przeciez pisali juz, ze sprawdzali i jest ok podstawa......grandilodz pisze:A sprawdzcie podstawe monowtrysku przy odpalonym silniku poruszajcie czy obroty się zmienia
Szarpie przy lekkim wciśnięciu gazu AAM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wydaje mi się, że te luzy w aparacie to chyba własnie problem. Poczekajmy az wypowiedzą się wszyscy mający ten problem, czy u nich tez wystepuje luz na wałku.
A gdy poruszasz palcem czy słychac stukanie dochodzące z bloku silnika. U mnie luz jest na tyle duzy ze cos stuka. A na pracującym silniku tez da się odczuc dziwny dzwiek dochodzący z silnika. Podejzewam ze to bedzie to:(
Szczerze Ci powiem że u mnie też taki luz występuje. Ostatnio zmieniałem palec i kopułke i faktycznie zaniepokoiły mnie te luzy. Fakt mogą występować luzy między zembami ale chyba nie aż takie.
A gdy poruszasz palcem czy słychac stukanie dochodzące z bloku silnika. U mnie luz jest na tyle duzy ze cos stuka. A na pracującym silniku tez da się odczuc dziwny dzwiek dochodzący z silnika. Podejzewam ze to bedzie to:(
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
Witam
Także ten sam problem, wypadanie z zapłonów ale tym razem T4/'92r/2.5 benz/gaz sekwencja/
Szarpie podczas jazdy tak samo i na gazie i na benzynie , podczas jazdy czuć szarpanie i to czy sie zwalnia przyspiesza czy jedzie ze stałą predkościa jedzie, na wolnych ewidentnie gubi zpłon.
Jeździc sie da, ale gul lata!!!
A teraz wypiszę co do tej pory sprawdziłem, wymieniłem na nowe lub inne sprawdzone
świece/palec/kopułka/cewka/kable/aparat/sterownik silnika/sonda/czujniki temp silnika/silnik krokowy/zdjęta głowica-szlifowana zawory/wymieniony wydech/sprawdzony rozrząd 2 razy/
Została mi jeszcze przepustnica, może potencjometr od niej do sprawdzenia?
Stał u 2 elektryków magików i LIPTON
Już mam go dość!
Także ten sam problem, wypadanie z zapłonów ale tym razem T4/'92r/2.5 benz/gaz sekwencja/
Szarpie podczas jazdy tak samo i na gazie i na benzynie , podczas jazdy czuć szarpanie i to czy sie zwalnia przyspiesza czy jedzie ze stałą predkościa jedzie, na wolnych ewidentnie gubi zpłon.
Jeździc sie da, ale gul lata!!!
A teraz wypiszę co do tej pory sprawdziłem, wymieniłem na nowe lub inne sprawdzone
świece/palec/kopułka/cewka/kable/aparat/sterownik silnika/sonda/czujniki temp silnika/silnik krokowy/zdjęta głowica-szlifowana zawory/wymieniony wydech/sprawdzony rozrząd 2 razy/
Została mi jeszcze przepustnica, może potencjometr od niej do sprawdzenia?
Stał u 2 elektryków magików i LIPTON
Już mam go dość!
TDI 255/500
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Re: Szarpie przy przyspieszaniu
W mk4 to moze byc skrzynia - roznicowy - zwlaszcza jak masz skrzynie DUU DUW lub ERT.daniel1504 pisze:Witam wszystkich!
Jestem nowym użytkownikiem forum i mam bardzo gnębiacy mnie problem. Wiem, że może był już omawiany ale potrzebuję konkretnej porady, a mianowicie: jestem posiadaczem Golfa IV z silnikiem benzynowym o pojemności 1.6. Przy około 2000 obrotów, na drugim i trzecim biegu autko zaczyna mi szarpać. Na większych biegach i przy większych obrotach tego nie odczuwam. Wymieniłem już wszystkie filtry, świece zapłonowe, przewody zapłonowe i cewkę zapłonową (moduł). Komputer nie pokazuje żadnych błedów. Szarpanie ma miejsce przy rozgrzanym slinku, na zupełnie zimnym nie wystepuje. Praca silnika jest równa, moc także wporządku. Proszę o jakąś konkretną poradę, bo narazie wszystkie porady "fachowców" sprowadzają się tylo do domysłów.
Dołanczam do klubu. Po lekkim zagrzaniu silnika zaczyna szarpac: na postoju poszarpuje losowo, tak jakby sie potykal, jak ruszam to do 2000obr jak zacznie kangurzyc to jezu, jak go delikatnie traktuje po gazie to nawet nie skacze. Jak zimny to ładnie chodzi i nie ma problemu, jak wyjde z zakresu 650-2000 obr to ciagnie jak rakieta. Obroty ledwo doszczegalnie falują. Robiona adaptacja i czyszczenie przepustnicy.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 10:14 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości