witam powiedzcie mi jakie sa objawy padnietych drazkow kierowniczych?? czy wydobywa sie jakies pukanie ? czym jeszcze sie to objawia ? drzy kierownica ?
chcial bym sie dowiedziec trudno sie wymienia tuleje metalowo gumowe wahacza ? trzeba wyjmowac caly wahacz ? ciezko sie te tuleje nabija ? sa na allegro takie zestawy http://allegro.pl/item574006575_tuleje_ ... b_c79.html moze by odrazu kompleskowo wymienic wszystko ? samamu da sie to zrobic w garazu ?
czym sie objawia padniety lacznik stabilizatora ?
bede wdzieczny za wszelka pomoc
jakie objawy padnietych koncowek drązkow kierowniczych ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Ad1. Tak jak kolega napisał, drży kierownica(ale to może być objaw innych usterek też) stuka. Wahacz trzeba wyjmować , tuleje najlepiej się wciska prasą- ale jak znam życie to koledzy mają jakieś garażowe metody też - Najlepiej wymieniać wszystkie tuleje, tak przynajmniej powinno się to robić
Wszystko niemal da się samemu w garażu zrobić jak się ma sprzęt i wiedzę jak to zrobić
Ad2. Stabilizator też stuka- wyrabiają się gumy na łączeniach
temat o montażu tulei wahacza:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21836
Wszystko niemal da się samemu w garażu zrobić jak się ma sprzęt i wiedzę jak to zrobić
Ad2. Stabilizator też stuka- wyrabiają się gumy na łączeniach
temat o montażu tulei wahacza:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21836
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 22:30 przez italiano_83, łącznie zmieniany 2 razy.
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Będziesz wyczuwać drżenie na nierównościach. Szczególnie pzred skrzyżowaniami gdzie są wgłębienia od kół w asfalcie. Do wymiany tulei wahacza met-gum trzeba zdjąć cały wahacz a potem ustawić geometrię auta.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
przy wymianie tulei wachacza trzeba geometrie robić?? coś mi się wydaje, że to niekoniecznelasot pisze:Będziesz wyczuwać drżenie na nierównościach. Szczególnie pzred skrzyżowaniami gdzie są wgłębienia od kół w asfalcie. Do wymiany tulei wahacza met-gum trzeba zdjąć cały wahacz a potem ustawić geometrię auta.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Na pionowej tulei wahacza są kreski lub nawet strzałki,które trzeba ustawić do kierunku jazdy.
Ktoś kto nie jest w temacie zakłada "na pałę",a później się dziwi,że musi je wymieniać 2-3 razy w roku.Śruby dokręca się na opuszczonym samochodzie (musi stać na kołach)
Jeżeli chodzi o geometrię to na pewno nie zaszkodzi,bo jak wcześniej była robiona na lekko wyhuśtanych tulejach,to teraz na pewno się zmieni,ale nie wiele.
Ktoś kto nie jest w temacie zakłada "na pałę",a później się dziwi,że musi je wymieniać 2-3 razy w roku.Śruby dokręca się na opuszczonym samochodzie (musi stać na kołach)
Jeżeli chodzi o geometrię to na pewno nie zaszkodzi,bo jak wcześniej była robiona na lekko wyhuśtanych tulejach,to teraz na pewno się zmieni,ale nie wiele.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości