[TDI PD][MK4] AJM, modyfikacje.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[TDI PD][MK4] AJM, modyfikacje.
Witam.
Seria wyszla 119ps, i teraz tak.
Chce podniesc moc, nie od razu, krok po kroku.(kolejnosc ma znaczenie)
-FMIC.
-Wieksze pompki.
-Program.
-Turbo
-Korekta programu.
-Sprzeglo
-wydech 2,5'' na dwoch przelotach. (albo na koncu, albo gdzies w trakcie)
Ile mozna sie spodziewac po takich modyfikacjach? Czy silnik to wytrzyma? Chce osiagnac 200PS, ale nie wiem czy to mozliwe. Moze polecacie inna kolejnosc modyfikacji, ewentualnie inne mody? Modyfikacje beda przeprowadzane w pewnych odstepach czasu.
Nie chce swapa.
Pare pytan technicznych.
1. Turbo od T4 czy ASZ/ARL? Czy turbina od T4 pasuje P&P czy trzeba jak w turbo od ASZ/ARL kupowac wezyk, przejsciowke do IC, a moze cos wiecej?
2. Pompki od ARL wystarcza, czy celujac w ta moc jakies inne polecacie?
3. Sprzeglo od Sharana czy jakies inne?
Wiecej pytan jak mi sie cos przypomni :]
Seria wyszla 119ps, i teraz tak.
Chce podniesc moc, nie od razu, krok po kroku.(kolejnosc ma znaczenie)
-FMIC.
-Wieksze pompki.
-Program.
-Turbo
-Korekta programu.
-Sprzeglo
-wydech 2,5'' na dwoch przelotach. (albo na koncu, albo gdzies w trakcie)
Ile mozna sie spodziewac po takich modyfikacjach? Czy silnik to wytrzyma? Chce osiagnac 200PS, ale nie wiem czy to mozliwe. Moze polecacie inna kolejnosc modyfikacji, ewentualnie inne mody? Modyfikacje beda przeprowadzane w pewnych odstepach czasu.
Nie chce swapa.
Pare pytan technicznych.
1. Turbo od T4 czy ASZ/ARL? Czy turbina od T4 pasuje P&P czy trzeba jak w turbo od ASZ/ARL kupowac wezyk, przejsciowke do IC, a moze cos wiecej?
2. Pompki od ARL wystarcza, czy celujac w ta moc jakies inne polecacie?
3. Sprzeglo od Sharana czy jakies inne?
Wiecej pytan jak mi sie cos przypomni :]
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 21:28 przez aiv, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wiec tak do 200KM potrzebujesz FMIC, pompki AL, turbo arl lub lepsze (gt18/22), program
Teraz tak czy zadowoli Cie 200KM czy chcesz isc dalej, jesli Cie zadowoli 190-200KM to pompki AL, fmic, turbo arl
Jesli wiecej to pompki AL, turbo hybryda gt18/22 (do ok 210KM) lub turbo GT22 (ok 220KM i wiecej), wydech min 2,5"
Napisz jaka masz skrzynie 5 czy 6 bieg, wyjasni troche temat Twojego sprzegla.
Teraz tak czy zadowoli Cie 200KM czy chcesz isc dalej, jesli Cie zadowoli 190-200KM to pompki AL, fmic, turbo arl
Jesli wiecej to pompki AL, turbo hybryda gt18/22 (do ok 210KM) lub turbo GT22 (ok 220KM i wiecej), wydech min 2,5"
Napisz jaka masz skrzynie 5 czy 6 bieg, wyjasni troche temat Twojego sprzegla.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
1. Turbo T4 nie pasuje pnp
2. AL wystarcza
3. Napisz jaka masz skrzynie to wiele wyjasni
Kolejnosc mozna ustalic jak zdecydujesz w jaka moc chcesz isc dokladnie
[ Dodano: 14 Mar 2009 20:39 ]
Wiec jak masz 6b to na razie bym zostawil sprzeglo bo jest 240mm, mocne.
1 Najpierw proponuje zrobic FMIC,
2 pozniej zmienic pompki na AL i od razu wystroic (na ori programie bedzie za duzo paliwa)
3 Zmiana turbo na GT2256 lub GT2260 (wiekszy lag niz na 56) i od razu wydech 2,5",
Strojenie wszystkiego razem
Mozemy wykonac takie przerobki
[ Dodano: 14 Mar 2009 20:40 ]
Do tego wszystkiego potrzebne byly by takze wskazniki egt, boost, temp oil
2. AL wystarcza
3. Napisz jaka masz skrzynie to wiele wyjasni
Kolejnosc mozna ustalic jak zdecydujesz w jaka moc chcesz isc dokladnie
[ Dodano: 14 Mar 2009 20:39 ]
Wiec jak masz 6b to na razie bym zostawil sprzeglo bo jest 240mm, mocne.
1 Najpierw proponuje zrobic FMIC,
2 pozniej zmienic pompki na AL i od razu wystroic (na ori programie bedzie za duzo paliwa)
3 Zmiana turbo na GT2256 lub GT2260 (wiekszy lag niz na 56) i od razu wydech 2,5",
Strojenie wszystkiego razem
Mozemy wykonac takie przerobki
[ Dodano: 14 Mar 2009 20:40 ]
Do tego wszystkiego potrzebne byly by takze wskazniki egt, boost, temp oil
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
ok 220-230 km
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Cos kiepski ten program chyba ze mial byc jakis mega bezpieczny do jezdy dlugo z vmax po autobahnach .GoBoss_malbork pisze:nie będę zakładał nowego tematu więc napiszę tu...
Ile mogę ,,wycisnąć'' z silnika AVX i jakim kosztem? (Vw Passat) seryjnie 131 KM mam już chip'a i jest 150 z małym hakiem.
Wszystko zalezy jakie chcez osiagnac moce, AWX to dobry motor na mody ale w Passku jest malo miejsca na sprezare, mozna zapodac z audi 170.
Na pewno trzeba zrobic FMIC .
Takie rzeczy to tylko w erzeuysy pisze:Dario Ci zaraz wszystko wyliczy Z dokładnością co do konia i niutka
aiv, musisz sie liczyc z tym ze ajm to slaby motor i w kazdej chwili na takim setupie mozesz miec awarie, ajm ma slabsze tloki i korby od 130,150PD.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
tak z ciekawości napisz mi jaki jest koszt już ze wszystkim? w innym temacie wspominałem, ze swojim AJM szykuje się robić wirusa i pewnie nakręce się na dalsze prace. chcę swoje AJM jak dobrze pójdzie podkręcić do 180 km, nie więcej. Nie znam się na mechanice więc chcę oddać auto w dobre ręce. Skontaktuj się ze mną na PW i mniej więcej określ rząd wartości takiej przeróbki ( części, Twoja praca itp )Dario84 pisze:1. Turbo T4 nie pasuje pnp
2. AL wystarcza
3. Napisz jaka masz skrzynie to wiele wyjasni
Kolejnosc mozna ustalic jak zdecydujesz w jaka moc chcesz isc dokladnie
[ Dodano: 14 Mar 2009 20:39 ]
Wiec jak masz 6b to na razie bym zostawil sprzeglo bo jest 240mm, mocne.
1 Najpierw proponuje zrobic FMIC,
2 pozniej zmienic pompki na AL i od razu wystroic (na ori programie bedzie za duzo paliwa)
3 Zmiana turbo na GT2256 lub GT2260 (wiekszy lag niz na 56) i od razu wydech 2,5",
Strojenie wszystkiego razem
Mozemy wykonac takie przerobki
[ Dodano: 14 Mar 2009 20:40 ]
Do tego wszystkiego potrzebne byly by takze wskazniki egt, boost, temp oil
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Poszlo PW
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości