Temperatura płynu chłodniczego.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura płynu chłodniczego.
Witam wszystkich. Moja jettka CL od kąd ją mam jeździ bez zarzutu ale, że lubię jak wszystko działa piknie mam parę usterek które chciałbym usunąć. A więc:
Od jakiegoś czasu wskaźnik tęperatóry płynu chłodniczego pokazuje mi pierwszą kropkę po przawej od środka. Przedtem pokazywał równo środek stąd moje tym zainteresowanie. Te róry, dolna i górna od chłodnicy są ciepłe i twarde jak silnik się nagrzeje.
Druga rzecz to olej z takim masełkiem w filtrze powietrza. Oleju mi co dziwne nie ubywa.
Trzecia to jakby przytykanie się silnika na jałowym, jak by gasł na ułamek sekundy.
Czytałem trochę na te tematy, ale nie trafiłem na nic co by mi mogło pomóc. Nie chce znowu kupować na chybił trafił części. Jak byście mogli mi podpowiedzieć co sprawdzić i jak, będę wdzięczny.
Od jakiegoś czasu wskaźnik tęperatóry płynu chłodniczego pokazuje mi pierwszą kropkę po przawej od środka. Przedtem pokazywał równo środek stąd moje tym zainteresowanie. Te róry, dolna i górna od chłodnicy są ciepłe i twarde jak silnik się nagrzeje.
Druga rzecz to olej z takim masełkiem w filtrze powietrza. Oleju mi co dziwne nie ubywa.
Trzecia to jakby przytykanie się silnika na jałowym, jak by gasł na ułamek sekundy.
Czytałem trochę na te tematy, ale nie trafiłem na nic co by mi mogło pomóc. Nie chce znowu kupować na chybił trafił części. Jak byście mogli mi podpowiedzieć co sprawdzić i jak, będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 01:13 przez emiloss, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Stawiam na czujnik temperatury lub termostat.Raczej termostat bo boieg jest ciagle otwarty rury cieple i mala temp.
2.Albo dostaje ci sie plyn chlodniczy albo zmieszales oleje.Czasem sie tak robi jak autkiem robisz krutkie odcinki i jest niedogrzany wiec to moze byc to bo termostat ci siadl.
3.Filtr paliwa
2.Albo dostaje ci sie plyn chlodniczy albo zmieszales oleje.Czasem sie tak robi jak autkiem robisz krutkie odcinki i jest niedogrzany wiec to moze byc to bo termostat ci siadl.
3.Filtr paliwa
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 08:51 przez J3L3N, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
J3L3N, temperatóra jest moim zdaniem za wysoka i poza tym jakby wszystko działa. Czujnik temperatóry od wskaźnika ten od góry wymieniłem więc zostaje termostat.
bibi466, Nie tyle mi chodzi o masełko co bardziej o olej w filtrze powietrza. J3L3N, Olejów nie mieszam bo nie dolewam tylko raz na rok wymieniam cały. Płyn może się i dostaje (bo mi oleju nie ubywa, a nawet przybywa). Co to znaczy i co z tym zrobić?
filtr paliwa nie pamiętam kiedy wymieniałem więc też wymienie.
bibi466, Nie tyle mi chodzi o masełko co bardziej o olej w filtrze powietrza. J3L3N, Olejów nie mieszam bo nie dolewam tylko raz na rok wymieniam cały. Płyn może się i dostaje (bo mi oleju nie ubywa, a nawet przybywa). Co to znaczy i co z tym zrobić?
filtr paliwa nie pamiętam kiedy wymieniałem więc też wymienie.
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Masełko to może sie wziąć z odmy wyczyść odmę powinno być ok.
A temperatura to najprawdopodobniej termostat jak czujniki masz sprawne to tylko termostat możesz to sprawdzić zapal samochód i łap za węże jak dolny i górny nagrzewają sie równocześnie to termostat od wymiany a jak górny złapie temperaturę a dolny zimny dopiero jak płyn będzie miał ponad 80 (najprawdopodobniej 84 lub 87) termostat powinien sie otworzyć i dopiero wtedy dolny wąż powinien być ciepły.
A temperatura to najprawdopodobniej termostat jak czujniki masz sprawne to tylko termostat możesz to sprawdzić zapal samochód i łap za węże jak dolny i górny nagrzewają sie równocześnie to termostat od wymiany a jak górny złapie temperaturę a dolny zimny dopiero jak płyn będzie miał ponad 80 (najprawdopodobniej 84 lub 87) termostat powinien sie otworzyć i dopiero wtedy dolny wąż powinien być ciepły.
Mosiek
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
nie szukaj w książce tylko w aucie:) nie jestem do końca pewien ale powinna być z tyłu po lewej stronie silnika taka jakby butelka odkręć ją wlej ropy zatkaj oda końce i szejker (wstrząsaj) i tak aż będzie czysto nie składaj nic do środka bo możesz uszkodzić membranę. te węże na których sie trzyma ta butla też przepłucz i trójnik (miejsce połączenia węża od tej butelki z wężem od miski olejowej i pokrywy zaworów)
Mosiek
- bibi466
- Gadatliwa bestia
- Posty: 542
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
co prawda to jest opis jak się czyści odmę w czwórce http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204228 ale może coś ci to pomoże w twoim przypadku
Jesli chodzi o termostat to polecam firmy Wahler, kosztuje 25 zl z pelnym pakietem uszczelek i uszczelniaczy a mysle ze wszyscy potwierdza ze jest dobry. Napisales w ktoryms poscie ze Ci przybywa oleju, czyli dostaje sie plyn chlodniczy, jest to typowa przyczyna wadliwej uszczelki pod glowica ale mozliwe ze ktos kto sie bardziej na tym zna, wykluczy ta wersje.
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
- bibi466
- Gadatliwa bestia
- Posty: 542
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
w mk II tam więcej nic nie ma z tego co sobie przypominamemiloss pisze:Ten olej do obudowy filtra powietrza leci takim wężykiem z pokrywy zaworów
[ Dodano: 11 Mar 2009 14:13 ]
zgadzam się kiedyś kupiłem verneta i za miesiąc musiałem go wywalić bo cały czas był otwartytursky pisze:Jesli chodzi o termostat to polecam firmy Wahler, kosztuje 25 zl z pelnym pakietem uszczelek i uszczelniaczy a mysle ze wszyscy potwierdza ze jest dobry
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 15:11 przez bibi466, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki. Właśnie miałem pytać jakiej firmy termostat polecacie.
Skoro z teko wężyka od kopuły silnika do obudowy filtra leci mi ta maź to czy pod tą pokrywą też trzeba przeczyścić tak jak odmę?
Pytań dużo bo do sklepu daleko i chciało by się kupić od razu jak najwięcej potrzebnych części żeby nie jeździc bez przerwy
Skoro z teko wężyka od kopuły silnika do obudowy filtra leci mi ta maź to czy pod tą pokrywą też trzeba przeczyścić tak jak odmę?
Pytań dużo bo do sklepu daleko i chciało by się kupić od razu jak najwięcej potrzebnych części żeby nie jeździc bez przerwy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 323 gości