Wymiana zegarka na obrotomierz, mozliwa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Wymiana zegarka na obrotomierz, mozliwa?

Post autor: no-name » czw gru 22, 2005 21:50

Witam,

Mam zegary od VW Pasata z indexem predkosci 975 na 2 wtyczki.
W aucie(golf 2 1,3 91r) mam index predkosci 950, lub 935 niepamietam, ale mniejsza z tym, i wyczytalem gdzies ze ten rok ma 1 wtyczke na zegarach.
Wiec nasuwa sie pytanie, czy jest mozliwa wymiana tylko zegarka z moich zegarow na obrotomierz z tych z pasata?


THX



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw gru 22, 2005 22:05

nieopłacalna zabawa kupe robotuy i w dodatku na koniec moze nie działać lepiej sprzedaj tamten licznik od passata i kup sobie nowy od golfa


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » czw gru 22, 2005 22:09

a bylem innej mysli, poniewarz na tej koszulce od zegarow niema zadnych przetwornikow, itp. i wg. moich przemyslen wydawalo mie sie ze wystarczy pociagnac kabelki jak do zwyklego dokupowanego obrotomierza i bedzie git!
nie jest tak?



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw gru 22, 2005 22:35

Nie dam sobie głowy uciąć ale raczej nie. Coś mi swita ze czytałem o tym na forum i na pisał o tym YGD a on raczej wie co pisze. Długi wątek był na temat obrotka i było tam też o tym ze nie mozna wsadzić obrotka z diesla do benzyniaka więc teraz jeszcze bardziej utwierdzam sie w tym ze nie wystarczy tylko zamienić kabelków. A tak poza tym to przypadkiem passat nie ma sterowania obrotkiem przez impulsy??


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

greg

Post autor: greg » pt gru 23, 2005 00:20

może ja troszkę wyjaśnię. Miałem rozbite zegary z obrotkiem i dobre z zegarkiem. postanowiłem wykorzystać obrotek. Musiałem po za włożeniem obrotomierza dołożyć zegarek cyfrowy, a przerzucić wskaźnik paliwa jak dobrze pamiętam i.. najważniejsze musiałem dokleić-dolutować z tego rozbitego taki pasek - 3 żyły które właśnie wpina się do obrotka...



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt gru 23, 2005 00:38

greg, ale ty masz obrotek impulsowy!! więc u Ciebie nie ma problemu a w mkII jest jakis inny tylko nie pamietam co to było. Znajde to tu dopisze


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

greg

Post autor: greg » pt gru 23, 2005 01:51

ja opisałem jak to zrobiłem z obrotkiem w golfie mk2 - to że w tej chwili mam golfa mk3 to inna sprawa - poprzedniego mk2 mi ukradli a jak się odnalazły szczątki to zegry były rozp*** ale kumpel chcoiał mieć obrotomierz więc mu go właśnie tak zamontowałem..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości