kierownica nieodbija do konca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arek2242
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw sty 29, 2009 23:22
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: arek2242 » pn mar 09, 2009 23:23

kolego po pierwsze w golfie nie ustawia sie kata pochylenia kola.ustawia sie tylko zbierznosc kola na drazku kierowniczym,ale gdyby bylo zle ustawione to by Cie sciagalo. sprawdz dokladnie lozyska na MCPERSONIE... Moze sie zapiekly??????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 09, 2009 23:30

tu sie mylisz , ustawia sie kąt koła w golfie , w niewielkim zakreśie , ale jednak , używa sie do tego specjalnego rozpieraka :bigok:
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 23:32 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pn mar 09, 2009 23:44

katy sie ustawia, w mk4 niemozna, niesciaga mnie, nietnie opon itp



Awatar użytkownika
arek2242
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw sty 29, 2009 23:22
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: arek2242 » pn mar 09, 2009 23:45

no to nie wiem jak jest u was bo u mnie napewno sie nie ustawia. wymienialem koncowki i sworznie i nic nie ustawialem...



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt mar 10, 2009 00:05

a kto ci tak powiedzial? przy wymianie koncowek nietrzeba ustawiac katow, ale sworzni jak najbardziej, ale wrocmy panowie do mojego problemu :bajer:



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » wt mar 10, 2009 00:12

Witam, u mnie w pasku to samo tylko na skręconej kierownicy do oporu w prawo mogę jeździć w kółko a kierownica nie wraca. Przy skręcie w lewo troche wraca ale tez trzeba jej pomóc, mam wspomaganie, stan płynu w normie, pompa nie wyje, pasek nie piszczy, samochód nie ściąga na boki podczas jazdy, też nie wiem co to może być, jak będe wymieniał sprężyny to spradze zawias i ustawie kąt i geometrie kół i zobacze czy się poprawi.

Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt mar 10, 2009 00:27

to daj znac czy jest poprawa
bo z tego co sie oczytalem to wspomaganie to nie taka prosta sprawa, niesztuka wydac 4 stuwy na na pompe, a mechanik sciemnia ze i tak byla do wymiany i dalej szuka usterki, a moze byc to blacha sprawa

[ Dodano: 12 Mar 2009 19:24 ]
robilem dzis prawy wachacz caly, sworzen, i tulejki, sworzen latal, i myslalem ze on sie mze zapieka czy cos i dlatego nieodbija, ale mylilem sie, bylem u mechanika i mowil zebym na poczatek wymienil plyn, bo moze za gesty, i jakis tam zawor czy cos moze przytykac na pompie czy jakos tak

[ Dodano: 10 Kwi 2009 17:53 ]
no i wszystko gra,
bylem u mechanikow zajmujacych sie na codzien naprawa i rgeneracja ukladow kierowniczych, gosc gwarantowal mi to ze to bedzie na kolumnie na tych zagieciach ze tam sie zapieka, powiedzial popsykac wd i ma elegancko chodzic, no i jest elegancko :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 385 gości