jak szybko na zimowkach?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

jak szybko na zimowkach?

Post autor: DmX_81 » czw gru 22, 2005 19:57

wiadomo ze na zimowkach nie mozna szarzowac... ale jak oceniacie jaka jest bezpieczna szybkosc na tych oponkach, na w miare suchej drodze ? ps, czy wam tez tak bardzo buczy na zimowkach?


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » czw gru 22, 2005 20:03

Ja jakos nie specjalnie zwracam na to uwage.
Dobieram predkosc do warunkow atmosferycznych i sytuacji na drodze a nie do opon jakie mam ;)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw gru 22, 2005 20:04

Taka, jaki mają indeks prędkości...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw gru 22, 2005 20:10

można rozwinąć prędkość stosownie do panujących warunków, a na suchej czarnej drodze to faktycznie zgodnie z indeksem na oponie no i... ograniczeniem prędkości na znaku


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw gru 22, 2005 20:19

DmX_81 pisze:wiadomo ze na zimowkach nie mozna szarzowac... ale jak oceniacie jaka jest bezpieczna szybkosc na tych oponkach, na w miare suchej drodze ?
To zalezy jak juz pisali moi przedmowcy od indeksu predkosci opony.. W przypadku mojej zimowki wynosi on 210 km/h - wiec wg. producenta do tej predkosci spokojnie moge smigac :D



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw gru 22, 2005 20:19

DmX_81, w pierwszej kolejności jak pokazuja znaki :green_fuck: następnie zgodnie z indeksem nań się znajdujacym :okej: a na koniec i co najważniejsze dostosowac do warunków na nawierzchnii :bigok:

Dzisiaj na ograniczeniu 50km/h i mokrej nawierzchni 150km/h i było miło tylko jakiś facet który stał na przystanku klepał sie po głowie :p .


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » czw gru 22, 2005 20:23

najbezpieczniejsza prędkość na drodze to jest ta przy której samochód jeszcze jedzie torem po którym go prowadzisz bo jak on sie już sam prowadzi to znaczy że jedziesz za szybko
:okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej: :okej:


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw gru 22, 2005 21:42

Mozna jechac i tyle co fabryka dała ale w pewnych warunkach a w zimie o nie nie trudno moze to byc ostatnia jazda w twoim zyciu :-) a na poważnie to jechac tra z taka predkościa zeby auto jechalo tak jak ty chcesz!!
A co do buczenia to zimówki maja grubszy bieznik i dlatego sa głosniejsze



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw gru 22, 2005 22:34

spoko spoko :okej: wiem wiem ze znaki i warunki:) wlasnie chodzilo mi o ten index.. pewnie gdzies na oponce go znajde:P bo np ktos na forum napisal ze na zimowkach nie jezdzic za szybko, tak samo w serwisie ogumienia gdzie przekladke na zimowki robilem - powiedzial zeby nie szarzowac na zimowkach.... a dodatowo pytanko wlasnie o buczenie - dosyc glosno buczy mi... jak w bombowcu .. a druga sprawa... zbieznosc zrobiona,kola wywazone,t4 same cisnienia... a sciaga na prawo :kac: wiec o co chodzi


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw gru 22, 2005 22:41

UUuuu cyzby kolega kupił samochód garazowany, nie bity z bardzo małym przebiegiem i w dodatku od starszego niepalacego pana?? jak tak to juz chyba rozumiesz :P Ale nie musi byc to walnieta geometria, moze Ci nieco hamulec łapać na jedno koło i już ciagnie.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw gru 22, 2005 22:47

autko mam 5 lat:P w sumie czesciej rodzice jezdzili... teraz ja przejalem :green_fuck: no i dluuugo jezdzil na oponkach, nic nie bylo przy nim robione.. i tak sie nim zaopiekowalem teraz:] chyba jego pierwszy sezon od 5 lat na zimowkach :goof: kasy nie bylo itd... no i chodzi tez o to ze caaale zawieszenie z przodu bylo robione (1500 w plecy :panna: :grrr: :grrr: ) no i zbieznosc byla robiona na koniec, jakis czas potem zmienilem na zimowki... no i bucza dosyc... a do tego wlasnie sciaga w prawo - mozliwe ze zbieznosc zle by byla zrobiona??


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw gru 22, 2005 23:19

buczy doslownie jak w bombowcu :helm: a co do zbieznosci - no to wlasnie zaplacilem za nia 60zl ( tyle policzyl serwis, ktory robil zawieche) po wszystkim zrobili zbieznosc... a oponki sa praktycznie nowki i nie starte nigdzie... wiem ze tak ciezko komus powiedziec.. bo albo opony (cokolwiek z nimi pcisnienie itd..albo znieznosc.. a ja pisze ze i to i to gra). no i nie wiem co zrobic..aaa wlasnie... mialem zawsze cos takiego ze kierownica lekko musiala byc skrecona zeby kola byly proste - niewiele, ale jednak... teraz po zbieznosci tak samo jest - nie powinni tego jakos nastawic? poza tym ten wartszat to :grrr: tyle kasy wydalem itd.. a w zawieszeniu ciagle cos stuka... opisalem w innych postach :grrr:


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw gru 22, 2005 23:20

Jak robił to jakis osioł to tak jest to mozliwe. Rozumiem ze to nie mkII wpisane w twoje dane. To ze one są głośne i bucza czy tam chucza to normalne zwłaszcza przy tanich. Masz w nich dużo wyższy bierznik a w dodatku są miękkie i mają za zadanie "zaczepiać sie" o podłoże więc siłą rzeczy czepiają się tez powietrza. Masz wybór albo cisza na łysych letnich i non toper poślizgi albo zimówki z wysokim bierznikiem które bardzo ladnie sie trzymają. To jest tzw TTTM


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości