czujnik tempertaury paliwa nr. katalogowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik tempertaury paliwa nr. katalogowy
po bdaniu vag wyskoczył bład 539 czujnik temp. paliwa
Jaki ma numer katalogowy ten czujnik??
6u0 919 501 - to numer czujnika temp. cieczy chłodzącej
357 919 501 - czujnik podgrzania świec
a takie numery wyszukałem na forum który czujnik jest poprawny?? a może jest jakiś inny numer a te są złe. Czujnik wygląda jak mała lornetka jest zamontowany na pompie wtryskowej .
Auto to ibiza AFN
Jaki ma numer katalogowy ten czujnik??
6u0 919 501 - to numer czujnika temp. cieczy chłodzącej
357 919 501 - czujnik podgrzania świec
a takie numery wyszukałem na forum który czujnik jest poprawny?? a może jest jakiś inny numer a te są złe. Czujnik wygląda jak mała lornetka jest zamontowany na pompie wtryskowej .
Auto to ibiza AFN
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 14:58 przez jaruhna, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jaruhna, wg tego http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ury+paliwa
to Numer czujnika to 028 906 040 C
to Numer czujnika to 028 906 040 C
Czujnik temperatury paliwa znajduje się w nastawniku, a jego numery:
- OE 028 906 040C
- Bosch 2 464 509 008 / 2 464 509 012 / 2 464 509 015 wszystkie zamienne
PS. Przyczyną błędu mogą być zabrudzone styki we wtyczce idącej od pompy wtryskowej, lub montaż BOX,a.
- OE 028 906 040C
- Bosch 2 464 509 008 / 2 464 509 012 / 2 464 509 015 wszystkie zamienne
PS. Przyczyną błędu mogą być zabrudzone styki we wtyczce idącej od pompy wtryskowej, lub montaż BOX,a.
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 15:42 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
styki we wtyczce obczaiłem i są czyste ruszałem jeszcze kablem być może coś nie łączy ale bład dalej przez 3 dni. więc myśle że pora wymienić czujnik.
W grupie 007 tem -5,4C,
w grupie 000 w drugim okienku kąt wtrysku przy zablokowanych nastawach 6-9 czyli coś nie halo??
W grupie 007 tem -5,4C,
w grupie 000 w drugim okienku kąt wtrysku przy zablokowanych nastawach 6-9 czyli coś nie halo??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/337][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/337/3/2[/img][/url]
Wygląda na przerwę w obwodzie czujnika.
No to do pomiaru:
1. Zapłon wyłączony
2. Rozłącz wtyczkę od pompy wtryskowej
3. Miernik w dłoń i pomiar między pinem 4, a 7 wtyczki
Tabela parametrów czujnika G81:
4. Jeżeli pomiar wypadnie pomyślnie i tabela zgadza się z rzeczywistością (czyli czujnik wyglądna na sprawny) wtedy:
5. Sprawdzenie ciągłości przewodów instalacji elektrycznej pojazdu
6. Pomiar między pinem 7 wtyczki, a 63 ECU (max. 1,5Ω)
7. Pomiar między pinem 4 wtyczki, a 33 ECU (max. 1,5Ω)
8. Dodatkowo sprawdź, czy któryś z przewodów nie jest zwarty do "+" (∞Ω)
9. Jeśli wyniki pomiarów mieszczą się w tolerancjach, wtedy ECU do wymiany .
No to do pomiaru:
1. Zapłon wyłączony
2. Rozłącz wtyczkę od pompy wtryskowej
3. Miernik w dłoń i pomiar między pinem 4, a 7 wtyczki
Tabela parametrów czujnika G81:
4. Jeżeli pomiar wypadnie pomyślnie i tabela zgadza się z rzeczywistością (czyli czujnik wyglądna na sprawny) wtedy:
5. Sprawdzenie ciągłości przewodów instalacji elektrycznej pojazdu
6. Pomiar między pinem 7 wtyczki, a 63 ECU (max. 1,5Ω)
7. Pomiar między pinem 4 wtyczki, a 33 ECU (max. 1,5Ω)
8. Dodatkowo sprawdź, czy któryś z przewodów nie jest zwarty do "+" (∞Ω)
9. Jeśli wyniki pomiarów mieszczą się w tolerancjach, wtedy ECU do wymiany .
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
myśle że nie bedzie takiej tragedi że do wymiany ecu skoro teraz jeździ i jakoś nie zauważyłem różnicy gdyby nie vag to pewnie bym jeszcze pół roku tak jeździł, nie ma problemu z odpalanie zimny/ciepły może dlatego że kiedyś były robione mapy rozruchowe, jutro zrobie pomiar bo czujnik czeka już w sklepie wiec zanim wydam 45 ziko dla pewności zrobie pomiar oporności
za czujnik dałem 40 ziko roboty raptem 20 min ( z kluczem energetycznycm) oporność sprawwdziłe stary miał 32 om a nowy 3,2kom) wiec wymieniłem autko w dzisiejszą deszczową pogodę rwało dużo mocniej niż przedtem. na 3 traci przyczepnossc
wszystkim dzieki za pomoc
za czujnik dałem 40 ziko roboty raptem 20 min ( z kluczem energetycznycm) oporność sprawwdziłe stary miał 32 om a nowy 3,2kom) wiec wymieniłem autko w dzisiejszą deszczową pogodę rwało dużo mocniej niż przedtem. na 3 traci przyczepnossc
wszystkim dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 16:27 przez jaruhna, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości