Dlaczego obrotomierz startuje dopiero po dodaniu gazu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Dlaczego obrotomierz startuje dopiero po dodaniu gazu

Post autor: choleim » pn mar 09, 2009 22:17

DLACZEGO OBROTOMIERZ STARTUJE DOPIERO PO LEKKIM DODANIU GAZU.MOŻE KTOŚ Z PANÓW WIE O CO CHODZI.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:11 przez choleim, łącznie zmieniany 1 raz.



vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » pn mar 09, 2009 22:35

dobrze byłoby wiedzieć o jakie konkretnie autko chodzi...generalnie sygnał biegnie od alternatora i np w golfie II alternator potrzebuje pewnego prądu (tzw prąd wzbudzenia), żeby zaczął ładować i pewnie stąd to opóźnienie zaraz po odpaleniu



choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » pn mar 09, 2009 22:43

JEST TO GOLF 1,9TD.JAK TO SIĘ LIKWIDUJE?



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn mar 09, 2009 23:45

obrotek stoji bo altek jest obciążony bo świece jeszcze grzeja bo jest zimno i tak trzeba :bigok:

[ Dodano: Pon Mar 09, 2009 22:46 ]
choleim, a teraz tak patrze chodzi Ci o silnik 1z?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » pn mar 09, 2009 23:53

nie 1,9td



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 10, 2009 00:09

twardy pisze:[ Dodano: Pon Mar 09, 2009 22:46 ]
choleim, a teraz tak patrze chodzi Ci o silnik 1z?
czyli AAZ raczej

tez tak miałem w moim mk2 TD ze dopiero jak lekko dodałem gazu obrotek wstawał i nie wiem od czego to było uzależnione
Wiem jedno ze obrotek jest zasilany z alternatora więc moze coś w nim być nie do końca ok :)



roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

Post autor: roro84 » wt mar 10, 2009 00:10

zobacz kostke przy alternatorze może zaśniedziała albo zabrudzona jest, ogólnie sprawdź przewody przy altku, ja miałem taki przypadek że zegary uruchamiały sie po dodaniu gazu-przyczyna- nie wiem jakim cudem ale częściowo wypieła sie kostka z tyłu licznika, jak to nie pomoże to coś przy altku- może szczotki



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 10, 2009 00:46

u mnie czyszczenie nic nie dało
szczotki kable itd nic



roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

Post autor: roro84 » wt mar 10, 2009 00:58

kolego To_mas co do tego altka to można by się jeszcze pokusić o podmianke na chwile z innego TDI i wtedy zobaczyć czy bedzie to samo,chyba że już praktykowane było??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 10, 2009 01:01

choleim pisze:DLACZEGO OBROTOMIERZ STARTUJE DOPIERO PO LEKKIM DODANIU GAZU.MOŻE KTOŚ Z PANÓW WIE O CO CHODZI.
Ale tak jest cały czas,czy tylko po odpaleniu?Jeśli tylko po odpaleniu,to tutaj kolega twardy, ma rację.U mnie też tak bywa.Nie zawsze,ale zda :bigok: rza się.



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » wt mar 10, 2009 11:39

A może pasek się ślizga :bajer:
Ja tak miałem.Jak świece grzały to obrotek miał problemy ze startem



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 10, 2009 17:12

kITA pisze:A może pasek się ślizga
jak sie slizga to będzie słychac.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » wt mar 10, 2009 20:46

dzięki wszystko odczytałem.Teraz pokolei sprawdzę.Stawiam na roro84



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości