1Z cel ok.150-160kM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 17, 2009 12:14

zabba88, wszystko było na forum dziesiątki razy...

downpipe musisz przerobić - najlepiej kupić na szrocie coś z AFN-a, wywal kata

turbine najlepiej z kolektorem dzielonym (np AWX lub hybryde na AWX)

pompa jest mniej wydajna niż w AFN i moze sie okazać ze 150KM to max - tak zwykle robią się 1Zety



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 17, 2009 13:13

zabba88 pisze:Znajomy pompiarz powiedzial ze moze mi przerobic ja na 11
za ile ?
zabba88 pisze:rurka ta do turba z olejem przykrecana na 2 imbulsy z doly
to jest spływ oleju - przy okazji też nie pasuje i musisz kupić z AFN
zabba88 pisze:co znaczy downpipe?
ten kawałek wydechu co przychodzi do trubiny

w VNT (AWX, AFN) masz okrągłą falnsze na 3 sruby - w 1Z jest to owalne i wieksze bo jest tam od razu wastegate

tak to wygląda w AFN:

Obrazek



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt mar 17, 2009 14:19

Turbo proponuje AWX/ARL, mamy na sprzedaz nowke po regeneracji, potrzebny bedzie splyw i zasilanie oleju (tez mamy), kawalek DP.

Pompa 11, tez mamy aktualnie na sprzedaz ori 107J, fmic i strojenie tez mozemy wykonac, nie masz do nas daleko ;).

Jak chcesz to tez mam glowice 11mm z renault, moge Ci ja wrzucic do Twojej pompy.

Dol silnika bez problemu wytrzyma takie moce, wydech tez moze zostac seria.

Jeszcze bedzie potrzeba zmienic kompa na 16bit (rowniez mamy na miejscu i mozemy wykonac).

Bezpieczne max z tego silnika to ok 180KM, ale i tak zawsze jest ryzyko.
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 14:23 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt mar 17, 2009 14:58

Dario84, a ile za taka pompe 11tke trzeba liczyc?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt mar 17, 2009 16:45

Wyjscie z turbo podlacza sie przez przejsciowke i dalej normalnie lecisz na opaski.

Strojenie i montaz turbo na PW


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt mar 17, 2009 20:31

cowboy pisze:turbine najlepiej z kolektorem dzielonym (np AWX lub hybryde na AWX)
właśnie, wszyscy szukają AWX -a

A jakby wsadzić całość z kolektorem nie dzielonym np od ASZ albo ARL
Jakby to wyglądało od strony technicznej,

Z mojej strony pozwoliłem sobie przymierzyć sam kolektor od PD 115PS do głowicy 1Z , że wszystko miałem akurat pod ręką,
i wygląda to z grubsza tak

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 17, 2009 20:46

mariachi pisze:Z mojej strony pozwoliłem sobie przymierzyć sam kolektor od PD 115PS do głowicy 1Z , że wszystko miałem akurat pod ręką,
i wygląda to z grubsza tak
pokaż teraz fotke jakby to wyglądało na silniku w aucie razem z muszlą zimną, bo to że pasuje do głowicy to wiadomo :)



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt mar 17, 2009 20:51

cowboy pisze:pokaż teraz fotke jakby to wyglądało na silniku w aucie razem z muszlą zimną, bo to że pasuje do głowicy to wiadomo :)
no właśnie do tego etapu nie doszłem,
turbo kpl z kolektorem gdzieś u mnie leży , ale bym musiał wyciągnąć swoje i przymierzać
więc wole zapytać,

czyli z tego co piszesz nie upcham tego, Tak mi się też wydawało ,
zatem jak zajdzie potrzeba zbieramy pieniążki i szukamy awx-a



Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » wt mar 17, 2009 21:18

kolektor z afna ja mam na opchniecie jakby co :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości