nie ma ładowania 1.6 TD co sprawdzić???????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

nie ma ładowania 1.6 TD co sprawdzić???????????

Post autor: rogra » czw gru 22, 2005 13:48

???????????



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw gru 22, 2005 14:19

Nie ma wcale czy jest za słabe? Posprawdzaj szczotki, regulator napięcia, mogło coś w instalacji już paść, w końcu to stare auto


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » czw gru 22, 2005 14:43

... kabel od alternatora..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » czw gru 22, 2005 15:27

jak kontrolka akumulatora slabo swieci (przygasa) to beda szczotki w aleternatorze w ogole gdzies w okolicach alternatora bym szukal przyczyny



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » wt gru 27, 2005 16:44

ile powinno wskazywać VOLT na mierniku po podłączeniu pod ładowanie???????????



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » wt gru 27, 2005 17:30

a więc u mnie pokazuję 13,84V czy to jest dobre napięcie??????????



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt gru 27, 2005 17:45

no jasne
najłatwiej sprawdzic łądowanie
w ten sposob:

wyciagnij jedna kleme od aku przy zapalonym silniku
sam alternator powinien dawac tyle pradu zeby auto niezdechlo
jak zdechnie tzn ze nieladuje



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 27, 2005 22:26

Krzylu, w Dieslu? :) przeciez tu nie ma iskry, jak odlaczysz akumulator to silnik dalej bedzie pracowal :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt gru 27, 2005 23:00

A u mnie w Mk II Diesel, silnik chodził nie równo !!!! (przyokazji pulsowały światła-ale to inna historia)...

Każdy twierdził, że to niemożliwe...
Okazało się, że był padnięty regulator napięcia...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 27, 2005 23:17

Tak jak napisał Michael G60, to powinien byc tez regulator skoro laduje tylko 13,8. A, ze jest on od razu ze szczotkami to po wymianie powinno Ci wszytsko działać. Tylko nie kupuj jakiegoś gównianego bo albo Ci szybko znów padnie, albo od początku bedzie zepsuty


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » wt gru 27, 2005 23:36

Dolna granica ładowanie do silnika 1.6TD jest 11 przy włączonych różnego rodzaju odbiornikach (lampy, wentylator) ... ja mam 14,4 :)
Sprawdź jeszcze naciąg paska od alternatora ! ja miałem za słabo naciągnięty to mi ładował 10,8 :/ (tak to jest bez samoregulacji) ;)
Obrazek



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » śr gru 28, 2005 11:35

zaprzal pisze:Tak jak napisał Michael G60, to powinien byc tez regulator skoro laduje tylko 13,8. A, ze jest on od razu ze szczotkami to po wymianie powinno Ci wszytsko działać. Tylko nie kupuj jakiegoś gównianego bo albo Ci szybko znów padnie, albo od początku bedzie zepsuty
Po wymianie regulatora pokazuję mi 13,84V a przed max było 12,11V pokazuję mi to z podłaczonym ako, a bez ako pokazuję powyżej 14V a



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr gru 28, 2005 12:05

a jak powlaczasz jakies odbiorniki typu swiatla czy ogrzewanie tylnej szyby to co sie dzieje? sprawdz jeszcze naciag paska, wystarczy troche luzniejszy i bedzie juz slabsze ladowanie. a tak nawiasem mowiac to tez mam podobne ladowanie, a jak wlacze jakies odbiorniki to mi wzrasta do normy i tak jezdze. moze jeszcze spróbuj sam naładować akumulator prostownikiem i wtedy zmierz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości