Przeskoczenie paska rozrzadu a bicie na kole wału.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Łaciaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 12, 2009 14:02
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Przeskoczenie paska rozrzadu a bicie na kole wału.

Post autor: Łaciaty » pn mar 09, 2009 12:48

Hej!Jakies 1,5 miecha temu kupiłem golfa III 1,9 TD '92 no i jak byłem z jakąs pierdółka u mechanika to ten sie przypadkiem dopatrzył bicia na kole wychodzącego z wału.No i jak sie potem okazało ze koło te duże co nakręca pasek jak i te małem zębate wychodzace z wału są zwichrowane.Mechanior podliczył mi koszt naprawy ok1000 zł, a ze nie miałem hajsu to powiedziałme mu żeby mi tego narazie nie robił.No i po tygodniu czasu stało sie nieszczęście, podczas jazdy na miescie podczas ruszania zgasł mi silnik i potem nie mogłem go odpalić.Wogóle nie kręcił,było tylko takie cyk cyk w rozruszniku,wiec moi mądrzy koledzy doradzili mi ze pewnie to rozrusznik i żeby go na hol wziąć i spróbowac podczas jazdy odpalic .Jak sie teraz okazało to nie był rozrusznik tylko najprwdopodobniej pasek rozrzadu mi przeskoczył a ja tym odpalaniem z ,,pychu'' tylko pogorszyłem sytuacje.I teraz pytanie, czy możliwe ze pasek przeskoczył przez to bicie na kole?i Czy wiele rzeczy mogłem zniszczyc próbując go na chama odpalic?jaki jest u was koszt takiej naprawy??



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn mar 09, 2009 12:53

trzeba zrzucic głowice pewnie sie zawory pokrzywiły
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 12:55 przez woojas25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn mar 09, 2009 12:55

Nie jestem ekspertem ale pasek mógł przeskoczyć jeśli było bicie na kole pasowym.A jak długo ciągnąłeś go próbując odpalić?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Łaciaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 12, 2009 14:02
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Łaciaty » pn mar 09, 2009 13:07

To tak holowany był z 3 km no i tak ze dwa razy próbowałem go odpalić.NIc w nim niby nie gruchęło nie słychac przynajniej było.



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn mar 09, 2009 13:15

Myśle że zaworów nie pokrzywiło,ale nic pewnego,trzeba ściągnąć głowicę i będzie widać czy tłoki waliły po zaworach.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pn mar 09, 2009 13:17

no mogły się zawory po krzywic wałek rozrządu mógł pęknąć i stopy od wałka no koszt może być różny zależy co sie uszkodziło no i ja na twoim miejscu zrobiłbym porządek z tymi kołami pasowymi



Łaciaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 12, 2009 14:02
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Łaciaty » pn mar 09, 2009 13:25

dzięki no nie wiem kurcze tylko że obawiam sie ze robota paska ,tłoków,zaworów ,planowanie głowicy itd dodatkowo robota tych kół (jedno nowe koszuje prawie 500!!!) Może mnie wynieść mnie tyle co bym silnik sobie kupił.No pytam sie o to wszystko bo mam przykre doznania z mechanikami i wiem że to są niezłe cwaniaki i kombinatorzy(oczywiście nie wszyscy ale wiekszość) wiec woele teraz sie dowiedzieć ile moge zeby mnie w trąbe nie zrobił znowu któryś. A orientujecie sie może ile może kosztować cały silniczek???



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn mar 09, 2009 13:27

można by było poustawiać wszystko na znaki założyć pasek spróbować odpalić , ale na 90%
trzeba bedzie wszystko rozbebeszać



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 09, 2009 13:45

Łaciaty, taniej CI bedzie kupic drugi silnik i go przelozyc niz robic ten co masz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn mar 09, 2009 13:45

Miałem tą samą sytułacje , możesz szukać nowego silnika , u mnie pokrzywiło zawory ścieło klin na wale i wyrzuciło jedną szpilkę


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Łaciaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lut 12, 2009 14:02
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Łaciaty » pn mar 09, 2009 14:37

dzięki za porady no silnika nie wiem czy bede wymieniał z kasą krucho:( Zobacze pojade do mechaniora dzisiaj i sie okaże.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 09, 2009 14:51

dzięki za porady no silnika nie wiem czy bede wymieniał z kasą krucho:( Zobacze pojade do mechaniora dzisiaj i sie okaże.
uwierz mi taniej wymienic jak robic jesli rozrzad polecial


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości