[mk4] Weitec czy Eibach
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[mk4] Weitec czy Eibach
które wybrać?
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 15:47 przez Pyzo, łącznie zmieniany 1 raz.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: [mk4] Weitec czy Eibach
jeżeli chcesz "twarto" to bierz WEITECPyzo pisze:które wybrać?
jeżeli chcesz "troche komfortu" to bierz EIBACH
ja osobiście wolałbym Eibacha - są to bardzo dobre spręzyny, choś też Weitec jest też dobry ale jednak Eibach
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Re: [mk4] Weitec czy Eibach
miałem springi Weitec było twardo lecz ta opcja nie męczyłaPyzo pisze:które wybrać?
A co sądzicie o sprężynach H&R??
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
H&R twardy
weiitec sredni
eibach jeszcze bardziej miekki
weiitec sredni
eibach jeszcze bardziej miekki
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1489
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Sory ze sie wcinam, ale czy sprezyny na tyl z mkIV pasuja do mkII. Chodzi o springi obnizajace HR. Sprzedajacy twierdzi ze pasuja ale cos mi sie nie chce wierzyc
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Moim zdaniem NIE. Z golfa 2 do golfa 3 i na odwrót, tak (mowimy o tyle) bo przednie do golfa2 mają większy górny zwój niż przednie z golfa 3 i nie bedą siedzieć dobrze w tych talerzach sciskających sprężyny.kwadrat pisze:Sory ze sie wcinam, ale czy sprezyny na tyl z mkIV pasuja do mkII
[ Dodano: Wto Mar 17, 2009 20:39 ]
Wie ktoś może o ile obniżają te sprężyny??
EIBACH KBA 90492 1531001VA
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
kwadrat, no co ty
przeciez to zupelnie inna bajka!
ktory to taki madry sprzedjacy?
przeciez to zupelnie inna bajka!
ktory to taki madry sprzedjacy?
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 22:05 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1489
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
nikt z forum. "mechanik"MAPET pisze:ktory to taki madry sprzedjacy?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
najlepzy to jest kit jak juz o tym mowa lub gwint.. same spreyzny to to ot... mozna dac ale to nie to
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Czesc
W najnowszym motorze jest krotki artykul o sprezynach obnizajacych. Zrobiono tam szybki test na wyeksploatowanej juz troche (ok. 200tys przebiegu) toyocie kombi.
Mianowicie zwykle, seryjne sprezyny zostaly wymienione na Eibachy -30mm. Ku mojemu zaskoczeniu (i chyba tez redakcji motoru) auto PODNIOSLO SIE o 3-4 mm !
Oznacza to, ze efekt jaki otrzymamy zakladajac np. sportowe sprezyny, zalezy w duzej mieze, od tego co posiadamy w danym momencie.
Ja ostatnio pytalem kilka osob na forum o ich sprezyny (z regoly jakies eibach czy weitec -30) i wiekszosc twierdzi ze auto opadlo im nawet bardziej niz 30mm. Szczerze mowiac to troche tego nei rozumiem. Albo wyjmowali od siebie nowki sprezyny albo nikt tego nei meirzy, tylko "stwierdza na oko".
Jakie jest Wasze zdanie ?
W najnowszym motorze jest krotki artykul o sprezynach obnizajacych. Zrobiono tam szybki test na wyeksploatowanej juz troche (ok. 200tys przebiegu) toyocie kombi.
Mianowicie zwykle, seryjne sprezyny zostaly wymienione na Eibachy -30mm. Ku mojemu zaskoczeniu (i chyba tez redakcji motoru) auto PODNIOSLO SIE o 3-4 mm !
Oznacza to, ze efekt jaki otrzymamy zakladajac np. sportowe sprezyny, zalezy w duzej mieze, od tego co posiadamy w danym momencie.
Ja ostatnio pytalem kilka osob na forum o ich sprezyny (z regoly jakies eibach czy weitec -30) i wiekszosc twierdzi ze auto opadlo im nawet bardziej niz 30mm. Szczerze mowiac to troche tego nei rozumiem. Albo wyjmowali od siebie nowki sprezyny albo nikt tego nei meirzy, tylko "stwierdza na oko".
Jakie jest Wasze zdanie ?
The quality of the car depends on how good the driver manipulates it
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości