ktory boost pin lepszy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

ktory boost pin lepszy

Post autor: ajurczuk » pt mar 06, 2009 18:00

mam zamiar wstawic sobie bost pina tylko na allegro sa dwa rodzaje symetryczny i asymetryczny ktorego lepiej kupic


powered by xes...

ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

ktory boost pin lepszy

Post autor: ZWIREK1 » pt mar 06, 2009 18:50

Witam
Na toczonym mimośrodowo masz możliwość regulacji .
Uważam że leszy .
Pzdr



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » pt mar 06, 2009 19:00

Asymetryczny leprzy, jest gdzieś na forum temat na temat bost pina od mk 2 do mk 3

[ Dodano: 06 Mar 2009 18:05 ]
Tu jest coś na ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198240



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 06, 2009 19:17

ZWIREK1 pisze:Na toczonym mimośrodowo masz możliwość regulacji .
i ja tak uważam , kręcąc możesz troche zwiększyć lub zmniejszyć podlewanie paliwa .
Trzeba znaleść taki złoty środek :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 19:58

kupiłem asymetryczny :)


powered by xes...

arwam

Post autor: arwam » śr mar 11, 2009 20:09

ja mam ostry symaetryczny i jest super nie dymi na nieskich zbytnio i jak dostanie ćiśnienia to idzie jak szatan



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 20:40

dzis go załozyłe jak by lepiej tylko pod pokrywa tam gdzie jest pin pełno ropy a ty chyba zle


powered by xes...

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr mar 11, 2009 23:20

zależy od stanu turbiny, niektórym dymi jak mają ustawione wcięciem na maxa, u innych nawet jak na minimum. Ja kupiłem z możłiwością regulacji o jeżdżę na minimalnym.


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr mar 11, 2009 23:58

ja mam tak na połowie ale pompa 10 i dawka wieksza to przykopci przy niższych obrotach .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości