problem z przestawiającym się rozrządem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

problem z przestawiającym się rozrządem

Post autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 16:15

w moim aaz ecie po przejechaniu około 200 km przestawił się rozrząd a mianowicie wał korbowy o jakieś 2 zęby względem wałka rozrządu i pompy wtryskowej . Co to za przyczyna ponieważ ustawiłem go ponownie . Po ponownym ustawieniu z okolic głowicy dochodzą metaliczne dźwięki jak tylko dodaje gazu



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 16:17

za wczesny kąt wtrysku paliwa masz



adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 16:39

ok to metaliczny dźwięk a skąd te przestawianie się rozrządu



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 16:45

pasek słabo naciągniety lub moze koło sie giba no ale to ten gorszy scenariusz



adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 16:48

kolego te koła to gibają mi się ze 4 lata

[ Dodano: 10 Mar 2009 15:54 ]
a co do naciągnięcia paska to bym raczej się skłaniał że nawet za mocną naciągam



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt mar 10, 2009 16:58

A czy śróba od koła wałka rozrządu dobrze dosiągnięta


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 17:00

no to jak raz ci przeskoczył to sytuacja moze sie powtórzyć i wtedy moze nie skonczyc sie na przeskoku tylko na spotkaniu zawora z tłokim ale to chyba wiesz



adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 17:01

ja jej nigdy nie odkręcałem

[ Dodano: 10 Mar 2009 16:11 ]
ale czy myśli że jak nie odkręcałem to przez cztery lata by się samo zluzowało auto sprowadziłem z holandii a raczej tam niema tylu grzebaków co u nas



roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

Post autor: roro84 » wt mar 10, 2009 17:38

no to jak ci sie koła giabają to polecam zrobić je jak najszybciej, po jakimś czasie gibania rozciąga sie do momentu zerwania bądź ukręcenia śruba trzymająca kólko od rozrządu, przerabiałem to u siebie po jakimś czasie śruba sie ukręciła



adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 17:44

kolego a jakie koszty są wymiany śruby plus małego koła zębatego chodzi o koszty gratów

[ Dodano: 10 Mar 2009 16:52 ]
i jeszcze jedno jak chcę opóźnić zapłon to pompę odchylam od silnika czy kładę ją na silnik



roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

Post autor: roro84 » wt mar 10, 2009 17:55

koło i śruba nie są drogie, na intercars koło od 50-do 120 zł, śruba jakies 20 zł, a wymiana nie wiem bo sam robiłem, ale przy wymianie jeszcze trzeba zobaczyć jak końcówka wału wygląda bo może być już wpust rozbity i wtedy koszty troche wieksze



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 10, 2009 17:58

musisz ja odsunąć



adasko132
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 22:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adasko132 » wt mar 10, 2009 18:04

to jak odsuwam to rzuca motorem że mało z ramy nie wypadnie



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt mar 10, 2009 18:54

miałem kiedyś identyczny przypadek po długich poszukiwaniach okazało sie ze wał korbowy jest wyrobiony i przy gaszeniu były luzy powodujące odkręcanie się śruby mocującej dolne koło rozrządu a w konsekwencji przestawianie sie rozrządu


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości