ssanie??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ssanie??
Witam, odpalam rano samochód ale nie chopdzi na wolnych obrotach, odpalam gaśnie, odpala gasnie, odpala gaśnie w momencie jak trzymam ok 2 tyś obrotów chodzi ok i musze trzymać do czasu az się lekko zagrzeje silnik wtedy jest dobrze spada na wolne obroty. Czy to ssanie?? cos uszkodzone?? cos naprawić?? wyregulować?? proszę o pomoc. MKII silnik 1.3 MH 88r.
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
jakie 3 śrubki po prawej?? niby co ma tym wyregulować?? po lewej stronie tak od tyłu bardziej jest taka rurka na końcu jej jest śrubka na śrubokręt płaski tym wyregulujesz ssanie od tyłu tak bardziej pod obudową filtra powietrza znajdziesz taką plastikową śrubę nią wyregulujesz obroty silnika zacznij od zimnego silnika ustaw dobrze ssanie bo to najprawdopodobniej tego wina potem rozgrzej silnik i sprawdź obroty mają być od 750 do 850 obrotów/minute
Mosiek
dzis z rana zobacze o co w tym chodzi. napisze wieczorem.
[ Dodano: 10 Mar 2009 19:57 ]
Witam, dziś rano na zimnym silniku próbowałem regulować te śrubki o których wspomniał kolegaKarol G60, niestety ich nie znalazłem poprostu nic takiego niema, lecz znalazłem plastikowa srubke na rurce o której wspomniał mosiek2206, próbowałem to regulowac jak samochód nie chciał odpalic ale to kompletnie nic nie dałe zero rezultatu może musze jechać na jakieś ustawienie gaźnika??
[ Dodano: 10 Mar 2009 19:57 ]
Witam, dziś rano na zimnym silniku próbowałem regulować te śrubki o których wspomniał kolegaKarol G60, niestety ich nie znalazłem poprostu nic takiego niema, lecz znalazłem plastikowa srubke na rurce o której wspomniał mosiek2206, próbowałem to regulowac jak samochód nie chciał odpalic ale to kompletnie nic nie dałe zero rezultatu może musze jechać na jakieś ustawienie gaźnika??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222632
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
nie wiem jak jest na zimnym bo mi na przykład tak robił jak sie zaciął elektrozawór ale tak było na ciepłym silniku właśnie ze zapalałem i gasł ale jak go trzymałem na obrotach to chodził odkręć elektrozawór popukaj trochę u mnie to pomogło odblokował sie i chodzi narazie i wtedy weź sie za regulacje a z tą rurką od ssania to uważaj bo jak za dużo skręcisz to tez nie będzie chciał palić na zimnym. a Karol G60 to wogule nie wiadomo o czym pisał
A i jeszcze jedno bo nie do końca zrozumiałem która ty kręciłeś śrubkę tą z tyłu gaźnika taka okrągła w która można wsadzić imbus?? czy po prawej wkładałeś śrubokręt w rurek i tam kręciłeś śrubka tam jak włożysz śrubokręt w rurkę to regulujesz ssanie uważaj żeby za dużo nie skręcić jak włączysz zapłon przepustnica ma być lekko odchylona a ta z tyłu tak pod obudową filtra paliwa od obrotów silnika tez ustaw bo może jak są za małe to tez będzie gasł jeżeli odkręcasz tą śrubę od obrotów to zwiększasz obroty a jeżeli zakręcasz to zmniejszasz obroty najlepiej sobie zdejmij obudowę filtra powietrza popatrz jak to wygląda będzie ci łatwiej.
A i jeszcze jedno bo nie do końca zrozumiałem która ty kręciłeś śrubkę tą z tyłu gaźnika taka okrągła w która można wsadzić imbus?? czy po prawej wkładałeś śrubokręt w rurek i tam kręciłeś śrubka tam jak włożysz śrubokręt w rurkę to regulujesz ssanie uważaj żeby za dużo nie skręcić jak włączysz zapłon przepustnica ma być lekko odchylona a ta z tyłu tak pod obudową filtra paliwa od obrotów silnika tez ustaw bo może jak są za małe to tez będzie gasł jeżeli odkręcasz tą śrubę od obrotów to zwiększasz obroty a jeżeli zakręcasz to zmniejszasz obroty najlepiej sobie zdejmij obudowę filtra powietrza popatrz jak to wygląda będzie ci łatwiej.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 22:28 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.
Mosiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości