MAGNETYZERY DZIAŁAJĄ na silniki VW ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MAGNETYZERY DZIAŁAJĄ na silniki VW ??
Ma ktoś założony magnetyzer ?
Jak tak niech powie jak wpływają na silnik VW i czy sa skuteczne?
Samochód naprawde spala mniej ?
W Jakim silniku działają najlepiej ?
Ja mam Mk3 AEE 1,6 . Zastanawiam sie nad kupnem na Allegro.
Ma ktos magnetyzery w AEE 1,6 Bon jovi ??
Z góry dziekuje za swoje opinie .
Jak tak niech powie jak wpływają na silnik VW i czy sa skuteczne?
Samochód naprawde spala mniej ?
W Jakim silniku działają najlepiej ?
Ja mam Mk3 AEE 1,6 . Zastanawiam sie nad kupnem na Allegro.
Ma ktos magnetyzery w AEE 1,6 Bon jovi ??
Z góry dziekuje za swoje opinie .
http://pub.sinuspl.net/plaza/
magnetyzery działają na silniki VW tk samo jak na każde inne i sa tak samo skuteczne.Janek82 pisze:jak wpływają na silnik VW i czy sa skuteczne?
nieJanek82 pisze:Samochód naprawde spala mniej ?
nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, w kazdym działają tak samoJanek82 pisze:W Jakim silniku działają najlepiej ?
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
powiem tak- ja 2 miesiące temu załozyłem w 2.0 2E komplet /paliwo+powietrze/ i sam nie wiem czy coś mi to dało. wydaje mi się ze pracuje lepiej /spokojniej/ i jest zwawszy, a także pali troche mniej. w sumie warto spróbować, bo teraz magnetyzery nie sa juz tak drogie jak 2 lata temu...
pozdrawiam
pozdrawiam

Driver wanted!!!
jedno jest pewne - nie zaszkodzi... a czy zrobi cos dobrego...... no przeciez pisałem że nie zaszkodzi....
ps. Kiedyś miałem styczność z magnetyzerem zamontowanym na instalacji przemysłowej - było to chlodzenie pieca łukowego, układ rur z woda chłodzącą szybko się zakamieniał i zatykał a to groziło przetopieniem kadzi i wybuchem (raz tak się stało...). Po instalacji magnetyzera : układ zakamieniał sie tak samo szybko... tylko na odcinku pierwszych 2 metrów za magnetyzerem powłoka z kamienia była bardzo gładka i tylko tyle
ps. Kiedyś miałem styczność z magnetyzerem zamontowanym na instalacji przemysłowej - było to chlodzenie pieca łukowego, układ rur z woda chłodzącą szybko się zakamieniał i zatykał a to groziło przetopieniem kadzi i wybuchem (raz tak się stało...). Po instalacji magnetyzera : układ zakamieniał sie tak samo szybko... tylko na odcinku pierwszych 2 metrów za magnetyzerem powłoka z kamienia była bardzo gładka i tylko tyle
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
ja zalozylem pare tyg temu ale na efekt trzeba czekac 1600km , a jak nie to zwrot pieniedzy wiec nic nie trace . A co do spalania to ciezko powiedziec bo mialem termostat walniety i palil wiecej a zlozylem magnetyzery po wymianie termostatu. Ale jakby byl troszke zwawszy tera. Nizej masz linka , skoro kupilo to iles tys ludzi i wypowiadaja sie pozytywnie to cos to musi dzialac zresztą sam se poczytaj
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=76578489
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=76578489
wara99 pisze:Nizej masz linka , skoro kupilo to iles tys ludzi i wypowiadaja sie pozytywnie to cos to musi dzialac zresztą sam se poczytaj
wara99, bez urazy ale przypomina mi się pewien dowcip: Panowie w_pieprzajmy g_ówno - miliony much nie mogą sie mylic

Że zacytuje ze strony co ciekawsze kawałki:
# Zmniejszenie zużycia paliwa - 13 - 22% przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy.
# Uzyskanie efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa (LPG, PB, ON).
# Wzrost przyspieszenia na każdym biegu 15%.
# Wzrost mocy i dynamiki silnika - 16%.
# Wzrost prędkości maksymalnej - ok. 14%.
# Zmniejszenie nagrzewania się turbosprężarki i przedłużenie jej żywotności.
Nie ma tam ani grama konkretnych przykładów przyrostu mocy - wykresów z hamowni itp. Natomiast REWELACYJNE WYNIKI BADAŃ przeprowadzonych w automobilklubach są po prostu żenujące - wyniki i badania. Najfajniejszy jest test przeprowadzony w Automobilklubie Radomskim - w 3 z 4 testowanych aut zauważono poprawę dynamiki, zmniejszenie spalania itp. W jednym natomiast nie zmieniło się nic - jak wynika z zapisu kierowca tego jedynego auta posiada wykształcenie "w kierunku samochodowym".
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kiedyś w TVN turbo i jakiejś tam gazecie byl test tych magnetyzerów robili po dwa wykresy z hamowni dwa bez i dwa z, zeby nie było przekłamań. Na kilku samochodach nie było zadnych zmian a na jednym spadek mocy i nie równa praca silnika. Nie pamietam jakie to były samochody. nie mniej jednak mit cudownych magnetyzerów został warsztatowo obalony. Kup sobie lepiej za te pieniądze V-Power 99+ różnica między 98 a V przez zwykłego uzytkownika nie zauwarzalna, ale jesli jeździsz na 95 tak jak ja to czuć różnice między tą a 99+. A za 60zł to juz troszke tego paliwa wlejesz.
NIE BĄDŹ GŁUPI NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NACIĄGACZOM!!
[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 23:44 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6016
NIE BĄDŹ GŁUPI NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NACIĄGACZOM!!
[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 23:44 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6016
[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]
[you]
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 77 gości