jak podnieść golfa w gore ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cetus

jak podnieść golfa w gore ??

Post autor: cetus » pt gru 23, 2005 20:24

witam. jak w temacie .
mam zamiar i juz szukam golfa 2 country . moze ktos z was mi cos ciekawego powie na temat tego autka o wytrzymałości napędów itp.
jesli nie znajde odpowiedniego egz. dla mnie to mysle o kupnie normalnego golfa 2 w wersji syncro (4x4) i chciałbym go podnieść o jakieś 30 cm . jak narazie to nie wiem czy taki zabieg jest wykonalny i jak sie do tego zabrać .
za kazdą rade z gory wielkie THX



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pt gru 23, 2005 21:03

Nie wydaje mi sie zeby byl to najlepszy pomysl , bo wiadomo country ma oslony na silniku , i wogole szereg zmian, ktore ciezko bedzie wprowadzic w zwyklym mk II (i drogo ;) )
Z tego co sie orientuje to ciezko znalezc country ze sprawnym napedem. Najczesciej tyl juz nie dziala...
Swpja droga widzialem na allegro golfa mk3 variant przerobionego na pseudo-country , i gosciu tam pisal , ze specializuje sie w tego typu przerobkach , wiec mozesz poszukac w zakonczonych aukcjach , albo ktos podrzuci link , czy cos..



cetus

Post autor: cetus » pt gru 23, 2005 22:11

tez mi sie wydawalo ze taka przerobka jest bez sensu.
a jesli chodzi o zwykle syncro to myslisz ze ten naped juz nie bedzie dziala?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt gru 23, 2005 23:09

Napęd będzie działał jak wymienisz sprzęgło wiskotyczne bo ono ulega uszkodzeniu najczęściej.



Awatar użytkownika
kkkubek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: pn paź 04, 2004 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kkkubek » sob gru 24, 2005 01:26

Sory ze nie na temat :kac: ale raczej kazdy bedzie ci doradzal jak obnizyc,a nie jak do gory go podniesc :jezor: :pub:


NORD-VAG.PL

Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » sob gru 24, 2005 01:49

taz pisze:Napęd będzie działał jak wymienisz sprzęgło wiskotyczne bo ono ulega uszkodzeniu najczęściej.
albo taką małą skrzyneczke - "pierdulke" (serwis 1800zł) . . .


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

cetus

Post autor: cetus » sob gru 24, 2005 02:41

tak drogo o ja pierxxxxx dole strasznie drogo ta czesc do syncro



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » sob gru 24, 2005 09:20

Musisz sie pogodzic z tym, ze aute te maja swoj wiek , i z racji swojej rynkowej wartosci malo kto inwestowal w nie pieniadze , zeby chodzily jak trzeba. Tak specyficznych wersji jak country , syncro poszukaj na www.mobile.de www.autoscout24.de
Moze cos trafisz ;)



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob gru 24, 2005 11:28

O ASO nawet nie ma co wspominac, dla przykladu podam cene wisco+dyfer do Rallye- 18000zl, do zwyklego syncro bedzie taniej, ile dokladnie nie wiem. Cena kompletnego uzywanego napendu syncro to 700- 1000 zl na Allegro. W cenie skrzynia, wal, dyfer + wisco, tylne wachacze i kilka pierdulek. Do zwyklej budy tego raczej nie przeszczepisz bo syncro ma calkiem inna podloge. Co do awaryjnosci to najczesciej padaja krzyzaki i podpory na wale tez wcale nie tanie. Wisco i dyfer zwykle bywa sprawne. Tak jak koledzy pisali wyzej- lepiej kupic cale Country lub ostatecznie syncro i kombinowac z podniesieniem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 406 gości