znalazłem awarie gasnącego silnika mk3 1,6 B

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

użytkownik

znalazłem awarie gasnącego silnika mk3 1,6 B

Post autor: użytkownik » czw gru 22, 2005 23:32

miałem duży problem. Myslałem, że ktoś będzie mógł mi pomóc a tu nic. Mój golf po uruchomieniu chodził przez minutę, 2 lub 5 i gasł, nie można było jego zapalić - dpoiero jak odstał swoje tj. od 5 minut. Akumulator kręcił do bólu i nic. Natomiast wcześniej miał takie objawy, że po uruchomieniu chodził a jak sie rozgrzał to gasł, chyba, że dodawało sie gazu to załapywał i dalej chodził lecz na obrotach. Sprawdzałem wszystko od cewki, przewody, świece i nic. Dodam, że w fazie końcowej miał słabą iskrę. Awaria znajdowała się w kopułce aparatu tj. pośrodku wewnątrz znajduje się węgielek z zewnątrz dochodzi do niego przewód z cewki), który dotyka palec. Węgielek ten był zużyty, nie wiem dlaczego ( jak sie dowiedziałem to jeżeli nie będzie jego w kopułce auto będzie chodzić, gdyż iskra będzie bezpośrednio przeskakiwać do palca lecz po chwili zgubi sie ona). Dowiedziałem sie jeszcze, że przyczyną gasnących silników może byc palec, który jest w kopułce. Lecz on rzadko sie psuje. Jeżeli ktos miał podobne objawy niech dokładnie zajrzy do tej kopułki samemu. Nie trzeba byc filozofem. Sprawdzić węgielek, styki ( ewentualnie przeczyścić bądź palec). Nara. ( Tak wogóle nie miałem przy sobie węgielka z mk3 i założyłem z fita 126p) jest taki sam.
Ostatnio zmieniony pt gru 23, 2005 16:29 przez użytkownik, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » pt gru 23, 2005 00:12

a takie małe pytanie - co się stało z poprzednim węgielkiem???



Awatar użytkownika
Janosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
Lokalizacja: Obecnie Norwegia
Kontakt:

Post autor: Janosik » pt gru 23, 2005 01:01

Nio kumpel mial cos podobnego ale u niego sie ten wegielik (wlasciwie to to jest grafit) sie zawiesil i objawy byly bardzo podobne. Wiec jak sie ma zdjeta kopulke warto tam zajrzyc.
Pozdo i wesolych swiat


A-point Audi Service Amsterdam

użytkownik

Post autor: użytkownik » pt gru 23, 2005 16:28

greg nie jestem aż takim mechanikiem, nie wiem dlaczego sie tak dzieje. Ale jak stwierdził janosik to grafit ten najprawdopodobniej może sie zawiesić ( jest on w sprężynce i wystarczy, że sie żle ułoży)



Awatar użytkownika
Janosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
Lokalizacja: Obecnie Norwegia
Kontakt:

Post autor: Janosik » pt gru 23, 2005 19:42

użytkownik, no tak zazwyczaj sie on zawiesza na tej smiesznej sprezynce. Jeszcze nie widzialem ze by byl on zuzyty az tak bardzo ale tego nie wykluczam tego bo jezeli mowisz ze tak bylo to musialo byc. A tak nawiasem mowiac wszystko sie moze zdarzyc hehe

Pozdro i Wesolych


A-point Audi Service Amsterdam

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości