Nie wkreca sie na obroty po programie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maatix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:30
Lokalizacja: Jaworze / Bielsko
Kontakt:

Nie wkreca sie na obroty po programie

Post autor: maatix » sob mar 07, 2009 14:32

Witam, mam problem z silnikiem w golfie 4 1.9TDI 110km AHF zostal zrobiony program na 140km. Problem polega na tym ze czasami zdarza sie ze silnik nie chce wkrecac sie na obrty tylko np. przy 3000, 3200 obr/min samochod tak jakby cos dlawilo, nie dzieje sie to zawsze ale dosyc czesto, normalnie samochod wykreca sie do 4300 obr/min!!! Jesli ktos sie spotkal z takim problemem badz wie co moze byc przyczyna to prosze o pomoc!!!!
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 23:28 przez maatix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » sob mar 07, 2009 14:36

A przeczysc sobie przepustnice moze pomoze.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob mar 07, 2009 14:38

J3L3N pisze:A przeczysc sobie przepustnice moze pomoze.
przepustnicę w TDI :chytry:



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » sob mar 07, 2009 14:39

damcio151, ooo zoonk. niezauwazylem


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob mar 07, 2009 14:40

A cos wieciej co sie dzieje przy tych 3tys? Dostaje drgawek, telepawek, dymi? Dzieje sie to na zimnym czy cieplym silniku?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob mar 07, 2009 15:28

pewno sie tak dzieje na 3 i wyższym biegu, albo klasyczne kierownice zapieczone albo klasyczna przepływka. no chyba że program z allegro. sprawdź vagiem i bedziesz wiedział wszystko. temat był już tyle razy że ja bym go zamknął
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 15:29 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob mar 07, 2009 15:40

VAG-COM :

- czytamy błędy
- logi dynamiczne kanały 008+011

inaczej , ci nie pomożemy


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

maatix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:30
Lokalizacja: Jaworze / Bielsko
Kontakt:

Post autor: maatix » pn mar 09, 2009 19:47

Samochod zachowuje sie przy 3 tys jak by dostawal odciecie, program jest zrobiony przez pozadna firme ktora sie tym zajmuje od lat wiec zadne allegro!!! A dzieje sie to raczej na cieplym silniku
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 19:47 przez maatix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn mar 09, 2009 20:52

to nie odcięcie tylko przejście w tryb pracy awaryjnej, zastosuj się do rady kolegi homsky'ego to będzie wiadomo co go powoduje.


Obrazek

maatix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:30
Lokalizacja: Jaworze / Bielsko
Kontakt:

Post autor: maatix » wt mar 10, 2009 09:01

Tak myslalem ze to moze byc tryb awaryjny, ale TURBO nie przeladowuje bo nie musze go pozniej resetowac zeby za pare sekund znow wszystko bylo OK, kierowniczki to bardzo prawdopodobne tylko z tego co sie orientowalem to wlasnie powinno przeladowywac turbo a to sie nie dzieje!!! Wlasnie umowilem sie na komputer podepne i zobaczymy co wyjdzie.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 10, 2009 09:12

podobne objawy daje też przepływka, i wtedy nie trzeba wyłączać silnika.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt mar 10, 2009 12:33

maatix pisze:Tak myslalem ze to moze byc tryb awaryjny, ale TURBO nie przeladowuje bo nie musze go pozniej resetowac
To że nie musisz gasić silnika żeby odzyskac moc wcale nie znaczy ze nie masz przeładowania , podejżewam u ciebie chwilowe przeładowania poza granice MAPa , wywalony bedziesz pewnie miał błąd 519 ( Intake Manifold Pressure Sensor (G71) Short to B+ )
maatix pisze:kierowniczki to bardzo prawdopodobne tylko z tego co sie orientowalem to wlasnie powinno przeladowywac turbo a to sie nie dzieje!!!
A tego ze nie przeładowuje to nie wiesz na chwile obecną .
maatix pisze:Wlasnie umowilem sie na komputer podepne i zobaczymy co wyjdzie.
I od tego trzeba zacząć :bigok:
Po diagnostyce pochwal sie w tym temacie co tam wyszło , czy moje wróżby sie potwierdziły.

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 11:35 ]
Cinek pisze:podobne objawy daje też przepływka, i wtedy nie trzeba wyłączać silnika.
Tez prawda , tylko zdechła przepływka by mu zamulała auto cały czas , a u kolegi raz idzie dobrze a raz łapie muła.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

maatix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:30
Lokalizacja: Jaworze / Bielsko
Kontakt:

Post autor: maatix » wt mar 10, 2009 22:53

A gdyby sie okazalo ze to kierowniczki to wyjecie turba i wyczyszczenie powinno wystyrczyc???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości