montaż intercoolera przy K03

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

montaż intercoolera przy K03

Post autor: arturkw » śr mar 11, 2009 15:42

a więc drodzy koledzy chcę zamontować IC od TDI i innego niechceń i jakie macie pomysły na wyprowadzenie rur od turbo dodam tylko ze rury od IC z tdi będą ori tylko mały problem z wyprowadzeniem z rur turbo o to fotki mojej komory.

Obrazek


a tutaj kolega ma w swoim AAZ tez ori IC z TDi tylko on odwrócił od kolektora ta rurkę i zasylikonowal u mnie nie da sie tak więc proszę o ewentualne porady i zdjęcia.

Obrazek



Obrazek
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 22:32 przez arturkw, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 11, 2009 19:02

Taki kolektor dolotowy możes kupić za jakieś 50zł, przy okazji pozbędziesz się EGR
pasuje od 1.6

A ta górna część się nie odkręca u ciebe? Raczej powinna.

Możesz tego fallusa na kolektorze odwrócić wywalić egr, a dziure po nim zaślepić blachą.
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 19:04 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » śr mar 11, 2009 19:09

wywalic egr albo zaslepic, zaspawac czy jakos tak to zrobic by wykorzystac to kolano co jest na kolektorze i je odwrocic wtedy tylko przegiąć w dół rurke od smarowania turbinki i juz nic nie przeszkadza, nie wiem jak elementy od egr ale kolano do kolektora jest bodajże aluminiowe, pytanie jak tu ze spawaniem. zawsze mozna dorwać drugie

co do dmuchu z turbiny przejsc nim kolankiem w tą samą strone (do strony akumulatora) lub puscic po prostej nad pompe wtryskową tak jak ja to zrobilem u siebie


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr mar 11, 2009 19:43

dobrze myślisz. więc teraz tak jak na zdjęciu ciągniesz orurowanie w strone aku, dokładnie pod nim - jest tam miejsce na Intercooler
Obrazek
Obrazek
i po sprawie
a tu znalazłem jakiś czas temu pare fotek innego IC zamontowanego w vento, może jakiś ci pomysła wpadnie do głowy. w zasadzie jest to proste a zarazem trudne, ale o tym napisze później na prv (tak na szybko chodzi o długość orurowania - zysk i strata). Obiecuje
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

arwam

Post autor: arwam » śr mar 11, 2009 20:12

arturkw, jak chcesz to mam kompletne owęzowanie ic z MK III 1.9TDI bez IC



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr mar 11, 2009 20:34

witam dzieki wszystkim ja właśnie sie zastanawiam nad wywaleniem tego egra kompletnie zaślepić jakaś blacha czy czymś i odwrócic to kolanko bo sie da na 100% patrzyłem tylko ten egr własnie jest przymocowany,

arwam, jaka cena tych rurek od TDI??

[ Dodano: 11 Mar 2009 19:45 ]
eldorado84, tak wiem mam od innego zioma z forum cała instrukcje jak to zrobić krok po kroku tylko właśnie mam problem z odwrócenie tego fallusa a drugą strunę wtedy to juz jestem w domu nie wiem co z tym egr bo sa tak jakby 2 zasklepki oto foto o co mi chodzi:

Obrazek

[ Dodano: 11 Mar 2009 20:59 ]
ogólnie chcem zeby u mnie tak to wyglądało tylko musze powalczyć z tym egr.



Obrazek


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw mar 12, 2009 08:09

słuchaj, ja nie mam tego EGR-a, sądze że można jakoś to zrobić. Czytając inne posty to dochodze do wniosku że przydało by się wykręcić kolektor z turbinką, kolektor przeczyścić a jak już turbinka jest na wierzchu to ją też. Potem na spokojnie poprowadzić orurowanie od IC, no i wywalić egr- czyli no nie wiem wykręcic i zaślepić miejsca po egr. odwrócić to powinno się dać. Jak dobrze pamiętam tam są 2 nakrętki (1) i śrubka z nakrętką (2) tam z tyłu schowana ale nie wiem czy u ciebie jest to samo
Obrazek

nie wiem czy czytałeś
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... c&start=15
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=egr
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 08:11 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw mar 12, 2009 16:59

a więc odkręcić sie da i obrócić tez sie da tylko ze do ego całego badziewiasta idzie ten cały egr kolor taki rdzawy razem z westgate gdyby tego nie było było juz by po problemie a z tego co widze egr zaslepia sie tylko z 1 strony i jestem w kropce cos chyba trzeba będzie pomyśleć nad rzeźbą jakąś:)

[ Dodano: 12 Mar 2009 16:05 ]
tylko w sumie tak myślałem ze jak sie zaślepić egr to wtedy dalej nic ni eiidzie i chyba będzie to całe rdzawe cos razem z westgate odkręcić tak mi sie wydaje hmmm moze jest ktoś kto sobie poradził z tym problemem?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw mar 12, 2009 18:03

arwam pisze:arturkw, jak chcesz to mam kompletne owęzowanie ic z MK III 1.9TDI bez IC
ja mam cooler w dobrym stanie, bylby komplet :P



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw mar 12, 2009 20:21

gOOzOl, powiedz mi ile za coolerka i masz jakies foto??


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt mar 13, 2009 07:48

polecial priv ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości