gniazdo haka przyczepki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

gniazdo haka przyczepki

Post autor: damiano_mo » pn mar 09, 2009 23:44

witam.

mam oryginalny hak w moim mk3 razem z instalacja. i tutaj pytanie. dlaczego moje gniazdo jest podajże 13 wtykowe a nie 7-mio jak to w standardzie?
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:15 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 2 razy.


fuck air ride

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 09, 2009 23:47

Dlatego że twoje spełnia standardy unijne :wink: i jest typowe dla naszych zachodnich sąsiadów. Możesz spokojnie dostać przejściówka na 9 pinów w sklepie motoryzacyjnym :jezor:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » pn mar 09, 2009 23:47

Nasz po prostu takie gniazdo jakie używają Niemcy. Kup przejściówkę na nasz wtyk i wszystko będzie hulać.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 09, 2009 23:48

lukasfenix pisze:Nasz po prostu takie gniazdo jakie używają Niemcy. Kup przejściówkę na nasz wtyk i wszystko będzie hulać.
szybszy :P


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » pn mar 09, 2009 23:55

mariusz75 pisze:szybszy :P
Hehehe, tym razem tak. :P



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn mar 09, 2009 23:55

a ja myślałem że to 7-mio wtykowe to standard unijny... :blush: :blush: :blush:
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:02 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.


fuck air ride

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt mar 10, 2009 00:16

damiano_mo pisze:a ja myślałem że to 7-mio wtykowe to standard unijny...
To standard proradziecki.. zamykam.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
marcin.w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 28, 2008 21:40
Lokalizacja: Łódź/Monachium

Post autor: marcin.w » wt mar 10, 2009 09:07

Witam,jakby komuś był potrzebny opis pinów w tych gniazdach to kliknijcie na miniaturkę:
Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 337 gości