Wtryski zamiana na 216 i z powrotem na oryginał
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wtryski zamiana na 216 i z powrotem na oryginał
Wymieniłem końcówki wtrysków w golfie iv alh na 216. Przejechałem jakieś 3000km . Czy można teraz z powrotem założyć stare końcówki ? Bardzo proszę o odpowiedź. Nie pytajcie dlaczego chcę tylko wiedzieć czy da się to zrobić bezinwazyjnie i czy jest ważna kolejność gdzie która koncówka była. Oczywiście wszystko ustawiane u pompiarza.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
..... autorytet ........ z krakowa który czipował mi auto twierdzi że lepiej powrocić do ory i je zregenerować , powiedział również że muszę je oddać do specjalisty aby wiedzieć która końcówka była na którym wtrysku. Wypowiedzcie się na ten temat bo to są jakieś jaja.
Podobno wystarczy korekta programu.
Podobno wystarczy korekta programu.
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
zmień specjaliste
polecam http://www.dynosoft.pl/
polecam http://www.dynosoft.pl/
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 21:53 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Np. 216tki w 1Z na oryginalnej turbinie to przerost formy nad trescia. Sam tak zaczalem ale co z tego, ze dac koksu moge wiecej skoro turbina jest malo wydajna, pompa wtryskowa pomimo ze 10tka nie jest tak wydajna jak z AFNa.
W ALH po zmianie wtryskiwaczy mozna znacznie odetkac ten silnik bo sam setup 216+program daje wyniki od 140-150KM, co na oryginalnych wtryskiwaczach jest nie do osiagniecia.
Jak chciales osiagnac 110-120KM to mozesz robic to na oryginalnych wtryskiwaczach
W ALH po zmianie wtryskiwaczy mozna znacznie odetkac ten silnik bo sam setup 216+program daje wyniki od 140-150KM, co na oryginalnych wtryskiwaczach jest nie do osiagniecia.
Jak chciales osiagnac 110-120KM to mozesz robic to na oryginalnych wtryskiwaczach
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ciekawe rzeczy opowiadasz, u mnie jest ladnie na takim setupiebradley pisze:Np. 216tki w 1Z na oryginalnej turbinie to przerost formy nad trescia.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Adamm, nie mowie ze jest zle, ale to co obecnie mam moglbym spokojnie osiagnac na wtryskach z ASV`a, na wiecej nie pozwala turbina i pompa (ale bardziej turbina;) )
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Zazwyczaj wszyskie ASV czy AFN maja juz ponad 200tys na blacie...takie wtryski leja mniej lub bardziej. Na nowo zlozone 216 dadza wiecej KM przy mniejszej ilosci dymu nawet w takim 1Z. Wiec warto...bradley pisze:Adamm, nie mowie ze jest zle, ale to co obecnie mam moglbym spokojnie osiagnac na wtryskach z ASV`a, na wiecej nie pozwala turbina i pompa (ale bardziej turbina;) )
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Akurat mowilem o nowych koncowkach i regulowanych. Takze ta moc ktora mam obecnie moglbym miec na koncowkach z ASV, a ze mam u siebie nowe koncowki 216tki to przeciez nie bede mowil, ze sa zle. Tylko poki nie zmieni sie turbiny, ktora jest waskim gardlem to takie koncowki sa jednak przerostem formy nad trescia.
Przeciez nikt kto mierzy powiedzmy w 130KM z 90tki nie wsadzi koncowek 260tek race Ale to tylko moja opinia
Przeciez nikt kto mierzy powiedzmy w 130KM z 90tki nie wsadzi koncowek 260tek race Ale to tylko moja opinia
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
bradley, nie wiem co masz ale ja na ASV nie mialem tego co na 216 a wciaz mam seryjne turbo
na ASV mialem 125KM a na 216 137KM - wiec jest roznica a seryjne turbo daje rade i nie ono tu ogranicza za bardzo
na ASV mialem 125KM a na 216 137KM - wiec jest roznica a seryjne turbo daje rade i nie ono tu ogranicza za bardzo
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wybieram się do katowic w poniedziałek na chipsa. Do DigiTech mają przedstawicielstwo MastersTuning. Myśle o 135-140km i 330 NM momentu.
Mam nowiutkie sprzęgło od asv i dwumasę także myślę że spokojnie da radę. Turbinka nowa lecz standard. Zależy mi żeby tez nie dymił bo teraz puszcza bąki. Zchamowałem go i ma 121KM i 287NM.
Mam nowiutkie sprzęgło od asv i dwumasę także myślę że spokojnie da radę. Turbinka nowa lecz standard. Zależy mi żeby tez nie dymił bo teraz puszcza bąki. Zchamowałem go i ma 121KM i 287NM.
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości