Spadaja obroty po odpaleniu, ABD po swapie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Spadaja obroty po odpaleniu, ABD po swapie

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 18:59

Panowie pomozcie jakos bo nie mam juz siły!!!Zrobiłem w srode swapa na sinika z 1,4 ABD na taki sam 1,4 ABD.I wystapil problem taki sam jak w popszednim siniku.Odpale samochod rano chwile pochodzi samochodem rzuca dostaje takich obrotow niskich jak by mial zgasnac podgazuje go wraca do normy po chwili to samo.A nieraz normalnie chodzi.Przejde do jazdy tym samochodem,wrzucam 1,2,3 biieg zaczyna ciagnac po chwili dziura w pedale tak jak by brakło mu paliwa z nowu ciagnie i to samo.Podam ze ze starego silnika zostaly przełozone takie rzeczy jak:caly aparat zapłonowy z kablami(zostalo wymienione wszystko na nowe jakies 3-m-ce temu) rozrusznik,alternator,pompa wody zostala zakupiona nowa,pasek rozzadu zostal przełozony ze starego silnika(przejechane zostało na nim 1500km dlatego nie kupowalem nowego)Sonda lambda zostala przełozona ze starego(zakupiona jakies 3-mce temu)Podam ze olej nowy,płyn chłodniczy nowy,filtr powietrza i oleju nowy.Podam ze nie kopci m prawie wogole płynu nie ubywa.Mechanik robiacy swapa powiedzial ze musze jechac do elektromechanika bo on nie widzi zeby tu był powod mechaniczny.Podpowiedzcie mi jakos czym sie kierowac czy mechanika czy elektryka bo nie mam juz do tego siły i juz kupe kasy stracilem a nie mam zamiaru jezdzic z warsztatu do warsztatu.Podam ze spalanie mam w normie,samochod sie nagrzeje to wentylator sie włancza
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 23:15 przez wolny83, łącznie zmieniany 2 razy.



tomekdm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 13, 2009 20:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomekdm » pt mar 13, 2009 19:05

a może pompa paliwa albo jej przekaźnik?


Golf mk3 1.6 ABU '92

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 13, 2009 19:18

piszesz co zostało przełożone ze starego do nowego , a kompletny wtrysk masz inny czy ten sam co miałeś



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 19:36

Wtryski mialem w nowym.Ze starego nic nie ruszałem



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 13, 2009 19:42

mam jeszcze jedno podejrzenie , zobacz w momencie jak silnik zaczyna gasnąć lub masz tą dziure w obrotach , to otwórz zbiornik paliwa i zobacz czy nie usłyszysz syku powietrza , bo może zbiornik paliwa ma zatkane odpowietrzenie i robi podciśnienie



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 19:47

powiem ci szczerze ze mechanik mi mowil ze mu zgasł.Mi jeszcze ani razu nie zgasł do chodzil do tak niskich obrotow ze prawie jak by mial zgasnac ale nie zgasl.Mechanik powiedzial zebym dal troche gazu i przytrzymal efekt taki ze chwile chodził plynnie a zaraz zaczol sie dusic i zmienił obroty.Moze ta podpowiedz cos wam pomorze.Dodam tylko jedna wazna sprawe.Musze sie uporac z tym problemem w ciagu 11 dni bo jeszcze tyle mam gwarancji na ten silnik

[ Dodano: 13 Mar 2009 18:51 ]
a co do tego zbiornika paliwa.To mam otworzyc korek jak zacznie sie dławic na postoju(jak obroty spadaja)?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 19:49 przez wolny83, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 13, 2009 19:56

tak , bo jak robi sie w zbiorniku podciśnienie to nie dostaje paliwa , albo sie przejedź bez korka zbiornika



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 19:58

zaraz wsiadam w samochod wykrece korek calkowice i sie przejade dam wam znac.Prosze o cierpliwosc

[ Dodano: 13 Mar 2009 20:01 ]
chłopaki przejechalem 20 KM i nawet nie bylo ani jednego duszenia sie!!!!!!!! WSZYSTKO OK!!!!!!! :majkel:

[ Dodano: 13 Mar 2009 20:02 ]
chłopaki przejechalem 20 KM i nawet nie bylo ani jednego duszenia sie!!!!!!!! WSZYSTKO OK!!!!!!! :majkel:



tomekdm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 13, 2009 20:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomekdm » pt mar 13, 2009 21:05

a tak z ciekawości jak idzie to odpowietrzenie zbiornika? Przy pompie?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 21:08 przez tomekdm, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk3 1.6 ABU '92

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 13, 2009 21:09

przy korku wlewu masz odpowietrzenie , oraz idzie do filtra z węglem aktywowanym

[ Dodano: 13 Mar 2009 20:10 ]
czyli piszesz że pomogło ?



tomekdm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 13, 2009 20:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomekdm » pt mar 13, 2009 21:11

dzięki misiu


Golf mk3 1.6 ABU '92

Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » pt mar 13, 2009 21:14

TAK.pomogło!!!Teraz prosze powiedz mi co jest powodem?



tomekdm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 13, 2009 20:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomekdm » pt mar 13, 2009 21:16

filtr paliwa? przedmuchać odpowietrzenie?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 21:19 przez tomekdm, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk3 1.6 ABU '92

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 13, 2009 21:21

jak powiedziałem zatkane odpowietrzenie zbiornika , lub niewłaściwa praca elektrozaworka sterującego otwieraniem i zamykaniem filtra z węglem , nie mylić z filtrem paliwa , filtr z węglem masz pod maską z przodu z prawej strony , pod filtrem powietrza

[ Dodano: 13 Mar 2009 20:23 ]
musisz zdjąć nadkole tylne tam gdzie masz wlew paliwa , tam powinieneś zobaczyć wszystko



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości