Notorycznie wyciagajacy sie pasek klinowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Notorycznie wyciagajacy sie pasek klinowy
witam
w moim mk2 sb 1990 z klima notorycznie wyciaga sie pasek klinowy. Po 10tyś km musialem wymienic juz na nowy, bo brakowalo juz regulacji, i nie dalo sie naciagnac, a piszczal jak szalony..
Moze ma ktos jakis pomysl ?
Dodam ze po zapaleniu auta swieci mi kontrolka ladowania, ale lekkie dotkniecie pedalu gazu powoduje jej zgasniecie, i dalej jest juz wszystko ok na tej plaszczyznie
z gory dzieki za pomoc
w moim mk2 sb 1990 z klima notorycznie wyciaga sie pasek klinowy. Po 10tyś km musialem wymienic juz na nowy, bo brakowalo juz regulacji, i nie dalo sie naciagnac, a piszczal jak szalony..
Moze ma ktos jakis pomysl ?
Dodam ze po zapaleniu auta swieci mi kontrolka ladowania, ale lekkie dotkniecie pedalu gazu powoduje jej zgasniecie, i dalej jest juz wszystko ok na tej plaszczyznie
z gory dzieki za pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Pasek ci się nie wyciąga tylko masz wytarte koła paska na alternatorze lub na wale.Po prostu nie ma już klina,a pasek klinowy pracuje bokami i wpada głęboko w koło.
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 21:46 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
też mam SB z klimą, problem z paskiem alternatora był zaraz jak go kupiłem, tak, jak piszesz co chwile naciąg, który nic nie dawał...po jakimś czasie okazało się, że brakuje jednej śruby mocującej alternator i już było lepiej, w między czasie zamiast standardowego paska 10x700 założyłem 11,5x695 i spokój:) w mniejszych sklepach mogą się troszkę dziwić, ale w naturze występuje taki pasek, więc powinieneś go zdobyć:)
Problem am jeszcze z paskiem od wspomagania, bo ciężko go zastąpić- muszę kółko na pompie zmienić...
PS tak z ciekawości klimę masz działającą?
Problem am jeszcze z paskiem od wspomagania, bo ciężko go zastąpić- muszę kółko na pompie zmienić...
PS tak z ciekawości klimę masz działającą?
Dzisiaj ogladałem swoje kółko na altku i kurcze wydaje, sie ze klin na nim jest ok.
O ile dobrze popatrzalem to pasek klinowy z altka idzie u mnie na sprezarke klimy, i dopiero ze sprezarki na wał. Dobrze popatrzalem ?
Wynikaloby z tego, ze kolko na wale odpada jako przyczyna tego stanu rzeczy. Na moje oko to przy altku tez jest ok. Moze Faktycznie pomoze zastosowanie szerszego paska zeby wyzej ulozyl sie na kolku alternatora ?
O ile dobrze popatrzalem to pasek klinowy z altka idzie u mnie na sprezarke klimy, i dopiero ze sprezarki na wał. Dobrze popatrzalem ?
Wynikaloby z tego, ze kolko na wale odpada jako przyczyna tego stanu rzeczy. Na moje oko to przy altku tez jest ok. Moze Faktycznie pomoze zastosowanie szerszego paska zeby wyzej ulozyl sie na kolku alternatora ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 274 gości