Problem - golf kręci do 3 tys.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hakersharp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
Lokalizacja: Chełm

Problem - golf kręci do 3 tys.

Post autor: hakersharp » czw mar 12, 2009 11:31

Witam. Mam problem ze swoim MK3. Otóż kręci mi tylko na 4 i 5 biegu do 3 tys. na biegu 3 idzie dalej lecz przy 3 tys. czuć takie lekkie zwolnienie. Co jest z nim nie tak?
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 15:45 przez hakersharp, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » czw mar 12, 2009 11:43

filtry ok ?miałem podobny przsypadek w audi wkręcał sie do max 2.5 tyś or . u ciebie pewnie bez vag-a sie nie obedzie poczekaj na odpowiedzi szefuuff...



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » czw mar 12, 2009 11:49

jak TDi to pewnie "notlauf", poszukaj w wyszukiwarce, pełno info na ten temat na forum


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw mar 12, 2009 12:01

na 99% N75. Przeczysc go powinno pomoc


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
hakersharp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
Lokalizacja: Chełm

Post autor: hakersharp » czw mar 12, 2009 15:50

A gdzie jest umiejscowiony ten N75.

----------------------------------------------

Czym najlepiej go wyczyścić, przedmuchać WD 40 zda egzamin w tym przypadku?
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 16:13 przez hakersharp, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw mar 12, 2009 15:52

hakersharp pisze:A gdzie jest umiejscowiony ten N75.
Kolo filtra paliwa


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
tomekk87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Wielko-PO-lska

Post autor: tomekk87 » czw mar 19, 2009 13:30

mialem podobna sytuacje w swojej Borze AJM po VAG-u wyszlo ze przeplywomierz przy 3tys tnie....



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 19, 2009 15:17

hakersharp, podpinasz pod vaga i juz wiesz wszystko !!



Awatar użytkownika
hakersharp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
Lokalizacja: Chełm

Post autor: hakersharp » ndz kwie 19, 2009 01:30

przedmuchałem N75, no i niby ok, ale czasami szarpie a czasami dzieje się to samo co wcześniej.
N75 pprzedmuchiwałem sprężarką... nie było żadnego nagaru, nic ze środka nie wyleciało.
Sprawdziłem jeszcze przewody. Czarny i czerwony są ok, drożne i nie uszkodzone. Nie jestem pewny co do niebieskiego przewodu, który biegnie gdzieś pod spód silnika. Ciężko się w niego dmucha, wydaje się jaky był w nim jakiś płyn, bo bulkocze przy dmuchaniu. To tak ma być czy on ma tak samo być drożny jak te pozostałe?


[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz kwie 19, 2009 16:38

na poczatek sprawdz(czyt. wymień) filtr powietrza i paliwa;)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2009 16:38 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
hakersharp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
Lokalizacja: Chełm

Post autor: hakersharp » ndz kwie 19, 2009 16:52

Filtr powietrza i paliwa już wyminiłem wcześniej.


[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 19, 2009 18:54

hakersharp, zmostkuj niebieski i czerwony i sie przejedz, bylo wiele razy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz kwie 19, 2009 21:56

hakersharp
jakbys mial problemy to wpadnij do mnie pomyslimy co go boli



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości