1Z cel ok.150-160kM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
za ile ?zabba88 pisze:Znajomy pompiarz powiedzial ze moze mi przerobic ja na 11
to jest spływ oleju - przy okazji też nie pasuje i musisz kupić z AFNzabba88 pisze:rurka ta do turba z olejem przykrecana na 2 imbulsy z doly
ten kawałek wydechu co przychodzi do trubinyzabba88 pisze:co znaczy downpipe?
w VNT (AWX, AFN) masz okrągłą falnsze na 3 sruby - w 1Z jest to owalne i wieksze bo jest tam od razu wastegate
tak to wygląda w AFN:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Turbo proponuje AWX/ARL, mamy na sprzedaz nowke po regeneracji, potrzebny bedzie splyw i zasilanie oleju (tez mamy), kawalek DP.
Pompa 11, tez mamy aktualnie na sprzedaz ori 107J, fmic i strojenie tez mozemy wykonac, nie masz do nas daleko .
Jak chcesz to tez mam glowice 11mm z renault, moge Ci ja wrzucic do Twojej pompy.
Dol silnika bez problemu wytrzyma takie moce, wydech tez moze zostac seria.
Jeszcze bedzie potrzeba zmienic kompa na 16bit (rowniez mamy na miejscu i mozemy wykonac).
Bezpieczne max z tego silnika to ok 180KM, ale i tak zawsze jest ryzyko.
Pompa 11, tez mamy aktualnie na sprzedaz ori 107J, fmic i strojenie tez mozemy wykonac, nie masz do nas daleko .
Jak chcesz to tez mam glowice 11mm z renault, moge Ci ja wrzucic do Twojej pompy.
Dol silnika bez problemu wytrzyma takie moce, wydech tez moze zostac seria.
Jeszcze bedzie potrzeba zmienic kompa na 16bit (rowniez mamy na miejscu i mozemy wykonac).
Bezpieczne max z tego silnika to ok 180KM, ale i tak zawsze jest ryzyko.
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 14:23 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wyjscie z turbo podlacza sie przez przejsciowke i dalej normalnie lecisz na opaski.
Strojenie i montaz turbo na PW
Strojenie i montaz turbo na PW
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
właśnie, wszyscy szukają AWX -acowboy pisze:turbine najlepiej z kolektorem dzielonym (np AWX lub hybryde na AWX)
A jakby wsadzić całość z kolektorem nie dzielonym np od ASZ albo ARL
Jakby to wyglądało od strony technicznej,
Z mojej strony pozwoliłem sobie przymierzyć sam kolektor od PD 115PS do głowicy 1Z , że wszystko miałem akurat pod ręką,
i wygląda to z grubsza tak
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
no właśnie do tego etapu nie doszłem,cowboy pisze:pokaż teraz fotke jakby to wyglądało na silniku w aucie razem z muszlą zimną, bo to że pasuje do głowicy to wiadomo
turbo kpl z kolektorem gdzieś u mnie leży , ale bym musiał wyciągnąć swoje i przymierzać
więc wole zapytać,
czyli z tego co piszesz nie upcham tego, Tak mi się też wydawało ,
zatem jak zajdzie potrzeba zbieramy pieniążki i szukamy awx-a
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości