwiercac :/
mam tylko nadzieje ze jak rozwierce lepek to tarcza zejdzie a reszte wykrece kombinerkami lub w podobny sposob

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości