paliwo w LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

paliwo w LDA

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 19:14

dzis montowałem u siebie pina i pod pokrywa pompy pod membrana było sporo ropy czy to normalne Obrazek


powered by xes...

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr mar 11, 2009 19:42

ostatni to naprawiałem oring do wymiany ( 3,5 mm wewnętrzna , 5,5-6 zewnętrzny )
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 19:46 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 19:44

a jakie sa koszty wymiany da rade to zrobic samemu


powered by xes...

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr mar 11, 2009 19:47

ajurczuk pisze:a jakie sa koszty wymiany da rade to zrobic samemu
tak daj fotę pompy to ci powiem czy łatwo czy ciut trudniej , przy okazji gov możesz zrobić i oring od gazu wymienić
demontaż góry pompy , zaznaczasz ustawienie gazu i demontujesz sprężynę
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 19:55 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 19:52

Obrazek taka pompa u mnie siedzi


powered by xes...

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr mar 11, 2009 19:57

będzie trudniej masz kulki ( są zaklepane po obu stronach trzeba je wyjąć wydłubać i później włożyć ) a nie śruby gdzie jest trzpień LDA
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 20:00 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 20:00

czyli co samemu nie darady :( a moge z tym jezdzic czy jakos wpływa to na spalanie i jeszcze jedno jak zmniejszyc dawke paliwa która sroba


powered by xes...

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr mar 11, 2009 20:04

ajurczuk pisze:czyli co samemu nie darady :( a moge z tym jezdzic czy jakos wpływa to na spalanie i jeszcze jedno jak zmniejszyc dawke paliwa która sroba
troszkę sie narobisz ale spoko jest do zrobienia , mozesz do puki ci się nie przeleje na odpowietrznik LDA , straciłeś lub stracisz na dynamice paliwo robi opór LDA , przy elektrozaworze stop dawka



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » śr mar 11, 2009 20:06

a moze masz jakos foto porade jak to zrobic


powered by xes...

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr mar 11, 2009 20:09

ajurczuk pisze:a moze masz jakos foto porade jak to zrobic
mam LDA ale nie krok po kroku i muszę to zmontować
niestety mam tylko 3 foty i bez opisu dokładnego na nic , możesz zapytać kolegę nic arwam może ma foty ze swojego uszczelniania LDA
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 20:40 przez vision, łącznie zmieniany 5 razy.



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » czw mar 12, 2009 15:06

dzis byłem u fachowca od pomp i powiedział mi ze tego nie da sie uszczelnic i trzeba cała góre pompy zmieniac


powered by xes...

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » czw mar 12, 2009 16:51

ajurczuk pisze:dzis byłem u fachowca od pomp i powiedział mi ze tego nie da sie uszczelnic i trzeba cała góre pompy zmieniac
głupoty gada



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw mar 12, 2009 17:24

Wymianę oringu opisałem w tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2581167
2 strona, moje 2 ostatnie posty.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » pt mar 13, 2009 15:12

a po co wybijac te kulki bez tego da sie zdjac górna czesc pompy i gdzie jest ten oring na tej srubie z boku na imbus tak


powered by xes...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości