Różnica głowic między 1.9D a 1.6TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co masz na myśli??arwam pisze: wystarczy poustawiać.
Świadomie nie świadomie klepał się po klacie, że zakładam głowice i jadę. Silnik miał być igiełką tym bardziej, że pojechałem po niego z polecenia nie byłem klientem "z ulicy".arwam pisze: sprzedający świadomie Ci wcisnął szajs
1 cylinder ciś 0
2 - 16
3 - 22
4 - 8
Po próbie olejowej na pierwszym poszło do 12 na kolejnych średnio o 6-8 do góry.
Może to tylko pierścionki ? A może do szlifu. Na gładzi nic nie było widać i zakładałem, że mówi prawdę a tu .
Tygryscb
Dziś zmieniłem pierścienie i panewki korbowe, zajeło mi to troszke ale sie udało. Zgodnie z założeniem połozyłem na tym glowice od 1.9D, komprsji jeszcze nie mierzyłem ale odpalałem silnik, i co?
Pracuje o ile to tak można nazwać bardzo kulawo, strzaszliwie dymi i w szczytach jak by mial ochote dostawać "samozapłonu" (dodatkowego), cięzko to opisać ale jest bardzo nie ładnie i teraz już nie wiem czy to ta inna głowica to powoduje czy coś nadal w bloku może pompa (ale raczej nie). W tle podczas pracy jak by sie dało słyszeć pukanie zaworów takie dość nietypowe. Znajomy który mi pomagał twierdzi ze praca silnika bardzo jest podobna do silnika z niewyregulowanymi luzami zaworowymi ? A to w końcu tu są hydrauliczne regulowane, wiec na razie zgłupiałem.
TT
Pracuje o ile to tak można nazwać bardzo kulawo, strzaszliwie dymi i w szczytach jak by mial ochote dostawać "samozapłonu" (dodatkowego), cięzko to opisać ale jest bardzo nie ładnie i teraz już nie wiem czy to ta inna głowica to powoduje czy coś nadal w bloku może pompa (ale raczej nie). W tle podczas pracy jak by sie dało słyszeć pukanie zaworów takie dość nietypowe. Znajomy który mi pomagał twierdzi ze praca silnika bardzo jest podobna do silnika z niewyregulowanymi luzami zaworowymi ? A to w końcu tu są hydrauliczne regulowane, wiec na razie zgłupiałem.
TT
Potwierdzam, dzisiaj odpalił i pracuje dobrze. Ostra walka była z ustawieniem rozrządu minimalny ruch a silnik kulał. Ciśnienie pomierzyłem i wyszło wszystko ok. Założona jest głowica od 1Y na CY wszystko działa a uszczelka metalowa od 1.9.
TT
TT
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 21:45 przez Tygryscb, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 79 gości