Przerywa i gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Przerywa i gasnie

Post autor: ..::wilu::.. » sob lut 28, 2009 15:17

Witam od jakiegos czasu samochud zaczol sie dziwnie zachowywac. Golf II 1.3CAT (WTRYSK)
Podczas jazdy np. na biegu 4 przy predkosci 80km h. popuszczam gaz samochud zwalnia np. do 60km h. dodaje gazu (zeby przyspieszyc) ale samochud nadal zwalnia i tak jest przez pare sekund az nagle mocno szarpnie i jedzie. :otepienie: (nie zaleznie jaki to jest bieg na kazdym tak sie dzieje)
Ale do tego sie przyzwyczailem i jezdzilem az do dzis :/ ale dzis mnie zaskoczyl jeszcze bardziej. Zapalilem samochud jak zwykle pochodzil z 2 minutki ruszam jade kawalek az tu nagle traci moc i silnik pracuje tylko na wolnych obrotach, prubuje dac mu wiecej gazu ale gasnie i tak za kazdym razem.
W koncu zgasl calkiem, sprawdzalem pompe paliwo daje (caly mokry bylem) iskra na swiecach jest, po dluzszym kreceniu rozrusznikiem swiece suche.
Postal z 5min i odpalil ale z objawami takimi jak zaczal gasnac, tylko teraz bylo odwrotnie zaczal chodzic od niskich obrotow przez jakis czas az doszedl do normalnej pracy silnika.
I jeszcze jedno jak go odpale to samochod nie rowno pracuje raz sa duze obroty a raz male.
Z gory dziekuje za pomoc.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » sob lut 28, 2009 16:26

Sprawdź filtr paliwa , z mojego leciała czarna maź a nie paliwo , nie był od nowości wymieniany.Auto mi przeryło zamulało i brakowało płynnego przyspieszania , teraz jest idealnie problem minął. Zacznij od najprostszych rzeczy.Jeżeli filtr jest zapchany tak jak u mnie to cały syf trafia ci do komory spalania i auto będzie kuleć szarpać nierówno chodzić i przerywać.Wymień filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 16:28 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: ..::wilu::.. » sob lut 28, 2009 16:59

Filtr wymieniłem w ubiegłym tygodniu , niestety problem pozostał ten sam :/
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 17:00 przez ..::wilu::.., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » sob lut 28, 2009 17:08

Świece ? przewody zapłonowe ? . palec pod kopułkom ? kopułka ? Przerywacz ? Sprawdzałeś ? zaoliwione kostki wtyczki lub zaśniedziałe ?
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 17:09 przez jawirax, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: ..::wilu::.. » sob lut 28, 2009 18:43

zaoliwione kostki wtyczki lub zaśniedziałe ?
Chodzi Ci o te do wtryskow ?? (moga byc zaoliwione bo jak pamietam to zawsze byly)
Swiece wymienie ale dopiero w poniedzialek, (niby jest iskra na kazdej ale z tym to nigdy nie wiadomo)
Kable i aparat (tez o tym mysle zeby na nowy zmienic) :bajer:
Wyczyscilem krokowca :bigok: (problem jest nadal z niskimi obrotami)
Na jalowym biegu jak dodam gazu na max-a to przerywa (przy pelnych obrotach)
Ten dodatek do paliwa co czysci caly uklad to dodawalem (buteleczka na 40litrow) przed zima mysle ze nie musze tego powtarzac. :helm:
A i jeszcze co zaowarzylem przy czyszczeniu krokowca, jest tam taki maly wlot od przyspieszacza zaplonu, byl on zatkany ale na samej gorze jest taka jakby dysza z bardzo malym wlotem niby przeczyszczony ale nie jestem pewien do konca.
A i chyb membrana do wymiany od przyspieszacza :blush: nie reaguje na wlot ani wylot powietrza :blush: tak jakbym dmuchal i zasysal powietrze przez rurke. (mysle ze jakis opor powinien byc)
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 18:48 przez ..::wilu::.., łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » sob lut 28, 2009 18:56

Wez prze psikaj WD40 lub preparatem do wtyczek elektrycznych i oczyść ze oleju.
Wymień świece i przewody jak nie były wymieniane.
Preparat do czyszczenia okładu paliwowego jest dobry , ale przy przebiciach na przewodach zapłonowych nic nie pomoże. :bajer: , tak samo świece , oglądnij jaki jest ich stan i nalot na nich i wygląd.Palec zapłonowy też oglądnij wszystko to sam możesz zobaczyć i rozkręcić , będziesz widział czy nie jest stycznik w nim wytarty, tak samo kopułka.Jeżeli pisałeś ze filtr paliwa wymieniłeś to to co napisałem to są rzeczy podstawowe przy twojej usterce - jeszcze filtr powietrza ma duży wpływ na twoje objawy. Jeżeli nie pomoże to , wtedy zajmiesz się częściami okładu paliwowego(Wtrysku, gaźnika itp itp). Tak jak pisałem na początku najprostsze rzeczy wymień. Wiem ze to pierdółki i ze jak się nazbierają to trochę kasy tez pójdzie , ale są to rzeczy które i tak się wymienia okresowo i się zużywają.



Awatar użytkownika
mercy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 20, 2009 12:32
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: mercy » sob lut 28, 2009 19:50

Hej. Całkiem możliwe że mam podobny problem. Mam MKII z gaźnikiem 1.6 (benzyna + LPG). Gaz wyregulowałem i nie mam z nim problemów, poza tym że mogę na niego przejść gdzieś po 2 minutkach jazdy na benzynie (po rozgrzaniu). Na zimnym czy na przestygniętym silniku na benzynie mam taki objaw: zapalam z gazem bo normalnie wskoczy na 1000 i zaraz zgaśnie, dopiero za drugim razem odpali. Strasznie go szarpie jakby paliwa nie dostawał regularnie tylko porcjami. Za chwile się uspokoi, ruszam , przejadę chwile i go dusi, spada moc i dalej przerywa. Docisne gazu i po kilkunastu sekundach wraca moc i już nie przerywa w ogóle. Co jest tutaj istotne zauważyłem że przy tym szarpaniu czuć paliwo dość mocno i oczywiście bardzo szybko schodzi z baku. Nie czuć benzyny jak przestanie szarpać, ale nie może tak być że im częściej go odpalam na zimnym i nie jeżdze na benzynie tylko na gazie to benzyny spala mi więcej niż gazu, nonsens... Ja podejżewałem tutaj pompe paliwa, gaźnik albo sonde. Może ktoś mial taki przypadek. Dodam że bardzo słabo grzeje na dmuchawie. Ma to coś wspólnego z filtrem powietrza?



Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: ..::wilu::.. » wt mar 10, 2009 13:34

Witam.
U mnie pomoglo dokladne przeczyszczenie silniczka krokowego ;) oczywiscie swiece wymienione na NGK 1 Kopulka i palec BERU. O raz przyspieszacz zaplonu.
Ja podejżewałem tutaj pompe paliwa, gaźnik albo sonde. Może ktoś mial taki przypadek. Dodam że bardzo słabo grzeje na dmuchawie. Ma to coś wspólnego z filtrem powietrza?
Przegladnij przewody paliwa od pompy, odepnij przewod przy gazniku (ten co podaje paliwo od pompy) przekrec kluczyk (paliwo powinno sie lac a pompa powinna tloczyc paliwo, przez okolo 3 sek.)
Pozniej sprawdz powrot czy jest szczelny !
Sonde sprawdz czy ma dobre napiecia.
Co do grzania to wymien termostat i sprawdz czy masz stan max. plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym.
Termostat polecam z wyzszej polki.

Pozdrawiam.



KrzysiekD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 07, 2009 14:14
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: KrzysiekD » wt mar 10, 2009 14:04

podepne sie pod temat bo tez mam mk 2 1.3 na pelnym wtrysku i tez czasem mi sie tak dzieje jak Wilowi tylko ze u mnie to jest tak ze jak jade i bede caly czas trzymal pedal w podlodze to oki a jak p[uszcze gaz albo chce jechac ze stala predkoscia to przerywa ale to jak go cos natchnie:)raz na jakis czas.swiece przewody filtry oki kopulka tez.a ten silniczek krokowy to gdzie jest bo sie nie orientuje??



Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: ..::wilu::.. » śr mar 11, 2009 02:00

KrzysiekD pisze:podepne sie pod temat bo tez mam mk 2 1.3 na pelnym wtrysku i tez czasem mi sie tak dzieje jak Wilowi tylko ze u mnie to jest tak ze jak jade i bede caly czas trzymal pedal w podlodze to oki a jak p[uszcze gaz albo chce jechac ze stala predkoscia to przerywa ale to jak go cos natchnie:)raz na jakis czas.swiece przewody filtry oki kopulka tez.a ten silniczek krokowy to gdzie jest bo sie nie orientuje??
Luknij na to ;)

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyb ... -do-paliwa

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 02:21 przez ..::wilu::.., łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Przerywa i gasnie

Post autor: AIRWOLF » śr mar 11, 2009 02:58

..::wilu::.. pisze:Witam od jakiegos czasu samochud zaczol sie dziwnie zachowywac. Golf II 1.3CAT (WTRYSK)
Podczas jazdy np. na biegu 4 przy predkosci 80km h. popuszczam gaz samochud zwalnia np. do 60km h. dodaje gazu (zeby przyspieszyc) ale samochud nadal zwalnia i tak jest przez pare sekund az nagle mocno szarpnie i jedzie. :otepienie: (nie zaleznie jaki to jest bieg na kazdym tak sie dzieje)
Ale do tego sie przyzwyczailem i jezdzilem az do dzis :/ ale dzis mnie zaskoczyl jeszcze bardziej. Zapalilem samochud jak zwykle pochodzil z 2 minutki ruszam jade kawalek az tu nagle traci moc i silnik pracuje tylko na wolnych obrotach, prubuje dac mu wiecej gazu ale gasnie i tak za kazdym razem.
W koncu zgasl calkiem, sprawdzalem pompe paliwo daje (caly mokry bylem) iskra na swiecach jest, po dluzszym kreceniu rozrusznikiem swiece suche.
Postal z 5min i odpalil ale z objawami takimi jak zaczal gasnac, tylko teraz bylo odwrotnie zaczal chodzic od niskich obrotow przez jakis czas az doszedl do normalnej pracy silnika.
I jeszcze jedno jak go odpale to samochod nie rowno pracuje raz sa duze obroty a raz male.
Z gory dziekuje za pomoc.
jak bym siebie słyszał tylko że ja jeszcze przeklinałe,
u mnie było problemów kilka za to odpowiedzialnym, po których naprawie efekty ustały a mianowicie:
-lewy dopływ powietrza
-filtr paliwa
-regulacja gazu
-wymiana oleju
-paliwo ze stacji Tomek w leżajsku (po wzięciu tego paliwa zaczął się kłopot co podejrzewam było główna przyczyną) bo w czasie drogi jade 90km i daje gazu a tu powolutku do 70, do 50 i na pełnym gazie 40km/h
rozwiązaniem było zgaszenie silnika podgazowanie do 3,5 tys obrotów po odpaleniu i jazda dalej bez tych objawów do następnego dłuższego wyjazdu lub po 30 min jeździe


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » śr mar 11, 2009 13:51

@wilu, w 1,3NZ nie ma silniczka krokowego. Coś bajerujesz.



Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: ..::wilu::.. » śr mar 11, 2009 13:59

moriel pisze:@wilu, w 1,3NZ nie ma silniczka krokowego. Coś bajerujesz.
Ja mam pelny wtrysk i silniczek krokowy mam.



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » śr mar 11, 2009 14:14

To, co masz pokazane na zdjęciu to zawór dodatkowego powietrza, a nie silniczek krokowy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości