Problem z uszczelką pod głowicą, ogólny problem co zrobic??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Problem z uszczelką pod głowicą, ogólny problem co zrobic??

Post autor: bialy_017 » sob mar 07, 2009 23:00

Witam.
Mam problem z uszczelką pod głowicą tzn wygląda to tak kopci na biało i ubywa płyn chłodniczy w dużych ilościach więc walnęła uszczelka. ale teraz mam problem bo zastanawiam się czy opłaca się to robić. ponieważ golf kosztował mnie 1000zł jest troszkę podżarty przez rdzę i oprócz rdzy i głowicy tył samochodu wisi niżej od przodu to efekt kiepskich sprężyn gumy w wahaczach wypierniczone i opony do wymiany przeguby tykają na zakrętach, zawory klepcą i teraz zastanawiam się czy robić tą głowicę czy to się wo gule opłaca czy lepiej rozejrzeć się za czymś innym. bo zdaje się ze to powoli robi się albo to już jest wrak samochodu. ile mogą kosztować te wszystkie naprawy oczywiście samodzielnie wykonywane bo w warsztacie to mi się nie opłaca wo gule tego robić wszystkiego co sądzicie o tym golfie warto go robić czy nie????



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » sob mar 07, 2009 23:27

ściągniesz głowiece to juz wypada nowy rozrząd kupić - 100pln, uszczelka nie wiem... powiedzmy ok 30zł ? Przeguby w granicy 60zł/szt więc z pierdołami, śrubkami itd.. 150zł . Śprezyny mozesz kupić tanio - powiedzmy 30zł itd ... itd ;] Remoncik może przekroczyć wartość autka ;]



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob mar 07, 2009 23:28

gumy na wahacze to koszt ok 100zl - dobrej firmy, za 50 zl na caly przod tez mozna kupic, przeguby ok 80zl razem z polosiami (przegub wew i zew) za strone-uzywki
glowica to koszt uszczelki pod glowice, nowej pod dekiel zaworow
jezeli bierze olej to proponowalbym wymiane uszcelniaczy - koszt ok 25zl
przeguby mozna na razie zostawic, jak nie bedziesz szalalna podkreconej kierowncy to jeszcze pojezdzisz



Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » sob mar 07, 2009 23:28

wymiana uszczelki pod glowica to bardziej "zabawa" dla zakladu mechanicznego, chyba ze masz odpowiednie narzedzia (klucz dynamometryczny) i wiedze

koszt uszczelki to ok 100 zl

jezeli chodzi o klekotanie zaworow to predzej hydrauliczne popychacze Ci siedza - 50 zł za sztuke

przeguby ok 100 zł za sztuke


podsumowujac wszytsko wyjdzie Ci niewiele mniej niz dales za dupowoza wiec czy oplaca Ci sie bawic i naprawiac czy rozejrzec sie za czyms innym to zalezy od Ciebie

ja osobiscie wolalbym cos innego zakupic

lepiej wylozyc kilka tysiecy i byc spokojnym nic kupic cos za grosze i pozniej ladowac w niego kase bo co raz cos sie sypie



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob mar 07, 2009 23:33

Popychacze hydrauliczne do VW 12.50zł 1 szt.
Tel.668-160-161 GG:1407985 z allegro
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 23:33 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



pablo992
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 20:47
Lokalizacja: Turek/okolice

Post autor: pablo992 » ndz mar 08, 2009 00:00

uszczelka po głowice dobrej firmy koło 90zł.Głowice możesz splanować samemu przyklejając na szybę papier ścierny i po tym suwać głowice :grin: popychaczy nie musisz robić niech sobie klepią jak chcesz a jak nie to ja płaciłem po 11.80 na allegro za sztukę i wszystko z nimi ok. Tulejki wahaczy to koszt ok 90 zł na dwie strony. Po tym wszystkim zbieżność ok 60zł. Przeguby możesz jakieś używki albo najtańsze nowe do do sprężyn to jakieś tanie używki i golf śmiga
podsumowując to wychodzi ok 350 zł bez przegubów i sprezyn :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 00:01 przez pablo992, łącznie zmieniany 1 raz.



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » ndz mar 08, 2009 12:02

pytanie tylko czy jak to porobię czy mi coś znowu nie walnie golf ma przebieg 235tys z czego gdzieś 80tys na LPG więc głowica pewnie do regeneracji



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » ndz mar 08, 2009 15:25

Jeżeli zrobisz kapitalny remont to pośmigasz autem długi czas, wszytko tez zależy jak będziesz auto eksploatował, tak samo stan licznika nie świadczy o stanie auta (jego silnika), kupisz nowe auto tzn znowu jakieś używane tez będziesz musiał w nie coś włożyć nie jedno tor drugie, nie ma aut bezawaryjnych. Musisz wszystko przeanalizować , siąść z notesem w reku i ołówkiem i obliczyć koszty , napraw , części , jeżeli blachówa jest mocno przeżarta to już nie opłaca się inwestować w auto, bo blacharka i lakiernictwo to są najdroższe rzeczy.Masz tez opcje kupić inne auto , lecz będziesz miał wtedy tez wydatek za kupno innego auta , plus to co będziesz musiał w nie włożyć , moim zdaniem dobrze jest zrobić remont kapitalny swojemu autu i wtedy wiesz ze masz a uto w dobrym stanie , - SIADASZ JEDZIESZ zero problemu.Wszystko zależy do funduszy.

Ps: inne rzeczy eksploatacyjne jak : klocki , linki , oleje , płyny i tak musisz wymieniać , tak samo każdy kierowca który che aby jego auto długo mu służyło , tak ze nie ma reguły e coś ci nie wyskoczy , przy aucie zawsze jest robota, ale powiem ci ze ile serca włożysz w auto czyli kasy i pracy tak ci sie auto potem odpłaci i auto nabiera wtedy dusze. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 16:24 przez jawirax, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości