Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
adasko132
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 16:15
w moim aaz ecie po przejechaniu około 200 km przestawił się rozrząd a mianowicie wał korbowy o jakieś 2 zęby względem wałka rozrządu i pompy wtryskowej . Co to za przyczyna ponieważ ustawiłem go ponownie . Po ponownym ustawieniu z okolic głowicy dochodzą metaliczne dźwięki jak tylko dodaje gazu
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 16:17
za wczesny kąt wtrysku paliwa masz
-
adasko132
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 16:39
ok to metaliczny dźwięk a skąd te przestawianie się rozrządu
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 16:45
pasek słabo naciągniety lub moze koło sie giba no ale to ten gorszy scenariusz
-
adasko132
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 16:48
kolego te koła to gibają mi się ze 4 lata
[ Dodano: 10 Mar 2009 15:54 ]
a co do naciągnięcia paska to bym raczej się skłaniał że nawet za mocną naciągam
-
mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
-
Kontakt:
Post
autor: mariusz75 » wt mar 10, 2009 16:58
A czy śróba od koła wałka rozrządu dobrze dosiągnięta
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 17:00
no to jak raz ci przeskoczył to sytuacja moze sie powtórzyć i wtedy moze nie skonczyc sie na przeskoku tylko na spotkaniu zawora z tłokim ale to chyba wiesz
-
adasko132
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 17:01
ja jej nigdy nie odkręcałem
[ Dodano: 10 Mar 2009 16:11 ]
ale czy myśli że jak nie odkręcałem to przez cztery lata by się samo zluzowało auto sprowadziłem z holandii a raczej tam niema tylu grzebaków co u nas
-
roro84
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
- Lokalizacja: Kiełczy
Post
autor: roro84 » wt mar 10, 2009 17:38
no to jak ci sie koła giabają to polecam zrobić je jak najszybciej, po jakimś czasie gibania rozciąga sie do momentu zerwania bądź ukręcenia śruba trzymająca kólko od rozrządu, przerabiałem to u siebie po jakimś czasie śruba sie ukręciła
-
adasko132
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 17:44
kolego a jakie koszty są wymiany śruby plus małego koła zębatego chodzi o koszty gratów
[ Dodano: 10 Mar 2009 16:52 ]
i jeszcze jedno jak chcę opóźnić zapłon to pompę odchylam od silnika czy kładę ją na silnik
-
roro84
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
- Lokalizacja: Kiełczy
Post
autor: roro84 » wt mar 10, 2009 17:55
koło i śruba nie są drogie, na intercars koło od 50-do 120 zł, śruba jakies 20 zł, a wymiana nie wiem bo sam robiłem, ale przy wymianie jeszcze trzeba zobaczyć jak końcówka wału wygląda bo może być już wpust rozbity i wtedy koszty troche wieksze
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 17:58
musisz ja odsunąć
-
adasko132
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 18:04
to jak odsuwam to rzuca motorem że mało z ramy nie wypadnie
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » wt mar 10, 2009 18:54
miałem kiedyś identyczny przypadek po długich poszukiwaniach okazało sie ze wał korbowy jest wyrobiony i przy gaszeniu były luzy powodujące odkręcanie się śruby mocującej dolne koło rozrządu a w konsekwencji przestawianie sie rozrządu
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości